Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Visa  (Luettu 1838 kertaa)

Talojussi

  • Vieras
Visa
"Ne harvalukuiset viljelijät, jotka eivät ole MTK:n jäseniä, voivat pitää suunsa kiinni asiasta, josta heillä ei ole vapaamatkustajana mandaattia puhua. Taitaapi olla niin, että nämä samat tahot kirjoittelevat raukkamaisesti nimimerkillä lehtien yleisönosastoissa ja Agronetissä tai muissa verkkopalveluissa. Käyttäisivät saman energian asian edistämiseen eikä voimien heikentämiseen."

Näin MTK-Pirkanmaan tj Visa Merikoski.-..vain virallinen MTK-totuus on sallittu, yksityiset viljelijät eivät saa lausua mielipidettään itseään syvästi koskettavasta maatalouspolitiikasta. MTK:ssa eletään vielä Brezhnevin aikaa.

Tänään on Visan nimpparit. Onnittelut nyt kuitenkin!

PG

  • Vieras
Vs: Visa
"Ne harvalukuiset viljelijät, jotka eivät ole MTK:n jäseniä, voivat pitää suunsa kiinni asiasta, josta heillä ei ole vapaamatkustajana mandaattia puhua. Taitaapi olla niin, että nämä samat tahot kirjoittelevat raukkamaisesti nimimerkillä lehtien yleisönosastoissa ja Agronetissä tai muissa verkkopalveluissa. Käyttäisivät saman energian asian edistämiseen eikä voimien heikentämiseen."

Näin MTK-Pirkanmaan tj Visa Merikoski.-..vain virallinen MTK-totuus on sallittu, yksityiset viljelijät eivät saa lausua mielipidettään itseään syvästi koskettavasta maatalouspolitiikasta. MTK:ssa eletään vielä Brezhnevin aikaa.

Tänään on Visan nimpparit. Onnittelut nyt kuitenkin!

En koe olevani vapaamatkustaja tai siipiveikko, koska MTK ei ole saavuttanut viljelijöille mitään sellaista,  josta minäkin nautin, vaikka en ole jäsenmaksua maksanutkaan.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Visa
no hyvähä se on jos on nii tyytyväesijä
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Pystypiikki

  • Vieras
Vs: Visa
"Ne harvalukuiset viljelijät, jotka eivät ole MTK:n jäseniä, voivat pitää suunsa kiinni asiasta, josta heillä ei ole vapaamatkustajana mandaattia puhua. Taitaapi olla niin, että nämä samat tahot kirjoittelevat raukkamaisesti nimimerkillä lehtien yleisönosastoissa ja Agronetissä tai muissa verkkopalveluissa. Käyttäisivät saman energian asian edistämiseen eikä voimien heikentämiseen."

Näin MTK-Pirkanmaan tj Visa Merikoski.-..vain virallinen MTK-totuus on sallittu, yksityiset viljelijät eivät saa lausua mielipidettään itseään syvästi koskettavasta maatalouspolitiikasta. MTK:ssa eletään vielä Brezhnevin aikaa.

Tänään on Visan nimpparit. Onnittelut nyt kuitenkin!
Ottaas nyt Visa edes sen PUNAISEN lätsän ja kravatin poies,
Otsikosta kyllä ajattelin että Visa kortista oli kyse,mutta kyllä on kovin sanelupolitiikka pojjalla päällänsä.
PS olen muuten vielä MTK Pirkanmaan jäsen(huom vielä)

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Visa
pirkammaalta oli tämäki kaelajärvi
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Karjankasvattaja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 155
Vs: Visa
PS olen muuten vielä MTK Pirkanmaan jäsen


mä luulen ettei MTK-Pirkanmaalla ole yhtään henkilöjäsentä
vaan se koostuu Pirkanmaalaisista Tuottajayhdistyksistä

Ja mitä tulee vapaamatkustajiin niin seuraavis neuvotteluissa pitäs sopia et,
torjunta voitot ei koske Ei jäseniä vaan heidän tuet /ehdot vähenee Eu :n esituysten mukaisesti tai jos pääsevät itse neuvottelemaan minissteriön kanssa

gonemies

  • Vieras
Vs: Visa
>>>torjunta voitot ei koske Ei jäseniä vaan heidän tuet /ehdot vähenee Eu :n esituysten mukaisesti

Saakos sitten nämä tj.n muutamaan kertaan mainitsemat poistetut investointituet,nuvit ja kuivatustuet ja mitä niitä on,takaisin tänne etelään?Niinku jos ei oo jäsen..

PG

  • Vieras
Vs: Visa
>>>torjunta voitot ei koske Ei jäseniä vaan heidän tuet /ehdot vähenee Eu :n esituysten mukaisesti

Saakos sitten nämä tj.n muutamaan kertaan mainitsemat poistetut investointituet,nuvit ja kuivatustuet ja mitä niitä on,takaisin tänne etelään?Niinku jos ei oo jäsen..

PS olen muuten vielä MTK Pirkanmaan jäsen


mä luulen ettei MTK-Pirkanmaalla ole yhtään henkilöjäsentä
vaan se koostuu Pirkanmaalaisista Tuottajayhdistyksistä

Ja mitä tulee vapaamatkustajiin niin seuraavis neuvotteluissa pitäs sopia et,
torjunta voitot ei koske Ei jäseniä vaan heidän tuet /ehdot vähenee Eu :n esituysten mukaisesti tai jos pääsevät itse neuvottelemaan minissteriön kanssa

Kiitos, sikatuet  oli 1990-luvulla sikaa kohti jotain 200 FIM luokkaa, joten nyt sitten kun torjuntavoitot ei koske ei-MTK:n jäseniä, niin mulle onkin tulossa EU:lta isot rahat, kiitos vielä kerran  ;D ;D

Pystypiikki

  • Vieras
Vs: Visa


mä luulen ettei MTK-Pirkanmaalla ole yhtään henkilöjäsentä
vaan se koostuu Pirkanmaalaisista Tuottajayhdistyksistä


Näin on ja sitä kautta olen ko puljun jäsen