Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Reseptillä peräkammarin pojille  (Luettu 6253 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Näytteleekö
Näytteleekö ne maksulliset naiset orgasmin . ?  ::) ::) ::)

YlikylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: Reseptillä peräkammarin pojille
Mun ei tarvi ostaa, mä saan KAUNISTA naista ilmaiseksikin.
Viime viikkoina  minua on naisten taholta ja erityisesti tietyn naisen  taholta kuvailtu mm. sanoilla "Hottis", "Namu", "Silmänruokaa",  "Silmänilo",  "Kuumaa lihaa" "Polttava" j.n.e.    :D ;)

YlikylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: Reseptillä peräkammarin pojille
Mun ei tarvi ostaa, mä saan KAUNISTA naista ilmaiseksikin.
Viime viikkoina  minua on naisten taholta ja erityisesti tietyn naisen  taholta kuvailtu mm. sanoilla "Hottis", "Namu", "Silmänruokaa",  "Silmänilo",  "Kuumaa lihaa" "Polttava" j.n.e.    :D ;)


  Just joo. Jospa haluut välillä *******ä, tai muslimia. Mää oon joskus nainu naista jemenistä. Aika kivaa  ;D

Aikanaan  nuorempana oli eräs hauska ja mieliinpainuva ilta, ensin nain amerikkalaista tyttöä, ja parin tunnin päästä venäläistä, kumpikin oli opiskelijoita, suomessa opiskelemassa, tuli siinä testattua peräkkäin suurvaltojen naisten tavara.  ;D ;D

Ps. On kyllä sanottava, että se amerikkalainen oli parempi, innokkaampi ja valmis kaikkeen, venakko oli enemmänkin lahna, tosin se oli kännisempi  kuin amerikkalainen, mikä varmasti vaikutti asiaan.  :D

Viimeksi muokattu: 16.08.10 - klo:21:47 kirjoittanut YlikylänJotenSaletistiHot

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Näytteleekö
Näytteleekö ne maksulliset naiset orgasmin . ?  ::) ::) ::)

Todennäköisesti erikseen sovittaessa ja maksusta ????

sorkkis

  • Vieras
Vs: Näytteleekö
Näytteleekö ne maksulliset naiset orgasmin . ?  ::) ::) ::)

Todennäköisesti erikseen sovittaessa ja maksusta ????
Paljonko olet köyhtynyt heidän  luonaan käydessäsi  ;D

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Reseptillä peräkammarin pojille
Ei kai siinä köyhdy jos saa. Ottaen huomioon ruumiillisen ja henkisenkasvun ja hyvinvoinnin niin plussan puolella ollaan.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Näytteleekö
Näytteleekö ne maksulliset naiset orgasmin . ?  ::) ::) ::)

Todennäköisesti erikseen sovittaessa ja maksusta ????
Paljonko olet köyhtynyt heidän  luonaan käydessäsi  ;D

Empä ole kyseistä palvelua tarvinnut, miten on itsellä ????

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Näytteleekö
Näytteleekö ne maksulliset naiset orgasmin . ?  ::) ::) ::)

Todennäköisesti erikseen sovittaessa ja maksusta ????
Paljonko olet köyhtynyt heidän  luonaan käydessäsi  ;D

Empä ole kyseistä palvelua tarvinnut, miten on itsellä ????

  Oikeesti taitaa monella miehellä tää vakituinen panokaveri olla kallein vaihtoehto.  ;D
Ja laadusta puheenollen saa mitä saa.  ;D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Näytteleekö
Näytteleekö ne maksulliset naiset orgasmin . ?  ::) ::) ::)

Todennäköisesti erikseen sovittaessa ja maksusta ????
Paljonko olet köyhtynyt heidän  luonaan käydessäsi  ;D

Empä ole kyseistä palvelua tarvinnut, miten on itsellä ????
En tarvii .  8)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Reseptillä peräkammarin pojille
Saako tuollaisesta reseptirömpsän vuokraamisesta vielä Kelalta korvauksia? Tai jos veisi kuitit Kelaan niin riittäisikö tämä naama perusteeksi ilman lääkärinlausuntoa  ???

sorkkis

  • Vieras
Vs: Reseptillä peräkammarin pojille
Saako tuollaisesta reseptirömpsän vuokraamisesta vielä Kelalta korvauksia? Tai jos veisi kuitit Kelaan niin riittäisikö tämä naama perusteeksi ilman lääkärinlausuntoa  ???
Ota Timpan naama perusteluiksi niin Kelamaksun saanti on varma .  ;D

Sepen naamasta tuovat naiset kotiin jottei kylällä tarvii näyttäytyä .  ;)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Reseptillä peräkammarin pojille
Saako tuollaisesta reseptirömpsän vuokraamisesta vielä Kelalta korvauksia? Tai jos veisi kuitit Kelaan niin riittäisikö tämä naama perusteeksi ilman lääkärinlausuntoa  ???

mustalla naamalla saa sossusta seximatkan somaliaan ja ne mamut jotka omatoimisesti
ottavat  käyttöön suomalaisen, niin valtionkonttori maksaa korvaukset uhrille >:(

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Reseptillä peräkammarin pojille
Saako tuollaisesta reseptirömpsän vuokraamisesta vielä Kelalta korvauksia? Tai jos veisi kuitit Kelaan niin riittäisikö tämä naama perusteeksi ilman lääkärinlausuntoa  ???
Juu ja jonnumiehet saa Kela-korvauksen kun esittävät traktorin rekisteriotteen  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65658
Vs: Reseptillä peräkammarin pojille
mutta eipä tietä että mihin katekoriaan pistäävät noi kaksi 11-vuotiasta joita syytetään raiskausyrityksestä rittein saarilla!      huh, mihin tuo hormoonimömmöjen ja mäkkärirojun syönti johtaakaan!?!?!?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Reseptillä peräkammarin pojille
Saako tuollaisesta reseptirömpsän vuokraamisesta vielä Kelalta korvauksia? Tai jos veisi kuitit Kelaan niin riittäisikö tämä naama perusteeksi ilman lääkärinlausuntoa  ???
Juu ja jonnumiehet saa Kela-korvauksen kun esittävät traktorin rekisteriotteen  ;D

Juu ;D Aina kun Agrimarketista hakee Jonnuun öljyä (muuta ei oo ikinä haettu) niin saa paperit joila voi hakea Kelasta korvausta. Omamyyjä auttaa ja tarkistaa henkilöllisyyden, siksi se järjestelmä on luotu  ???