Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tulleeko se jeesus  (Luettu 3117 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Tulleeko se jeesus
Kaikkiko te nyt jesseksi haluatte? Vedestä viiniä...  ;D

Köntys

  • Vieras
Vs: Tulleeko se jeesus
Kaikkiko te nyt jesseksi haluatte? Vedestä viiniä...  ;D

Mulla tulee verestä viiniä, vaikken jesse ookkaan  :D

navettapiika

  • Vieras
Vs: Tulleeko se jeesus
Just joo murrevääntäjä. Luoja meitä heiltä armahtakoon... :o

Köntys

  • Vieras
Vs: Tulleeko se jeesus
Just joo murrevääntäjä. Luoja meitä heiltä armahtakoon... :o

En oo ainuttakaan murrea vääntänyt  ::)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Tulleeko se jeesus
No jos Jeesus on tulossa vanhalla Taunuksella, niin ei se sit ehdi perille meidän elinaikanamme.

Eli ne "Jeesus tulee -Oletko valmis" posterit vois repiä alas ja laittaa ne jemmaan sadoiksi vuosiksi  ???

Mä oon kyllä kuullut, että Jessellä oli Datsun.  Sehän huusi opetuslapsilleen, että... "hakekaa ratsuni tallista"
Mikäs sen ratsun nimi oli?
pessimisti ei pety!

navettapiika

  • Vieras
Vs: Tulleeko se jeesus
No jos Jeesus on tulossa vanhalla Taunuksella, niin ei se sit ehdi perille meidän elinaikanamme.

Eli ne "Jeesus tulee -Oletko valmis" posterit vois repiä alas ja laittaa ne jemmaan sadoiksi vuosiksi  ???

Mä oon kyllä kuullut, että Jessellä oli Datsun.  Sehän huusi opetuslapsilleen, että... "hakekaa ratsuni tallista"
Mikäs sen ratsun nimi oli?
Tietysti AASI

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Tulleeko se jeesus
No jos Jeesus on tulossa vanhalla Taunuksella, niin ei se sit ehdi perille meidän elinaikanamme.

Eli ne "Jeesus tulee -Oletko valmis" posterit vois repiä alas ja laittaa ne jemmaan sadoiksi vuosiksi  ???

Mä oon kyllä kuullut, että Jessellä oli Datsun.  Sehän huusi opetuslapsilleen, että... "hakekaa ratsuni tallista"
Mikäs sen ratsun nimi oli?
Tietysti AASI
Eipäs vaan Halle! Sille hän huusi Halle lujaa!
pessimisti ei pety!

Köntys

  • Vieras
Vs: Tulleeko se jeesus
No jos Jeesus on tulossa vanhalla Taunuksella, niin ei se sit ehdi perille meidän elinaikanamme.

Eli ne "Jeesus tulee -Oletko valmis" posterit vois repiä alas ja laittaa ne jemmaan sadoiksi vuosiksi  ???

Mä oon kyllä kuullut, että Jessellä oli Datsun.  Sehän huusi opetuslapsilleen, että... "hakekaa ratsuni tallista"
Mikäs sen ratsun nimi oli?
Tietysti AASI
Eipäs vaan Halle! Sille hän huusi Halle lujaa!

Tai sitten se oli se Hanni jolla jäi pallit piikkilanka-aitaan  :D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Tulleeko se jeesus
No jos Jeesus on tulossa vanhalla Taunuksella, niin ei se sit ehdi perille meidän elinaikanamme.

Eli ne "Jeesus tulee -Oletko valmis" posterit vois repiä alas ja laittaa ne jemmaan sadoiksi vuosiksi  ???

Mä oon kyllä kuullut, että Jessellä oli Datsun.  Sehän huusi opetuslapsilleen, että... "hakekaa ratsuni tallista"
Mikäs sen ratsun nimi oli?
Tietysti AASI
Eipäs vaan Halle! Sille hän huusi Halle lujaa!

Tai sitten se oli se Hanni jolla jäi pallit piikkilanka-aitaan  :D

Jaa se Iso se?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Tulleeko se jeesus
Kävin just katsastaan naapurin puun omenat, mutta eivät oo vielä kypsiä vaikkakin tumman punaisia ---> viinin teko lykkääntyy....

Ja paskat. Otat porakaivosta 30 litraa vettä ja soitat taivaan numeroon ja pyydät keskusenkeliltä Jessen puhelimeen. Se tulee hoitamaan sulle 20 eurolla käden nostolla 30 litraa 12 volttista punkkua.

Pääsenkö jaolle? ;D

Ei oo kuin maalämmölle porakaivo kun siinä on radonia ja arseenia aika sata varmaan. Käykö Pyhäjärvenvesi??
No sähän pääset aina jaolle, kun vaan pyydät nätisti  ;)
Pyhäjärven vettä en suoriltani joisi, kallioperäkin menee Hiluhilla lopullisesti pilalle jos vielä hautaavat sinne ranskalaisia autojakin. :o :D

http://yle.fi/uutiset/ministeriot_tyrmaavat_pyhajarven_laguna-hankkeen/6397782

edit 1: Vai onko se Holylake maan toiseksi kuuluisin, Säkylässä...?  ???

edit 2: Ps. Säkylän nimeksi voisi muuttaa Skännäkylä, komeempi ja harvinaisempi. :D

Viimeksi muokattu: 06.09.14 - klo:01:08 kirjoittanut kantola

Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Tulleeko se jeesus
Mitähä se tarkottannee, kun toessayönä näjin unta että ajelin maalikylässä vanahalla Taunuksella ja ei se oekeen meinannu pelata, taesi olla venttiilivikkaa ja virtaki oli vähissä. oesikko se ollu etijäenen, siis että kohta se Jeesus tullee, kun ne puhhuu siitä Jeesuksen vanahasta Taunuksesta...




oliko jeesuskin voortimiehiä. niinko eemeli.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Tulleeko se jeesus
Mitähä se tarkottannee, kun toessayönä näjin unta että ajelin maalikylässä vanahalla Taunuksella ja ei se oekeen meinannu pelata, taesi olla venttiilivikkaa ja virtaki oli vähissä. oesikko se ollu etijäenen, siis että kohta se Jeesus tullee, kun ne puhhuu siitä Jeesuksen vanahasta Taunuksesta...




oliko jeesuskin voortimiehiä. niinko eemeli.
Täytyy olla, niinhän sitä sanotaan, että jos on kerran voortin omistanut on helvettinsä kärsinyt, mullakin on sentäs jalka jo oven raossa sinne paremmalle puolen, mutta taitaa muuten painaa synnit enemmän, etteiköhän sinne lämpimämmälle puolen päädy. ::)