Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe John deere 6820-6920  (Luettu 19373 kertaa)

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: John deere 6820-6920
Oma-06 kone on ainakin toiminut kuin unelma. Missä lie seisonu mut vaikutusta tuskin mitään on ollut!

Samat sanat omasta -07 mallisesta. Se kyllä tuli Turusta...
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Vs: John deere 6820-6920
Soft shift toimii saakelin hienosti, mutta yksi ominaisuus siinä nyppii - juuri niittohommissa tai muussa voimanulosottoa vaativissa hommmissa. Siis kun pykältää pienemmälle pikavaihdetta, niin moottori pyrkii pehmentämään vaihtoa lisäämällä kierroksia. Se näkyy sitten juuri niittokoneen tms. ryntäilynä. Ei se hyvää varmaan tee?
Tuo on vika, ei ominaisuus. Soita huoltomiehelle. Mullaki reistasi taannoin nuin. Softsiftin pitää kytkeytyä pois päältä, kun ulosotto pyörii.
"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."

farmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 330
Vs: John deere 6820-6920
Tuo on vika, ei ominaisuus. Soita huoltomiehelle. Mullaki reistasi taannoin nuin. Softsiftin pitää kytkeytyä pois päältä, kun ulosotto pyörii.

Ei se ole vika eikä ominaisuuskaan, sen voi valita kolmesta vaihtoehdosta: softshift päällä/pois ja kolmas vaihtoehto on tämä poiskytkeytyminen ulosoton pyöriessä.

Wesku

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 94
Vs: John deere 6820-6920
Tuo on vika, ei ominaisuus. Soita huoltomiehelle. Mullaki reistasi taannoin nuin. Softsiftin pitää kytkeytyä pois päältä, kun ulosotto pyörii.

Ei se ole vika eikä ominaisuuskaan, sen voi valita kolmesta vaihtoehdosta: softshift päällä/pois ja kolmas vaihtoehto on tämä poiskytkeytyminen ulosoton pyöriessä.

Just just, kone ei ole oma, joten kaikkia kommervenkkejä en tunnekaan. Ei omistajakaan tuntunut kyllä tietävän tämmöisestä poiskytkentämahdollisuudesta... Mitenkä tuo valinta tapahtuu? Vai onko se näitä huoltomiehen hommia?

Viimeksi muokattu: 29.08.09 - klo:16:03 kirjoittanut Wesku

farmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 330
Vs: John deere 6820-6920


Just just, kone ei ole oma, joten kaikkia kommervenkkejä en tunnekaan. Ei omistajakaan tuntunut kyllä tietävän tämmöisestä poiskytkentämahdollisuudesta... Mitenkä tuo valinta tapahtuu? Vai onko se näitä huoltomiehen hommia?

Ei ole huoltomiehen hommia, sillä tuulilasinpyyhkimen kytkimen alla olevalla viiksellä pääsee ohjelmointitilaan, ja sitten vaan ohjekirja käteen sieltä löytyy kyllä ohjeet..

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: John deere 6820-6920
Miten on uskataako ostaa sopuhintaisia ja ajettuja runsaasti tarjolla, portaattomanakin,vai kannattaako katella keppimalleja? tosin esim Huittisten valtralla noita ollu paljon vaihdokkeina, vaihdettu lähinnä Fendttiin.
kyllä 6820 premiumin tohdit ostaa, 20 sarjan portaattomiin älä sekaannu.. askeissa ongelmaa (pakko myöntää vaikka deere kuski olenkin).
portaattoman peuran jos haluat ostaa niin odota vähän aikaa, paljon keskustelua aiheuttanut poljin ajo ominaisuus on tulossa myös deerelle (hyvää kannattaa odottaa  ;))

Tuosta on ollutkin jo aiemmin spekulaatiota. Taitaa olla toteutumassa?
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=4622.0
tulee se, odottakaa vain..
epätodennäköisempää olisi se että ei tule, kilpailijoilla kun jo on kyseinen ominaisuus koneissaan
ja pohjoiset päälle..

RockBull

  • Vieras
Vs: John deere 6820-6920
Miten on uskataako ostaa sopuhintaisia ja ajettuja runsaasti tarjolla, portaattomanakin,vai kannattaako katella keppimalleja? tosin esim Huittisten valtralla noita ollu paljon vaihdokkeina, vaihdettu lähinnä Fendttiin.
kyllä 6820 premiumin tohdit ostaa, 20 sarjan portaattomiin älä sekaannu.. askeissa ongelmaa (pakko myöntää vaikka deere kuski olenkin).
portaattoman peuran jos haluat ostaa niin odota vähän aikaa, paljon keskustelua aiheuttanut poljin ajo ominaisuus on tulossa myös deerelle (hyvää kannattaa odottaa  ;))

Tuosta on ollutkin jo aiemmin spekulaatiota. Taitaa olla toteutumassa?
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=4622.0
tulee se, odottakaa vain..
epätodennäköisempää olisi se että ei tule, kilpailijoilla kun jo on kyseinen ominaisuus koneissaan

Edelleen väitän ko. ominaisuuden olevan yliarvostettu tällä palstalla.
Pyrkimys lienee suurempiin lohkoihin,kuka jaksaa koko alan riippua kaasupolkimella,lienee käsikaasu keksitty tämän takia?
Toki tuon ominaisuuden trpeellisuutta tai hyödyllisyyttä en kiistä mutta onko se nyt kaiken A ja O ?
Asiasta pitävät meteliä eniten ne joilla on keppi/nappi loota.
Eli eivät asiasta mitään ymmärrä.
Siis eivät mitään. Kysyy enemmän kuin tuulilasiin räkimisen joka näyttelyssä tai hätäisiä koe-ajoja kotona.
Tietysti kaiken sisäistäviä ja tietäviä elviksiä ainakin tällä palstalla on, Fendt kovan arvostelun kohteena pelkän hinnan perusteella,sehän perusteeksi riittää?
Yön teeressä posahtaa laatikko jokaiseessa portaattomassa, hei,miksi se on edelleen suomen myydyin portaaton/pannaan nyt tähän se automaatti? Eikö tapahdu kehitystä ollenkaan? Mites se Koneviestin juttu siitä Enklannin tiileristä,tehtaan tuki ollut erittäin korkeatasoista mahd.onkelmissa? Monikos on täällä Härmässä sen lootarempan/vaihdon maksanut? Kuitti esille?
Mulla oli valmetti aikanaan,takuu  oli se vuosi,tasauspyörästön se maksoi,tuon vuoden jälkeen kaikki muu jäi itselle.
Avoimin mielin kaikkiin merkkeihin suhtaudun mutta kotimaisen valmistusta on tältä mäeltä tuettu sen verran että ei ole ykkösvaihtoehto,olipahan se 8400 kuinka kova kone tahansa.
Jos näinä aikoina ostetaan joku Fuck portaaton niin soisi sen olevan edes
automaatti jottei tarviisi pysähdellä kertojaa räpläämään?
Mielenkiinnolla odotan tätä valmetin uutuuden koe-ajoa,jos ne sen mulle antaa.
Rupeaa vielä sylidääriputken tiivisteet vuotamaan. Tai porsii kytkimen irrotushaarukka.
Odotellaan.

Viimeksi muokattu: 29.08.09 - klo:23:09 kirjoittanut RockBull

Wesku

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 94
Vs: John deere 6820-6920


Just just, kone ei ole oma, joten kaikkia kommervenkkejä en tunnekaan. Ei omistajakaan tuntunut kyllä tietävän tämmöisestä poiskytkentämahdollisuudesta... Mitenkä tuo valinta tapahtuu? Vai onko se näitä huoltomiehen hommia?

Ei ole huoltomiehen hommia, sillä tuulilasinpyyhkimen kytkimen alla olevalla viiksellä pääsee ohjelmointitilaan, ja sitten vaan ohjekirja käteen sieltä löytyy kyllä ohjeet..

Dänks juu :)

dexta super

  • Vieras
Vs: John deere 6820-6920
Edelleen väitän ko. ominaisuuden olevan yliarvostettu tällä palstalla.
Pyrkimys lienee suurempiin lohkoihin,(omien kokemusten mukaan poljinajo-ominaisuus on parhaimmillaan pienillä ja hankalan mallisilla lohkoilla, missä ajonopeutta joutuu muuttamaan tiheään voa-nopeuden muuttumatta. Niinkin yksinkertainen homma kuin lumen linkous on kätevämpää poljinajomoodilla.)kuka jaksaa koko alan riippua kaasupolkimella,(vakionopeussäädin on keksitty)lienee käsikaasu keksitty tämän takia?
Toki tuon ominaisuuden trpeellisuutta tai hyödyllisyyttä en kiistä mutta onko se nyt kaiken A ja O ?
Asiasta pitävät meteliä eniten ne joilla on keppi/nappi loota.
Eli eivät asiasta mitään ymmärrä.
Siis eivät mitään. Kysyy enemmän kuin tuulilasiin räkimisen joka näyttelyssä tai hätäisiä koe-ajoja kotona.
Tietysti kaiken sisäistäviä ja tietäviä elviksiä ainakin tällä palstalla on, Fendt kovan arvostelun kohteena pelkän hinnan perusteella,sehän perusteeksi riittää?
Yön teeressä posahtaa laatikko jokaiseessa portaattomassa, hei,miksi se on edelleen suomen myydyin portaaton/pannaan nyt tähän se automaatti? Eikö tapahdu kehitystä ollenkaan? Mites se Koneviestin juttu siitä Enklannin tiileristä,tehtaan tuki ollut erittäin korkeatasoista mahd.onkelmissa? Monikos on täällä Härmässä sen lootarempan/vaihdon maksanut? Kuitti esille?
Mulla oli valmetti aikanaan,takuu  oli se vuosi,tasauspyörästön se maksoi,tuon vuoden jälkeen kaikki muu jäi itselle.
Avoimin mielin kaikkiin merkkeihin suhtaudun mutta kotimaisen valmistusta on tältä mäeltä tuettu sen verran että ei ole ykkösvaihtoehto,olipahan se 8400 kuinka kova kone tahansa.
Jos näinä aikoina ostetaan joku Fuck portaaton niin soisi sen olevan edes
automaatti jottei tarviisi pysähdellä kertojaa räpläämään?(Ei tartte pysähdellä)
Mielenkiinnolla odotan tätä valmetin uutuuden koe-ajoa,jos ne sen mulle antaa.(Jos et välttämättä valtua halua, niin suosittelen lämpimästi kokeilemaan Deutzin TTV:tä. Valtuun on kopioitu monta ominaisuutta mitkä Deutzissa on hyväksi ja toimivaksi havaittu)
Rupeaa vielä sylidääriputken tiivisteet vuotamaan. Tai porsii kytkimen irrotushaarukka.
Odotellaan.