Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tykkäätkö sättiä toisia ihmisiä?  (Luettu 4863 kertaa)

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Tykkäätkö sättiä toisia ihmisiä?
Pieni herija on aina paikallaa, joskus kaksi. Jos on niin tosikko, että ei järki kule, niin sehän vaatii koulutusta. Niin ku tää Lehtis. Se on kohta huunorimies.
[/quote
------------se on tää kopra sellainen että toisilla irvii ja heittelee herjaa,mutta heti möksähtää,jos häntä vähän sohasee.Yrittää selittää,että sehän on vain runo,ikäänkuin se olisi jotenki hyväksyttävämpää jos tekee pilkkarunon,kuin jos  sen muuten ilmaisis.Eikä hyväksy yhtään poikkeavvaa mielipidettä.Nipottaa heti,jos ei tee,niinku hää käskee.Meitä vaan on monen laisia,ja eikö se just oo elämän rikkaus,ku on paljo eriäviä mielipiteitä. ::)Siitähän ne keskustelut syntyy.

Hitsi kun en oo huomannu. Simmohan on järsiny Kobran kankkuja iliman vastinetta. Millon minä oon muka möksähtäny. Ei vielä tähän päevään. Seon mukava kokkeilla immeisten älynlahajoja. Itellä kun neon aevan ommaa luokkaasa. Sittei aena hoksova noetä tasoeroja.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

simmomuori

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö sättiä toisia ihmisiä?


Hitsi kun en oo huomannu. Simmohan on järsiny Kobran kankkuja iliman vastinetta. Millon minä oon muka möksähtäny. Ei vielä tähän päevään. Seon mukava kokkeilla immeisten älynlahajoja. Itellä kun neon aevan ommaa luokkaasa. Sittei aena hoksova noetä tasoeroja.
[/quote]
TURHA SIINÄ HURSKASTELLA.SULLA ON ISO VIHA PERSUJA KOHTAAN,ET MUUTEN NIISTÄ HÄVITTÖMIÄ KIRJOITTELE.SUN RUNOT ON ALA-ARVOISIAosaat kyllä kirjoittaa oikeitaki,mutta nuo hävyttömät runot jätän omaan arvoonsa.Tekis mieli sanoa:moukka,mutta jos kuitenkin jätän sanomatta. >:(

Aulis Anttila

  • Vieras
Totta...
kepulaisethan vain puhuu niin totta kuin osaa ;D

Niinpä... ja senkin valehtelevat  ;D ;D ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Totta...
kepulaisethan vain puhuu niin totta kuin osaa ;D

Niinpä... ja senkin valehtelevat  ;D ;D ;D

Vai niin....eikös sitä osaa muiden puolueiden edustajat??

Aulis Anttila

  • Vieras
Osaaminen...
kepulaisethan vain puhuu niin totta kuin osaa ;D
Niinpä... ja senkin valehtelevat  ;D ;D ;D
Vai niin....eikös sitä osaa muiden puolueiden edustajat??

Golgatan Olgan "näyttö" riittää mulle  ;D ;D ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Osaaminen...
kepulaisethan vain puhuu niin totta kuin osaa ;D
Niinpä... ja senkin valehtelevat  ;D ;D ;D
Vai niin....eikös sitä osaa muiden puolueiden edustajat??

Golgatan Olgan "näyttö" riittää mulle  ;D ;D ;D

Tulipas vastaus nopeasti. Kyseinen "näyttö" oli kansakunnan eduksi vaalien lähestyessä. Miksi noin merkittävä asia kuin Irakin sodan tukekeminen olisi pitänyt salata vaaleissa??

Aulis Anttila

  • Vieras
Hölöhölö...
kepulaisethan vain puhuu niin totta kuin osaa ;D
Niinpä... ja senkin valehtelevat  ;D ;D ;D
Vai niin....eikös sitä osaa muiden puolueiden edustajat??
Golgatan Olgan "näyttö" riittää mulle  ;D ;D ;D
Tulipas vastaus nopeasti. Kyseinen "näyttö" oli kansakunnan eduksi vaalien lähestyessä. Miksi noin merkittävä asia kuin Irakin sodan tukekeminen olisi pitänyt salata vaaleissa??

Lue muutakin kuin Suomenmaata ja MaasTullia. Ei Kepun ja kepulaisten valehtelu valehtelemalla totuudeksi muutu.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Hölöhölö itsellesi
Lue muutakin kuin Suomenmaata ja MaasTullia. Ei Kepun ja kepulaisten valehtelu valehtelemalla totuudeksi muutu.

Odotan mielenkiinnolla seuraavia vaaleja kun agron KaKolaiset Auli Santtilan ,moka-Markun ja Eemelin johdolla kilvan todistavat esim. sen kuinka omien vaalirahoitus on ollut yhteiskunnalle hyödyllistä ja muiden vähintäänkin rikollista...

Naturalis

  • Vieras
Vs: Hölöhölö itsellesi
Odotan mielenkiinnolla seuraavia vaaleja kun agron KaKolaiset Auli Santtilan ,moka-Markun ja Eemelin johdolla kilvan todistavat esim. sen kuinka omien vaalirahoitus on ollut yhteiskunnalle hyödyllistä ja muiden vähintäänkin rikollista...

Äläs ny kyllä SaunaMaija ainakin joutui hikoilemaan tukensa ansaitakseen... :P

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Tykkäätkö sättiä toisia ihmisiä?


Hitsi kun en oo huomannu. Simmohan on järsiny Kobran kankkuja iliman vastinetta. Millon minä oon muka möksähtäny. Ei vielä tähän päevään. Seon mukava kokkeilla immeisten älynlahajoja. Itellä kun neon aevan ommaa luokkaasa. Sittei aena hoksova noetä tasoeroja.
TURHA SIINÄ HURSKASTELLA.SULLA ON ISO VIHA PERSUJA KOHTAAN,ET MUUTEN NIISTÄ HÄVITTÖMIÄ KIRJOITTELE.SUN RUNOT ON ALA-ARVOISIAosaat kyllä kirjoittaa oikeitaki,mutta nuo hävyttömät runot jätän omaan arvoonsa.Tekis mieli sanoa:moukka,mutta jos kuitenkin jätän sanomatta. >:(
[/quote]



Voe herttinen. Sano toki jos sanottaa.Siis - MOUKAKSI. Sehän on kommija arvonimi ja kuvvaa oekeinnii hyvin Kobran henkistä tasuva.

 Sullahan takki pyörii kun persuksen hartijoella aenaki. Ei oo monta päevää kun sä Kobraa kehut, nyt väetät ala-arvoseksi. Miten se nuin ?

Korkijatasosta kulttuurija minä heittelen kaekkijen naotinnoksi ja Simmomuori alakaa morkkaamaan. Maksaahan sun pitäsi kun saat lukija korkijakulttuurija Kobran armeliaasta hyväntahtoesuuvesta.

Kerro ny tykkääkkö vaeko et? Seon helepompi valita aeheita tulevaan. Saattaa kirijottaa riettaetaki kun Simmomuorin maalima ei järky.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

simmomuori

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö sättiä toisia ihmisiä?
Minun maailma ei järky mistään.Kirijota mun puolesta mitä haluat.Mutta huumorista sinä et tiijä mittään.Olet taantunut,valitettavasti. Leikit suurta runoniekkaa häpäisemällä muita.Sairasta huumoria.Lue,mitä täällä todelliset humoristit kirjottaa. :( Voisit oppia paljon.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Tykkäätkö sättiä toisia ihmisiä?
Älähän sinä Simmomuori hermoostu. Ne nuo ukonryötät härkkivät sinua ihan kurillaan.

Houkutellaan tuota Kobraa, jos se taas siihen Jatkotarinaan, niin ja Kitulaan, taas avaisi näkymiä. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Tykkäätkö sättiä toisia ihmisiä?
Oonhan minä näetä Simmomuorin huumoripitosija vastaoksija lukenu. Vaen minnoon totinen poeka, minnen vähästä ala hihittään.

Tokihan minä kirijotan mitä haluva, Toevon että sinähi. Ei kae tässä oo ihimmeitä tapahtunu. Eikä tapahu. Ei mun tarvii persu olla jos en taho. Täh?
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Tykkäätkö sättiä toisia ihmisiä?
Älähän sinä Simmomuori hermoostu. Ne nuo ukonryötät härkkivät sinua ihan kurillaan.

Houkutellaan tuota Kobraa, jos se taas siihen Jatkotarinaan, niin ja Kitulaan, taas avaisi näkymiä. ;)


Kyllä mie muuten vaen kun ne on niin riettaeta. Seon kohta myllynkivi kaolassa.  Joten eikö tuo passanne?
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Tykkäätkö sättiä toisia ihmisiä?
Älähän sinä Simmomuori hermoostu. Ne nuo ukonryötät härkkivät sinua ihan kurillaan.

Houkutellaan tuota Kobraa, jos se taas siihen Jatkotarinaan, niin ja Kitulaan, taas avaisi näkymiä. ;)


Kyllä mie muuten vaen kun ne on niin riettaeta. Seon kohta myllynkivi kaolassa.  Joten eikö tuo passanne?


Jjjjesss.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...