Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe JoHaRa asialla?  (Luettu 9263 kertaa)

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: JoHaRa asialla?
Olipas mauton aloitus.. :o :o
Onko lehmiin sekaantuminen sinusta normaalia?

Tollo ääliö, sä.  :o :o

Mitä sää hiillyt ?



Tais osuu arkaanpaikkaan .  ;D ;D ;D


Ei me kerrota muille .  ;D

Sanoo mies, jonka ammatin valinta on pyöriä lehmän perseen ympärillä.  :o ::) ;D

Nysä *****set imbesillit pyörivät lehmän perseen ympärillä. >:(

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: JoHaRa asialla?
– Toisella kerralla samat vammat on aiheutettu kahdeksalle lehmälle. Hiehoja ei silläkään kertaa vahingoitettu.

Selvästi ainakin tykkää maturesta  :D

kukas  se  tällä  palstalla  aikanaan  mesonnut  ilmoitti  tykkäävänsä  isoista  tisuista   ::) ::) :P

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: JoHaRa asialla?
Olipas mauton aloitus.. :o :o
Onko lehmiin sekaantuminen sinusta normaalia?

Tollo ääliö, sä.  :o :o

Mitä sää hiillyt ?



Tais osuu arkaanpaikkaan .  ;D ;D ;D


Ei me kerrota muille .  ;D

Sanoo mies, jonka ammatin valinta on pyöriä lehmän perseen ympärillä.  :o ::) ;D

Mää olen keskittyny noihin jalkavaivoihin paremminkin .


Mites ittelläs ? Eikös lemmus oikeen kestäny vai tuliko Vaimosi mustasukkaiseksi .  ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: JoHaRa asialla?
Olipas mauton aloitus.. :o :o
Onko lehmiin sekaantuminen sinusta normaalia?

Tollo ääliö, sä.  :o :o

Mitä sää hiillyt ?



Tais osuu arkaanpaikkaan .  ;D ;D ;D


Ei me kerrota muille .  ;D

Sanoo mies, jonka ammatin valinta on pyöriä lehmän perseen ympärillä.  :o ::) ;D

Mää olen keskittyny noihin jalkavaimoihin paremminkin .


Mites ittelläs ? Eikös lemmus oikeen kestäny vai tuliko Vaimosi mustasukkaiseksi .  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: JoHaRa asialla?
Olipas mauton aloitus.. :o :o
Onko lehmiin sekaantuminen sinusta normaalia?

Tollo ääliö, sä.  :o :o

Mitä sää hiillyt ?



Tais osuu arkaanpaikkaan .  ;D ;D ;D


Ei me kerrota muille .  ;D

Sanoo mies, jonka ammatin valinta on pyöriä lehmän perseen ympärillä.  :o ::) ;D

Mää olen keskittyny noihin jalkavaivoihin paremminkin .


Mites ittelläs ? Eikös lemmus oikeen kestäny vai tuliko Vaimosi mustasukkaiseksi .  ;D

No joo, jopas nyt jotakin. Osaltani tämä jääköön sitten tähän. Kun kaksi tyhmää väittelee niin viisaampi vaikenee.  ;D :-X
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: JoHaRa asialla?
No joo, jopas nyt jotakin. Osaltani tämä jääköön sitten tähän. Kun kaksi tyhmää väittelee niin viisaampi vaikenee.  ;D :-X

Viisain on pysynyt hiljaa, itse Nilsiän kalifi Johara ei ole kommentoinut asiaa...  ::)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: JoHaRa asialla?
No joo, jopas nyt jotakin. Osaltani tämä jääköön sitten tähän. Kun kaksi tyhmää väittelee niin viisaampi vaikenee.  ;D :-X

Viisain on pysynyt hiljaa, itse Nilsiän kalifi Johara ei ole kommentoinut asiaa...  ::)
Ei hän kehtaa .  ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: JoHaRa asialla?
No joo, jopas nyt jotakin. Osaltani tämä jääköön sitten tähän. Kun kaksi tyhmää väittelee niin viisaampi vaikenee.  ;D :-X

Viisain on pysynyt hiljaa, itse Nilsiän kalifi Johara ei ole kommentoinut asiaa...  ::)
Ei hän kehtaa .  ;D
Jos se on JoHaRa, kannattaisi hänen elvistellä, sillä on kova temppu hoitaa yön aikaan 8 lehmää. Itse pidin temppuna, kun ikäiseni hoiti yön aikaan kaksi naista kahdesti..

 

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

antti-x

  • Vieras
Vs: JoHaRa asialla?
Kyllä tällaisissa pitäisi olla selkeät pelisäännöt, esim. niin että vain pihatossa vapaana olevia ja vain niitä jotka eivät mene pois alta. Sehän voi jopa parantaa tiinehtivyyttä kun joku ystävällinen naapuri käy stimuloimassa tyttöjä.

Jos ryhmässä on tilasonni niin kannattaa sitten olla varovasti ettei tule osallistuttua extreme sandwitchiin.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: JoHaRa asialla?
:-X
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/lehmiinsekaantuja-iski-kahdesti-nilsiassa/1191788

Onkos Johara Nilsiän poikia?   :P
Tuulia murtautuu ens yönä Nilsiäläisnavettaan ja menee parteen makaamaan ilman  :D

 ...rihmankiertämää...mutta melikan säkistä tehty viehkeä toppi hänellä kuitenkin...

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: JoHaRa asialla?
:-X
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/lehmiinsekaantuja-iski-kahdesti-nilsiassa/1191788

Onkos Johara Nilsiän poikia?   :P
Tuulia murtautuu ens yönä Nilsiäläisnavettaan ja menee parteen makaamaan ilman  :D

 ...rihmankiertämää...mutta melikan SUURsäkistä tehty viehkeä toppi hänellä kuitenkin...
Sullakin unohtui sana pois  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: JoHaRa asialla?
Nyt vasta tämän jutun myötä mulle valkeni mitä savolainen tarkoittaa kun sanoo että; "se on kovvoo hommoo". Tarttee olla kyllä tekijämies kun hoitelee tuon määrän elukoita yössä.  :o
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: JoHaRa asialla?
Nyt vasta tämän jutun myötä mulle valkeni mitä savolainen tarkoittaa kun sanoo että; "se on kovvoo hommoo". Tarttee olla kyllä tekijämies kun hoitelee tuon määrän elukoita yössä.  :o

Ilmankos ei kyseistä henkilöä ole näkynytkään aikoihin . Taitaa levätä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .