Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Minä eka...  (Luettu 5569 kertaa)

Greenpwr

  • Vieras
Minä eka...

...ostamassa etuvedon ristikkoita 6420:een ...jippii....vaseliini mennyt vain toiseen....vajaa 6000h kuiviltaan ja heti rikki.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Minä eka...
No on s**tana löyhät ristikot.  ;D
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Ropsoni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 432
Vs: Minä eka...
Yhdellä nipalla? Ei taida olla ZF, niistä harvemmin kukaan on valittanut mitään. Toimivat vissiin, tosin kuin nää carpaarot ja tanat yms pilipalit :D

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Minä eka...

Danan dana, kahdella nipalla siinä keskihaarukassa, huoltomiehen lausunto, että toisesta nipasta menee vaseliini sisempään ristikkoon ja toisesta ulompaan.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Minä eka...

Danan dana, kahdella nipalla siinä keskihaarukassa, huoltomiehen lausunto, että toisesta nipasta menee vaseliini sisempään ristikkoon ja toisesta ulompaan.

Näin on tainnut Deereissä ollakkin jo yli 20 vuotta

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Minä eka...

Danan dana, kahdella nipalla siinä keskihaarukassa, huoltomiehen lausunto, että toisesta nipasta menee vaseliini sisempään ristikkoon ja toisesta ulompaan.

Näin on tainnut Deereissä ollakkin jo yli 20 vuotta

 Joo, nyt, löysät housussa vaiheessa totesin, että ei auta....siis molemmista nipoista menee rasva vain toiseen ristikkoon. Eikä ohjekirjakaan aiheesta informoi...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Minä eka...

Danan dana, kahdella nipalla siinä keskihaarukassa, huoltomiehen lausunto, että toisesta nipasta menee vaseliini sisempään ristikkoon ja toisesta ulompaan.

Näin on tainnut Deereissä ollakkin jo yli 20 vuotta

 Joo, nyt, löysät housussa vaiheessa totesin, että ei auta....siis molemmista nipoista menee rasva vain toiseen ristikkoon. Eikä ohjekirjakaan aiheesta informoi...

Vanhoissa nipat ovat siellä ristikoiden välissä  :P Just saa laitettua rasvaa jos pyörät ovat millilleen oikeassa asennossa. Ei tuu ihan joka kuukausi laitettua  >:(

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Minä eka...

Danan dana, kahdella nipalla siinä keskihaarukassa, huoltomiehen lausunto, että toisesta nipasta menee vaseliini sisempään ristikkoon ja toisesta ulompaan.

Näin on tainnut Deereissä ollakkin jo yli 20 vuotta

 Joo, nyt, löysät housussa vaiheessa totesin, että ei auta....siis molemmista nipoista menee rasva vain toiseen ristikkoon. Eikä ohjekirjakaan aiheesta informoi...

Vanhoissa nipat ovat siellä ristikoiden välissä  :P Just saa laitettua rasvaa jos pyörät ovat millilleen oikeassa asennossa. Ei tuu ihan joka kuukausi laitettua  >:(

 Moline laitteessa pultti ristikon kupin keskellä, nippa tilalle ja rasvaa koneeseen...

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Minä eka...
Eikös ne olleet just ZF akseleita mistä 100 tai 10 sarjan deereissä hajoaa joku sokka navasta ja senjälkeen siitä tulee sillisalaattia ?

ZF on siitä ikävä että jos jotain hajoaa niin sitten alkoi maksamaan.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Cepu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23
Vs: Minä eka...

ZF on siitä ikävä että jos jotain hajoaa niin sitten alkoi maksamaan.

Muutenkin Zf:n laatu verattuna danaan on vitsi.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Minä eka...

ZF on siitä ikävä että jos jotain hajoaa niin sitten alkoi maksamaan.

Muutenkin Zf:n laatu verattuna danaan on vitsi.

 Entisessä 6310:stä pyöri laakeri sisäkehältä, lievästi, rautajauho magneettipropussa ei ole luonnollista kulumaa...etunapoja vaihtoon tuon ominaisuuden takia...

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Minä eka...
...laitatin molempiin koneisiin (jd7430) LTR ohjelmat....

Ap 250hp tapilta ja keppi luovuttaa 260hp ja egr pois pelistä.

Kyllä lähtee
Nii se on...

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8408
Vs: Minä eka...
Kehukaa nyt oikein urakalla kuinka nuo saastevehkeet ohitetaan.  >:( Kohta saadaan käydä traktoreilla vuosittain katsastusasemalla päästömittauksissa.    :(
Mystinen kesälaatumies

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Minä eka...
Kehukaa nyt oikein urakalla kuinka nuo saastevehkeet ohitetaan.  >:( Kohta saadaan käydä traktoreilla vuosittain katsastusasemalla päästömittauksissa.    :(

Viritetty traktori on muutenkin jotain muuta kuin mitä papereissa sanotaan... Laittomia tieliikenteessä  ???

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Minä eka...
Kehukaa nyt oikein urakalla kuinka nuo saastevehkeet ohitetaan.  >:( Kohta saadaan käydä traktoreilla vuosittain katsastusasemalla päästömittauksissa.    :(

Rypsdiiseliä leimareissulle, ei paljon viisarit värähdä....