Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Koneviesti-lehdessä traktoritesti  (Luettu 52337 kertaa)

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Koneviesti-lehdessä traktoritesti
Tuntuu olevan helevatan vaikiaa traktorilla jo nykyään... Tai no mitä joskus aikanaan tuli kokeiltua ensimmäisiä portaattomia jontikoita niin ne oli vielä helppoja. Toivottavasti luoja varjelee mua näiltä sähköhimmeleiltä. Mukaviahan ne on ku hytti on hiljainen, mutta liian kalliiksi tulee pitää ainakin köyhälle...

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Koneviesti-lehdessä traktoritesti
Ihme kun ei Deutz Fahr kelvannu mukaa karkeloihin
Deutzilla tökkii kyllä oikein kunnolla. Pohjoisen edustus olematon eikä nettikoneessakaan myyntikuvan alla mainostaminen paljoa auta, kun ei kukaan tajua Deutzia sieltä etsiä.

Olisiko kannattanut jättää Claas kokonaan Suomen markkinoilta, ja keskittää Teutsin markkinointiin.
Tähän on paha sanoa mitään, kun ei ole tietoa kumpi noista on parempi. Deutz ainakin huomattavasti halvempi.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Koneviesti-lehdessä traktoritesti
Ihme kun ei Deutz Fahr kelvannu mukaa karkeloihin
Deutzilla tökkii kyllä oikein kunnolla. Pohjoisen edustus olematon eikä nettikoneessakaan myyntikuvan alla mainostaminen paljoa auta, kun ei kukaan tajua Deutzia sieltä etsiä.

Siis aika vähän vaihtoehtoja pohjoisessa, valametti, jonteere ja köyhille nyykkäri....

viljami

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 220
Vs: Koneviesti-lehdessä traktoritesti
Jotenkin tuossa testissä ihmetyttää, millä eväillä JD nostettiin sijalle 2. Mittaustuloksissa lähes kaikilta osin häntäpäässä eikä Koneviestin tekstiosuudestakaan paljon kehuja löydy. Lienevätkö muiden maiden testaajat antaneet pisteitä vanhan maineen perusteella?

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Koneviesti-lehdessä traktoritesti
Eikö jd pärjänny ohjaamolla ja hallinnan helppoudella?
pessimisti ei pety!

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Koneviesti-lehdessä traktoritesti
Ihme kun ei Deutz Fahr kelvannu mukaa karkeloihin
Deutzilla tökkii kyllä oikein kunnolla. Pohjoisen edustus olematon eikä nettikoneessakaan myyntikuvan alla mainostaminen paljoa auta, kun ei kukaan tajua Deutzia sieltä etsiä.

Siis aika vähän vaihtoehtoja pohjoisessa, valametti, jonteere ja köyhille nyykkäri....
Valtra, JD, MF, Nh, Case, Jcb, Fendt ja Claas. Niin vähän vaihtoehtoja. :(

epäonnensoturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 334
Vs: Koneviesti-lehdessä traktoritesti
Jotenkin tuossa testissä ihmetyttää, millä eväillä JD nostettiin sijalle 2. Mittaustuloksissa lähes kaikilta osin häntäpäässä eikä Koneviestin tekstiosuudestakaan paljon kehuja löydy. Lienevätkö muiden maiden testaajat antaneet pisteitä vanhan maineen perusteella?
Miksi jontikalla pienempi malli kuin muilla, en ymmärrä? Häviää pisteitä hevosvoimissa.

jylperö

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1255
Vs: Koneviesti-lehdessä traktoritesti
Kaikista suurimmista oli laatikot rikki.

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Koneviesti-lehdessä traktoritesti
Kaikista suurimmista oli laatikot rikki.

 Eikä ollu...vai oliko, mistä tiiät? Testissä piti olla puolimoottorilla stektorit, jontikan isoin nelonen on 6130R.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Koneviesti-lehdessä traktoritesti
Näkyy tää traktori-porno uppoavan kriisiaikoinakin 😂😂
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Koneviesti-lehdessä traktoritesti
Näkyy tää traktori-porno uppoavan kriisiaikoinakin 😂😂

Halvempaa olis kattella kuukausimaksulla ihan ihmisten välistä pornoo.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

massikka_mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 300
  • Pitääkö 200 viestin jälkeen kirjoittaa asiaakin?
Vs: Kpneviesti-lehdessä traktoritesti
Ei voi kyllä yhtyä tuohon, että Fendt on paras. Ek-käytössä aika onnetonta, kun suunnanvaihtaja on peukalonkynnen kokoinen eikä sitä tahdo löytää, toinen vaihtoehto on irroittaa käsi ek joystickilta ja vaihtaa suunta ajokahvasta, itse vaihdoin ajokahvasta. Eikä tuo Cargo kuormain muutenkaan vakuuttanut, taitaa olla Stoll eri maaleilla ja merkinmöillä?
Miten vähän sillä pitää ajaa että ei voi olla löytämättä sitä suunnanvaihtajaa ::) Muutama sata tuntia takana 516:sella ja ylipäätään varioilla oon ajanu useamman tuhatta ja ikinä ei oo tollanen asia käynyt edes mielessä että suunnanvaihtajaa ei ''löytyisi'. Ehdottomasti paras suunnanvaihtaja mitä oon käyttän, muissa koneissa ihmetyttää aina että miksi sen täytyy olla yhtään suurempi hantaaki kuin fendtissä. No okei, massikassakin melko hyvä, ja hankala olisi tuota pienempänä toteuttaa kun pikavaihteitten hallinta samassa.

Ja sillä kuormaajallahan ei ole mitään yhteistä stollin kanssa. Mikä siinä muuten ei vakuuta? Ei oo montaa tuntia aisat ehtiny tuon 516 keulalla roikkua mutta sen vähän mitä oon kuormannut niin oon kyllä tykännyt
Power By Perkins

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kpneviesti-lehdessä traktoritesti
Ei voi kyllä yhtyä tuohon, että Fendt on paras. Ek-käytössä aika onnetonta, kun suunnanvaihtaja on peukalonkynnen kokoinen eikä sitä tahdo löytää, toinen vaihtoehto on irroittaa käsi ek joystickilta ja vaihtaa suunta ajokahvasta, itse vaihdoin ajokahvasta. Eikä tuo Cargo kuormain muutenkaan vakuuttanut, taitaa olla Stoll eri maaleilla ja merkinmöillä?
Miten vähän sillä pitää ajaa että ei voi olla löytämättä sitä suunnanvaihtajaa ::) Muutama sata tuntia takana 516:sella ja ylipäätään varioilla oon ajanu useamman tuhatta ja ikinä ei oo tollanen asia käynyt edes mielessä että suunnanvaihtajaa ei ''löytyisi'. Ehdottomasti paras suunnanvaihtaja mitä oon käyttän, muissa koneissa ihmetyttää aina että miksi sen täytyy olla yhtään suurempi hantaaki kuin fendtissä. No okei, massikassakin melko hyvä, ja hankala olisi tuota pienempänä toteuttaa kun pikavaihteitten hallinta samassa.

Ja sillä kuormaajallahan ei ole mitään yhteistä stollin kanssa. Mikä siinä muuten ei vakuuta? Ei oo montaa tuntia aisat ehtiny tuon 516 keulalla roikkua mutta sen vähän mitä oon kuormannut niin oon kyllä tykännyt

Osaria ja suunnanvaihtajaa ku tuijottaa 60kk ni johan siinä tyhmempikin oppii, jopa 50-vuotias alisuorittaja.

Hih, ihquu ja löylyä kiukaalle....oho, sori.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Kpneviesti-lehdessä traktoritesti
Ei voi kyllä yhtyä tuohon, että Fendt on paras. Ek-käytössä aika onnetonta, kun suunnanvaihtaja on peukalonkynnen kokoinen eikä sitä tahdo löytää, toinen vaihtoehto on irroittaa käsi ek joystickilta ja vaihtaa suunta ajokahvasta, itse vaihdoin ajokahvasta. Eikä tuo Cargo kuormain muutenkaan vakuuttanut, taitaa olla Stoll eri maaleilla ja merkinmöillä?
Miten vähän sillä pitää ajaa että ei voi olla löytämättä sitä suunnanvaihtajaa ::) Muutama sata tuntia takana 516:sella ja ylipäätään varioilla oon ajanu useamman tuhatta ja ikinä ei oo tollanen asia käynyt edes mielessä että suunnanvaihtajaa ei ''löytyisi'. Ehdottomasti paras suunnanvaihtaja mitä oon käyttän, muissa koneissa ihmetyttää aina että miksi sen täytyy olla yhtään suurempi hantaaki kuin fendtissä. No okei, massikassakin melko hyvä, ja hankala olisi tuota pienempänä toteuttaa kun pikavaihteitten hallinta samassa.

Ja sillä kuormaajallahan ei ole mitään yhteistä stollin kanssa. Mikä siinä muuten ei vakuuta? Ei oo montaa tuntia aisat ehtiny tuon 516 keulalla roikkua mutta sen vähän mitä oon kuormannut niin oon kyllä tykännyt
En vaan pidä sen muotoilusta, huonontaa näkyvyyttä eteen huomattavasti vert. Isme ja Quicke. Kiinnitysrunkokin hieman liian edessä, toki tuo ulottuvuutta lisää, samaa vikaa Massikan Quickessa myös. Ja aika surkea tuo 516 on kärryä vetämään, ei tahdo saada lavettia vauhtiin kun kyydissä on 12 paalia. Vario pääsee oikeuksiinsa enemmän peltotyöskentelyssä kuin raskaiden kärryjen vedossa. Kovasti myyjä kehui että menisi Fusion2 vaivoitta tuolla, jostain syystä en vain oikein pysty tuota nielemään.

fenu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 140
Vs: Koneviesti-lehdessä traktoritesti
Jotenkin tuossa testissä ihmetyttää, millä eväillä JD nostettiin sijalle 2. Mittaustuloksissa lähes kaikilta osin häntäpäässä eikä Koneviestin tekstiosuudestakaan paljon kehuja löydy. Lienevätkö muiden maiden testaajat antaneet pisteitä vanhan maineen perusteella?
Samaa ihmettelin minäkin. Jotenkin nuo tekniikka pisteet ja mittaustulokset ei mene samassa linjassa.
Mut eipä sitä osaa sanoa mikä on paras kun harva on useammalla merkillä edes ajanut. Ja helposti sitä tykkää siitä omasta merkistä kun logiikka tuttu. Hinnat ihmetytti myös. Massikka toisiksi kallein ja itsellä ollut se kuva että se on aina kilpaillut hinnalla. Fend taas ei kilpaile hinnalla vaan mielikuvalla laadusta. Vikoja ainakin omassa on ollut. Mut onhan se mukava ajaa vaikka ikää jo 8 vuotta.