Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Holhousyhteiskunta II  (Luettu 3525 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Holhousyhteiskunta II
  Vi tuttaa tuo puhelinmyynti. Just kerkesin aamukahvit juua niin jo yks soittaa ja myy Apu lehtee. Tämä on kotirauhan rikkomista, että juhannus aattona tullaan kotiin häiritsemään. Minun pitäisi maksaa siitä että mulle ei soitella myyntitarkoituksessa, mutta en maksa. Eduskunnan pitäisi kieltää puhelinmyynti, ellei joku sitä nimenomaan salli, pyydä. Mutta antaa vaan soitella, kun eduskunta niin haluaa. Puhelinmyyjä saa kuulla mun vitt uilut. 
 Sähköpostiin rupes lykkäämään mainoksia. Piti tehdä siitäkii loppu. nyt ei tuu. ;D

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Holhousyhteiskunta II
häeriköt soettellee häeriköille.  ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
Vs: Holhousyhteiskunta II
just.  elikkä sepen mielestä pitää yrittäminen tehä vaikeemmaksi täällä neuvostoliitossa?   ettei vaan se remarien riekkous iskis taas omaan nilkkaan.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Holhousyhteiskunta II
just.  elikkä sepen mielestä pitää yrittäminen tehä vaikeemmaksi täällä neuvostoliitossa?   ettei vaan se remarien riekkous iskis taas omaan nilkkaan.

  Ei se mitään yrittämistä oo. Pelkkää kusettamista. Nytkii lupas ½ vuoden Apulehet ilmaiseksi, ja vielä jotain rojua kaupantekijäisiksi. Ilmaisia lounaita ei oo, muilla kuin tissinkoittajilla.  ;D

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Holhousyhteiskunta II
  Vi tuttaa tuo puhelinmyynti. Just kerkesin aamukahvit juua niin jo yks soittaa ja myy Apu lehtee.
On vikaa sinussakin. Eihän olisi ollut pakkoa vastata.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Holhousyhteiskunta II
  Vi tuttaa tuo puhelinmyynti. Just kerkesin aamukahvit juua niin jo yks soittaa ja myy Apu lehtee.
On vikaa sinussakin. Eihän olisi ollut pakkoa vastata.

  Oikeessa olet. Ja on se punanen nappi mistä painaa.  ;D

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Holhousyhteiskunta II
  Vi tuttaa tuo puhelinmyynti. Just kerkesin aamukahvit juua niin jo yks soittaa ja myy Apu lehtee.
On vikaa sinussakin. Eihän olisi ollut pakkoa vastata.

mutta jos uottaa eksän soettova.  ;)

T-Bone

  • Vieras
Vs: Holhousyhteiskunta II
Mulle kaupiteltiin Suomen Kuvalehteä ja kuuntelin kiltisti myyntipuheet ja kylkiäislahjat ,mutta myyjä ei kuunnellut yhtään mitä vastasin tähän  ja alkoi vaan tavaamaan osoitetta minne lehti laitetaan tulemaan . Vastattuani ettei tämä näin mene ,en vielä tehnyt tilausta niin sain vastaukseksi että kumpi lahjatuote laitetaan tilauslahjaksi .Hermostuin tässä vaiheessa niin että sanoin tiukemmin että ei tämä nyt vaan mene näin ja minä laitan nyt puhelimen kiinni  :o

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Holhousyhteiskunta II
Mulla noi argumentit menee tyyliin mitä kauppaat, jo viides kerta samasta asiasta, mitä mä hyödyn tosta ja luuri kiinni....

Yrittäjänä jurppii etenkin noi hakemistopalvelut jonne yrittäjä saa omat tietonsa. Noi on täydellisen hyödyttömiä ja niistä on vaikea päästä eroon ja niitä vastaan on tietysti omat firmat sopimuksia purkamaan....Tosin fiksu yrittäjä ei tarvitse kumpaakaan....

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Holhousyhteiskunta II
Lehtimyyjille kannattaa esittäytyä hyvin typeränä. Siitä ne innostuvat, kun luulevat saavansa kauppaa aikaiseksi. Vartin kun puhuttaa sitten kertoo olevansa "holhouksessa ja maksukyvytön" niin ottaapa niitä aivoon  :D

Ennätys on yli tunnin vedätys. Ei ollut muutakaan puuhaa  :D Juteltiin uskonnoista ja silleen  :D

Aika harvoin soittelevat enää  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
Vs: Holhousyhteiskunta II
en muista kuin paljon pitää tuon lehtimyyjän kertoa että saa palkkansa mutta ain olen yrittänny saaha heille palkan vaikka en sitten tilaa..... ja miksi ei noilla rassukoila ole mitään rekisteriä joissa näkyis että mitä lehtiä tilannu.  itellä monta kertaa samoja jotka jo kestona tyrkyttää.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Holhousyhteiskunta II
en muista kuin paljon pitää tuon lehtimyyjän kertoa että saa palkkansa mutta ain olen yrittänny saaha heille palkan vaikka en sitten tilaa..... ja miksi ei noilla rassukoila ole mitään rekisteriä joissa näkyis että mitä lehtiä tilannu.  itellä monta kertaa samoja jotka jo kestona tyrkyttää.

On helpompi kaupata kun ei ole liikaa taustatietoja riesana. Paras esimerkki oli kun mummolle soitettiin aikoinaan ett hänelle on kertynyt lehtitilauksista jotain bonusta jonka hän voi hyödyntää uuteen tilaukseen tai jotenkin....Mummo vastasi ett hänen nimellään ei ole koskaan tilattu yhtään lehteä.....

Siis toi puhelinmarkkinointi on täyttä skeidaa ja ihmisten huijaamista....

navettapiika

  • Vieras
Vs: Holhousyhteiskunta II
Mulle kaupataan kaikkea mahdollista,mutta tarjoukset ovat vähentyneet, kun kyselen kaikilta nk.parempien lehtien kauppaajilta, ovatko lukeneet uusimman Aku Ankan ja taas muitten lehtien kauppiailta, että mitä mieltä olivan Roope-sedän viimeisen painoksen takakannesta...Myös ammattilehtien jutuista riittää juttua..
Paras oli sukkakauppias, joka ei ihan ollut varma olenko mies vai nainen...käskin tarkistaa asian ja palata sitten asiaan, ei ole vielä soittanut.. ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Holhousyhteiskunta II
Mulle kaupataan kaikkea mahdollista,mutta tarjoukset ovat vähentyneet, kun kyselen kaikilta nk.parempien lehtien kauppaajilta, ovatko lukeneet uusimman Aku Ankan ja taas muitten lehtien kauppiailta, että mitä mieltä olivan Roope-sedän viimeisen painoksen takakannesta...Myös ammattilehtien jutuista riittää juttua..
Paras oli sukkakauppias, joka ei ihan ollut varma olenko mies vai nainen...käskin tarkistaa asian ja palata sitten asiaan, ei ole vielä soittanut.. ;D

Niin mut eix se sukupuolen tarkistaminen olis ollut varminta tarkistaa paikan päällä ....

navettapiika

  • Vieras
Vs: Holhousyhteiskunta II
Mulle kaupataan kaikkea mahdollista,mutta tarjoukset ovat vähentyneet, kun kyselen kaikilta nk.parempien lehtien kauppaajilta, ovatko lukeneet uusimman Aku Ankan ja taas muitten lehtien kauppiailta, että mitä mieltä olivan Roope-sedän viimeisen painoksen takakannesta...Myös ammattilehtien jutuista riittää juttua..
Paras oli sukkakauppias, joka ei ihan ollut varma olenko mies vai nainen...käskin tarkistaa asian ja palata sitten asiaan, ei ole vielä soittanut.. ;D

Niin mut eix se sukupuolen tarkistaminen olis ollut varminta tarkistaa paikan päällä ....
Ei tainnut kehdata ehdottaa, että jos vilkaisisi alaspäin näkyykö tissit vai tappi... ::)