Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ryysis autohuoltamoilla!  (Luettu 8756 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Ryysis autohuoltamoilla!
Ainakin Toyota Crown D oli semmoinen, että jos ei ennen pakkasia  vaihtanut polttoainesuodatinta, niin vaikeuksia tuli. Muuten lähti käyntiin hyvin kovillakin pakkasilla (sama moottori kuin Hiacessa)

Millai Scorpio pelaa tälläi pakkasel?
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Ryysis autohuoltamoilla!
Ainakin Toyota Crown D oli semmoinen, että jos ei ennen pakkasia  vaihtanut polttoainesuodatinta, niin vaikeuksia tuli. Muuten lähti käyntiin hyvin kovillakin pakkasilla (sama moottori kuin Hiacessa)

Millai Scorpio pelaa tälläi pakkasel?
Samoin kuin omistajansakin , ryypyn jälkeen alkaa pelaamaan .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Ryysis autohuoltamoilla!
HÖH, missä tojossa on harmia pakkasella?   katoikko tuon merkin oikkein?   älä yritä ajaa toista sataa tonnia samoilla ööleillä!   topjo pelaa pakkasesta huolimatta helvetin hyvin!   ei oo tarvinna narua näyttää 21. vuoteen tolle hiluxille!

Veeti

  • Vieras
Vs: Ryysis autohuoltamoilla!
HÖH, missä tojossa on harmia pakkasella?  Vain ja ainoastaan, jossei ole vaihtanut polttoainesuodatinta ennen pakkasia katoikko tuon merkin oikkein?   älä yritä ajaa toista sataa tonnia samoilla ööleillä!   topjo pelaa pakkasesta huolimatta helvetin hyvin!   ei oo tarvinna narua näyttää 21. vuoteen tolle hiluxille!

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Ryysis autohuoltamoilla!
Lyhyt galluppi paljon ajavalta: Älkää ostako ranskalaista autoa. Ainakaan Shitikkaa tahi Rrrenoota. Niitä tuolla penkoilla lepää.

Ei mun 406:ssa ainaskaan ole mitään ongelmia ollu vaik tänäänkin oli 23 pakkasta.

eihän ne viat parkissa seisomal ilmene  ;D

  Pösössä on hinta / laatu kohallaanan. Toista se on Valiolla ;D

http://www.youtube.com/watch?v=dxb8S_zv2Xk&feature=related

Viimeksi muokattu: 08.01.10 - klo:20:32 kirjoittanut Sepedeus

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Ryysis autohuoltamoilla!

eihän ne viat parkissa seisomal ilmene  ;D
[/quote]

***Hei apilas! Ny ei ollutkaan sun *****sta puhe.'


 ;D
Kui mää ain olen paras?

realisti

  • Vieras
Vs: Ryysis autohuoltamoilla!
eipä ole ikään pakkasilla tarttenut välille jäädä. autoja on ollut tummilta ostetusta volvosta -2005 mallin mersuun. Olisko huollolla osaa asiaan?

Kekkonen

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7
Vs: Ryysis autohuoltamoilla!
Ei mun 406:ssa ainaskaan ole mitään ongelmia ollu vaik tänäänkin oli 23 pakkasta.
[/quote]

Vaan mitäs se Timpan pösö tuumais, jos nuihin lukemiin lyödään -10 ,-15  lisää? Tuo ilmoittamasi lukema on täällä Oulun seudulla ollut ihan normikeliä viimeisen kuukauden aikana. Mutta pakkasen hipoessa -35 tahtovat nuo ranskalaiset olla merkkiin katsomatta niitä jotta tuonne tien vierustoille hyytyvät.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Ryysis autohuoltamoilla!
Vaan mitäs se Timpan pösö tuumais, jos nuihin lukemiin lyödään -10 ,-15  lisää?

***Sit vois alkaa moottorilämmitintä käyttää ja laittaa pahvia jäähdyttäjän eteen. mutta tuskin mitään ongelmaa
huolletussa ja kunnossa olevassa pösössä. 11 vuotta vanha vaikka on.

***Mut yleisest ottaen mitä järkiä on ängetä noin pohjoiseen??????
Kui mää ain olen paras?

Kunnon ihminen

  • Vieras
Vs: Ryysis autohuoltamoilla!

***Mut yleisest ottaen mitä järkiä on ängetä noin pohjoiseen??????
[/quote]


No kun on paremmat tuet.

A.R.Vaja

  • Vieras
Vs: Ryysis autohuoltamoilla!
Kyllä vetelässäkin tukea saa. Ranskalaiset paskimpia autoja mitä maa päällään kantaa.

Veeti

  • Vieras
Vs: Ryysis autohuoltamoilla!
Ei mun 406:ssa ainaskaan ole mitään ongelmia ollu vaik tänäänkin oli 23 pakkasta.

Vaan mitäs se Timpan pösö tuumais, jos nuihin lukemiin lyödään -10 ,-15  lisää? Tuo ilmoittamasi lukema on täällä Oulun seudulla ollut ihan normikeliä viimeisen kuukauden aikana. Mutta pakkasen hipoessa -35 tahtovat nuo ranskalaiset olla merkkiin katsomatta niitä jotta tuonne tien vierustoille hyytyvät.
[/quote]

Ihan järkevää siirtääkin maatalous tundralle

A.R.Vaja

  • Vieras
Vs: Ryysis autohuoltamoilla!
Onko Veetilässä Ford Scorpio vai ei? Jos Veeti itse kertoisi.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Ryysis autohuoltamoilla!
Kyllä vetelässäkin tukea saa. Ranskalaiset paskimpia autoja mitä maa päällään kantaa.

Mihin tuo väite perustuu?  Jopa vanha pösö on parempi ajettava kuin useimmat uudet autot.
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Ryysis autohuoltamoilla!
Kyllä vetelässäkin tukea saa. Ranskalaiset paskimpia autoja mitä maa päällään kantaa.

Mihin tuo väite perustuu?  Jopa vanha pösö on parempi ajettava kuin useimmat uudet autot.
Totta , Ranskalaiset on aina tehneet hyvällä ajo-ominaisuuksilla autot . Kestävyydessä on toivomisen varaa .