Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Asiaa!  (Luettu 2733 kertaa)

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Asiaa!
Pojut! Ottakaapa onkeenna kun vanha neuvoo!
--------------------------------------------------
KYLVÄJÄ

Vakkasi jälleen kylväjä riemuiten täytä,
maausko elää vielä, se toisille näytä.
Siementä kultaista oottavi tuoksuva maa,
auringonsäteet elämään mullan saa.

Kylväjä nosta rintaasi korkeammalle,
olet sä päässyt paikalle parhaimmalle.
Raha ei sellaista tunnetta aikaan saa,
minkä voi rintaan antaa tuoksuva maa.

Vaietkoon vaikerrus, nyt on kasvun aika,
jokainen kevät yhä on ikuinen taika.
Aina se mieleen tenhoaa huumeen tavoin,
nyt heitä siemen , kun maaemon syli on avoin.

Kylväjä kuitenkin, muistathan sen aina,
maa on sinulle hetkeksi annettu laina.
Uudet polvet, jokainen vuorollaan,
siemenen kylvää ja maan saa kasvamaan.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Asiaa!
"minkä voi rintaan antaa tuoksuva maa"

Mulla rinnassa pistää kun naapurin pelto haisee ihan kauheasti sianpaskalle  :(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Asiaa!
Ei se haittaa kuhan ei vituta!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

mymmy

  • Vieras
Vs: Asiaa!
Ei se haittaa kuhan ei vituta!

-hyvä se on eläkkeellä muistella,miten ennen oli hyvin.
--euro orjuuvesa ei naurata . Kun tuet poistuu,naurattaa vielä vähemmän :(
--Liikanen väläytti rahalle jo miinuskorkoa.Minä nostan roposeni sukanvarteen >:(

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
Vs: Asiaa!
kahen euron kolikkoina kivan näköistä takan reunalla!   kyllä on hommat männy ihan persiilleen!   sässtetään nyt porukka kunnolla hengiltä!

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Asiaa!
Mummulla taas pelkkää persuilua. Elä ajassa!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Asiaa!
Mummulla taas pelkkää persuilua. Elä ajassa!

Perseilevä persu. Hakkarainen? Väätäinen?

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

mymmy

  • Vieras
Vs: Asiaa!
Mummulla taas pelkkää persuilua. Elä ajassa!

-tätä hullumpaa aikaa ei oo mun elläissä vielä ollutkaan. :o
Eu:n piti säilyttää rauha,mutta se on heti ensimmäisenä laittamassa pakotteita Venäjälle.
Kunhan Venäjä sulkee kaasuhanat,niin entäpä sitte. :-*
Tämä eurosekoilu on ollut ihan huijjausta alkumetreiltä asti.
Työpaikat katoaa vauhdilla.
Jo sokiakin näkee,mihin ollaan menossa. 8)

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Asiaa!
Persusilmin tietysti kaikki näyttää kamalalta. Populistit ratsastaa sokijalla aasilla. Päin persettä!
Mitä Venäjään tulee, pakkohan se on porukalla saattaa oikealle tielle. Seuraukset kamalat jos ei kukaan laita esteitä. Onneksi EU on yhtenäisenä jarruttelemassa Puttiinin suuruuvenhulluutta. Aatteleppa simmo pitemmälle!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

mymmy

  • Vieras
Vs: Asiaa!
Persusilmin tietysti kaikki näyttää kamalalta. Populistit ratsastaa sokijalla aasilla. Päin persettä!
Mitä Venäjään tulee, pakkohan se on porukalla saattaa oikealle tielle. Seuraukset kamalat jos ei kukaan laita esteitä. Onneksi EU on yhtenäisenä jarruttelemassa Puttiinin suuruuvenhulluutta. Aatteleppa simmo pitemmälle!

-Venäjää ei kukaan laita mihinkään.se on ylpeä kansa,kuten johtajansakin.Venäjällä ei tule puute edes ruuasta,koska siellä perheet tuottaa ruuan itse kasvimaillaan,joka on joka perheessä.Lehmiä on kerrostalon asukkaillakin.Ei siellä kaikkea osteta kaupasta,kuten täällä.Olen siellä kulkenut monet kerrat.
Venäjä tekee mitä haluaa,mutta näistä pakotteista kärsii,eurooppalaiset itse.
Eu ja Usa ,molemmat velassa korviaan myöten,muka yrittää pakottaa venäjän johonkin,salli mun nauraa.  ;D;D ;D  Venäjällä on öljyt ja kaasut.se tulee kyllä pärjäämään vielä pitkälle.

mymmy

  • Vieras
Vs: Asiaa!
Pankit: Venäjä-konflikti uhkaa ensimmäisenä Euroopan taloutta

Tämä on talossanomissa!

Kobra ottaa glasit ja lukkee.

Sepedeus

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 839
Vs: Asiaa!
Persusilmin tietysti kaikki näyttää kamalalta. Populistit ratsastaa sokijalla aasilla. Päin persettä!
Mitä Venäjään tulee, pakkohan se on porukalla saattaa oikealle tielle. Seuraukset kamalat jos ei kukaan laita esteitä. Onneksi EU on yhtenäisenä jarruttelemassa Puttiinin suuruuvenhulluutta. Aatteleppa simmo pitemmälle!

-Venäjää ei kukaan laita mihinkään.se on ylpeä kansa,kuten johtajansakin.Venäjällä ei tule puute edes ruuasta,koska siellä perheet tuottaa ruuan itse kasvimaillaan,joka on joka perheessä.Lehmiä on kerrostalon asukkaillakin.Ei siellä kaikkea osteta kaupasta,kuten täällä.Olen siellä kulkenut monet kerrat.
Venäjä tekee mitä haluaa,mutta näistä pakotteista kärsii,eurooppalaiset itse.
Eu ja Usa ,molemmat velassa korviaan myöten,muka yrittää pakottaa venäjän johonkin,salli mun nauraa.  ;D;D ;D  Venäjällä on öljyt ja kaasut.se tulee kyllä pärjäämään vielä pitkälle.

  Ei se Putin niin fiksu ole kuin luulee. Puutulli meni perseelleen. Taivoite oli saada firmat investoimaan Venäjälle. Mutta ei onnistunut. Kuka uskaltaa rakentaa miljardeilla Venäjälle sellutehtaan ,kun Putin sosialisoi sen kuitenkin. Fortum on ainoa jolla on siniset silimät.

  Öljyä ja kaasua Putinilla on, mutta ongelma on se, että se pitää myydä. Liuskekaasuteknologia pistää Putinin polvilleen. Britanniasta löytynyt mittavat kaasuesiintymät.

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Asiaa!
No on sulla luulot! Rupla on roska valuttaa ja kansa juo vaan! Toki saat luulla mitä haluat. Sota ei tuo hyvinvointia kellekkään.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Asiaa!
Persusilmin tietysti kaikki näyttää kamalalta. Populistit ratsastaa sokijalla aasilla. Päin persettä!
Mitä Venäjään tulee, pakkohan se on porukalla saattaa oikealle tielle. Seuraukset kamalat jos ei kukaan laita esteitä. Onneksi EU on yhtenäisenä jarruttelemassa Puttiinin suuruuvenhulluutta. Aatteleppa simmo pitemmälle!

-Venäjää ei kukaan laita mihinkään.se on ylpeä kansa,kuten johtajansakin.Venäjällä ei tule puute edes ruuasta,koska siellä perheet tuottaa ruuan itse kasvimaillaan,joka on joka perheessä.Lehmiä on kerrostalon asukkaillakin.Ei siellä kaikkea osteta kaupasta,kuten täällä.Olen siellä kulkenut monet kerrat.
Venäjä tekee mitä haluaa,mutta näistä pakotteista kärsii,eurooppalaiset itse.
Eu ja Usa ,molemmat velassa korviaan myöten,muka yrittää pakottaa venäjän johonkin,salli mun nauraa.  ;D;D ;D  Venäjällä on öljyt ja kaasut.se tulee kyllä pärjäämään vielä pitkälle.

  Ei se Putin niin fiksu ole kuin luulee. Puutulli meni perseelleen. Taivoite oli saada firmat investoimaan Venäjälle. Mutta ei onnistunut. Kuka uskaltaa rakentaa miljardeilla Venäjälle sellutehtaan ,kun Putin sosialisoi sen kuitenkin. Fortum on ainoa jolla on siniset silimät.

  Öljyä ja kaasua Putinilla on, mutta ongelma on se, että se pitää myydä. Liuskekaasuteknologia pistää Putinin polvilleen. Britanniasta löytynyt mittavat kaasuesiintymät.

 Kolme neljästä eurovaaliehdokkaasta, eikö niitä oo enempää, vaatii venäjän energiasta luopumista...tuolla järjenvalon määrällä tarvii laittaa päre pirttiin avuksi... setä oubama tuokin sitten liuskekaasut säkissä eeuulle...

Viimeksi muokattu: 29.04.14 - klo:22:32 kirjoittanut Ärrpää

Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

mymmy

  • Vieras
Vs: Asiaa!



  Ei se Putin niin fiksu ole kuin luulee. Puutulli meni perseelleen. Taivoite oli saada firmat investoimaan Venäjälle. Mutta ei onnistunut. Kuka uskaltaa rakentaa miljardeilla Venäjälle sellutehtaan ,kun Putin sosialisoi sen kuitenkin. Fortum on ainoa jolla on siniset silimät.

  Öljyä ja kaasua Putinilla on, mutta ongelma on se, että se pitää myydä. Liuskekaasuteknologia pistää Putinin polvilleen. Britanniasta löytynyt mittavat kaasuesiintymät.
[/quote]

-en minä sano,että Putin on fiksu,mutta näin köyhän maan kuin Suomi on viisaampaa olla hiljaa.eikä sekaantua mihinkään.Kyllä venäjä kestää köyhyyttä ja kurjuutta enemmän kuin moni euroopan velkamaa.