Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Elevaattorin korotus.  (Luettu 8528 kertaa)

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: Elevaattorin korotus.
Joko Timppa keksi? Vihje: tarvitaan talja,jolla nostaa elevaattoria,köysiä,joilla remmin päät pidetään hallinnassa.Jatkopala putkiin sijoitetaan mahdollisimman alas.Takapuolen hihna liitetään ja pujotetaan jatkoputken läpi alapyörän ympäri köydellä vetäen ylös luukun kohtaan.Samoin vedetään hihna ylhäältä köydellä ja liitetään uudet kupit asennetaan viimeksi.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Elevaattorin korotus.
Joko Timppa keksi? Vihje: tarvitaan talja,jolla nostaa elevaattoria,köysiä,joilla remmin päät pidetään hallinnassa.Jatkopala putkiin sijoitetaan mahdollisimman alas.Takapuolen hihna liitetään ja pujotetaan jatkoputken läpi alapyörän ympäri köydellä vetäen ylös luukun kohtaan.Samoin vedetään hihna ylhäältä köydellä ja liitetään uudet kupit asennetaan viimeksi.

Mun täytyy tehdä korotus elevaattorin yläpäähän. Huoltoluukun kohdalle saa remmin kiinni mutta takaputki on hiukka hankalampi.
Kui mää ain olen paras?

Matias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 175
Vs: Elevaattorin korotus.
Lainaus käyttäjältä: Timppa

Mun täytyy tehdä korotus elevaattorin yläpäähän. Huoltoluukun kohdalle saa remmin kiinni mutta takaputki on hiukka hankalampi.
[/quote

Eikös sinne takaputkeenkin voi tehdä sen huoltoluukun? Peltiähän se vaan on.
"Internet on loistava keino päästä nettiin."
-Bob Dole

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Elevaattorin korotus.
Lainaus käyttäjältä: Timppa

Mun täytyy tehdä korotus elevaattorin yläpäähän. Huoltoluukun kohdalle saa remmin kiinni mutta takaputki on hiukka hankalampi.
[/quote

Eikös sinne takaputkeenkin voi tehdä sen huoltoluukun? Peltiähän se vaan on.

Ei muuten lainkaan huono idea.
Kui mää ain olen paras?

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Elevaattorin korotus.
Vuonna 1987, jollon oli helevetin kova paarmatalvi, oli syksykin tottajumalauta märkä ja vetinen.
 Kahdesti kävi hernettä kuivatessa niin, että herneestä irronnut töhkä kasaantui elevaattorin remmin taakse paluuputken seinään, kunnekkas kupit otti etuseinään kiinni, ja homma seis. Sitten hihna poikki, putkesta alimmainen kaksimtrinen pois, rassattiin puhtaaksi, ja takaisin nippuun. Ja seuraavana päivänä sama homma. Söi miestä siinä määrin, että tein paluuputkeen kaksi tarkistusluukkua.
Arvatkaa onko tar***** ssen koommin.
Ei.
Mutta onpahan varuiks..
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

PR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 715
Vs: Elevaattorin korotus.
Saako tuon hihnan pelaamaan kunnolla, kun siihen tulee kaksi jatkosta. Saa kai.

Mulla on sattuneesta syystä kaksi skandiassa. Mites se kaksi olisi sen kummempi kuin yksikään?

Joskus harvoin kuuluu kolahdus. Pitäisi kiristää, mutta on hiukan *****mainen homma. Olkoonkin, että kiristin pyörii kuppien mukana ja teoriassa vaan räikkäavaimella veivataan kireämmälle.  :)