Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe EU:N idea  (Luettu 6650 kertaa)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: EU:N idea
Kyllä täytyy sanoa että olen Zetorin kanssa asiasta hyvin pitkälle samaa mieltä. Dingokin lauloi aikoinaan: "Tunnen että mua tarkkaillaan, jokaista liikettä seurataan..."

Se on kato verottaja vaan kiinnostunu, noista sun alvi-ohjeista  ;D ;D ;D

 Mistä alvi-ohjeista? En kait mä ole alveista puhunet mitään, vai tarkoitatko niitä jotka siellä linnassa ovat?  :)

Kato oli menny väärälle kaverille kommentti  ;D ;D ;D ;D
Olen varmaan ollu päishän kun kirjoitin  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5280
Vs: EU:N idea
-Suomessa maailman kovin sensuuri, mistä todisteena kansan horjumaton usko omien olojen parhauteen, "lännen" parhauteen ja muun maailman pahuuteen
Saattaahan se olla, mutta kun olen vuoden elämästäni työskennellyt Reinin varrella ja mielestäni kohtalaisesti ymmärrän sikäläisiä kieliä ja vielä tuota Väylän länsipuolella puhuttavaakin, niin en luullakseni ole ihan maakuntalehti-maastul -pullossa kasvanut, kuitenkaan. Asiallisessa ymmärryksessä kyllä voi olla ongelmia, sitä olen jäävi arvioimaan.

Ja kyl realisosialismin aikaan länsihittejä soittavassa tsekkiläisessä saladiskossa käynti opetti yllättävän paljon tiedonvälityksestä ja tiedonvälityksestä. Ja ne Trabanteillaan lomillaan päristelevät rikkaat DDRräläiset, jotka tiukasta kurista ja sensuurista palkkioksi saivat tätä aineellista hyvää.

Aina löytyy rusinoita pullasta, mutta aika harva onnistuu varastamaan niitä tarpeeksi muiden nenän edestä elääkseen pelkästään niillä rusinoilla.

Petri