Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitä on mua vastaan?  (Luettu 5509 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Mitä on mua vastaan?
Simmo on huippumummu!

Timppa ja Apilas myös , huippu sakkia . ;) ;) ::) ::)

Huomatkaa ironia .  ;)

Järjen Valo

  • Vieras
Vs: Mitä on mua vastaan?
Eemelillä,Lehtimäellä, maanviljelijällä, ym:lla
Millä tavalla persoonani ärsyttää teitä?Minähän olen vain vanaha muori,täysin vaaraton. :o
Jos osaatte perustella,miksi minun pitäisi täältä häipyä,niin voin sen tehdä.
Olen ollut aina välillä tällä saitilla vaan siksi,yrittääkseni normaalia keskustelua tähän akronetin "rakkikoira kulttuuriin".Täällä on kuitenkin ihan oikeitakin keskustelijoita ja paljon fiksua porukkaa.No niin :vastaukset tähän edellämainitut ja kaikki muutkin,jotka ovat närkästyneet minuun. 8)
Siinäpä se,nostat itsesi muiden yläpuolelle tässäkin kirjoituksessa kun arvostelet kirjoittajia rakkikoiriksi,ja se kuten olen maininnut että uskonasiat käsitellään muilla foorumeilla.Uskovaisiksi itsensä ylentävät ovat niitä pahimpia toisten haukkujia.

Siinä taas  tyypillinen suomalainen asenne, ei saisi nousta muiden yläpuolelle, eikä erottautua massasta,  vaan pitäisi olla tavallinen tasapäätaavi,  hukkua massaan, eikä suututtaa mielipiteillään enemmistöä, juuri tällainen asenne on tosi syvältä, hei haloo, ihmiset, uskaltakaa nousta muiden yläpuolelle, uskaltakaa olla epänormaaleja ja erottua muista, sitäpaitsi normaaliuskin on niin suhteellista.
Uskaltakaa sanoa  mitä ajattelette, älkää olko mukautujia.

ronikki

  • Vieras
Vs: Mitä on mua vastaan?
No nih siinä yksi valopää taas.Ja määhän en teitin kans o samaa mieltä.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Mitä on mua vastaan?
No nih siinä yksi valopää taas.Ja määhän en teitin kans o samaa mieltä.

Joo, siinä taitaa olla taas yksi osapäivänatsi liikkeellä ...