Juu.Meillä oli malli kankkunen eli 6800.Käsittääkseni sam moottori lisättynä välijäähdyttimellä verrattuna tuohon Korkeanin 6600n.6800 oli kesäkelillä semmoinen että lämpömittarin mukaan piti raskaita töitä tehdä.Sama lienee tulos 6600n ruuvauksella eli lämmöt alkaa nousemaan.Vai?
Lämpöjen nousu on yleensä merkki liiallisesta polttoainemäärästä tai sitten liian myöhäisestä ruiskutuksesta. Ylimääräinen polttoaine muuttuu lämmöksi ei tehoksi. Asiaan voi vaikuttaa kolmella tapaa; syöttö pienemmälle, ei välttämättä edes teho laske, suuttimet isommat, niin ehtii ruiskutus oikeaan ajankohtaan ja pumppu rasittuu vähemmän, tärkein kuitenkin on laittaa hengitys kuntoon, eli tarpeeksi suuri turbo, kaikki nämä kuitenkin auttaa lämpöjen kurissa pysymiseen