Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko Kobra jo?  (Luettu 4715 kertaa)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: ...ja taas väärässä...
Euroa ei pelasteta näillä tukipaketeilla ja kaikki sen tietää, mutta vaan persut sen sanoo.

Ei €uroa tartte pelastaa... eikä Kreikkaa voi... pelastaa   :P :P :P

entäs  pankit ???

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Onko Kobra jo?
Jäläkiisaos on naurettavvaa. Ja mitä munniin tullee nehän on joka äijällä housussa. Kovin vähän vaemoväkkee on pelikentillä. Ne saattas pistaa munat korriin ja valita siitä suurimmat ja kommeimmat. Voesi pelittää eri tahtiin?
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Onko Kobra jo?
Voehan saatana tuota Sepejä!! Suomellahan tuolla mahtanee olla suurija mahiksia EU politiikkaan. Mitä sitä helevetin hulluja. Sitte kun suuret maat kattoo parraaksi homma hoetuu. Päläpättää Timo mitä tahaa

Toptop KoRBa,jarrutappa vähäsen;eihän siitä ole montakaan viikkoa(ja taitaapa olla vähäsen vieläkin päällä tilanne) kun koko euroalueen tulevaisuus oli riippuvainen Suomen kannasta eu-tukiin. Siellä ootti niin suuret kuin pienetkin maat kaataako pieni Suomi koko maailmantalouden vai antaako jatkaa taloudellista kasvuaan. Ei kaatanu,antoi jatkaa eli nythän on kaikki hyvin

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Onko Kobra jo?
Poju! Käötä muutaki ku alapaatäs. Persuhan aattelee alapäällään. Tulos sen mukanen.
Älä sä usko kaekkee mikäperseeikääsi vilahtaa. Sessilimä ei nää, se vaen tuntee!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Onko Kobra jo?
Poju! Käötä muutaki ku alapaatäs. Persuhan aattelee alapäällään. Tulos sen mukanen.
Älä sä usko kaekkee mikäperseeikääsi vilahtaa. Sessilimä ei nää, se vaen tuntee!
Herra koRBa, te muistutatte erehdyttävästi kiertävän 3. luokan sirkuksen väliaikapelleä noine perse- ja paskajuttuinenne. Joka kerta kun havaitsette jonkin asian tai jutun joka pitää paikkansa, te alatte suoltaa persettä ja paskaa luullen että totuus häviää siihen mokellukseen kuin omaan ahteriinne, sinne, jonne säilötte valtaosan jutuistanne ja jonne myös loputkin kuuluisivat  :D :D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Onko Kobra jo?
Jäläkiisaos on naurettavvaa. Ja mitä munniin tullee nehän on joka äijällä housussa. Kovin vähän vaemoväkkee on pelikentillä. Ne saattas pistaa munat korriin ja valita siitä suurimmat ja kommeimmat. Voesi pelittää eri tahtiin?

  Sehän ei ole jälkiviisautta, jos sanoo jo etukäteen kuinka tässä tulee käymään. Ne on Kobran eläkkeet kohta syöty.  ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Onko Kobra jo?
Sepe ! Ei kantsi alakaa ennustaja eukoksi! Aoringossaki räjähti, se voe olla meleko hivakkata kohtapuolin? Siihen ei persutkaa maha suoraselekäsinä mittää! Mie oon loppusuoralla, että ei huolta, mie syön kuormasta jota vetelen.


Pojulle sanosin, että itehän te ootta nimen pulijulle keksineet. Syytön minä siihen. Ja koska nimi on enne niin paskaa kyllä on tullu joka persestä. Kohta kunnon immeiset hukkuu siihen. Ovat ainaki jo kurkkuva myöten täynnä. Puhheet ei riitä tarvitaan tekoja!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Kepun kahdeksanvuotisen hallituskauden tulos
Sepe ! Ei kantsi alakaa ennustaja eukoksi! Aoringossaki räjähti, se voe olla meleko hivakkata kohtapuolin? Siihen ei persutkaa maha suoraselekäsinä mittää! Mie oon loppusuoralla, että ei huolta, mie syön kuormasta jota vetelen.



http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Vailla+tuloja+el%C3%A4vien+suomalaisten+m%C3%A4%C3%A4r%C3%A4+kaksinkertaistui/1135266861115

   No nyt kokoomus joutuu pakon edessä syömään katkeraa kalkkia. Kataisen kaikki vaalilupaukset on syöty perjantaihin mennessä. Ja tämän kaiken ihanuuden on aikaansaanut persujen vaalivoitto. Poliitikot joutuu opettelemaan nöyryyttä.  ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Onko Kobra jo?
Sepä se justiin on asioiden hoitamista. Jokainen joutuu luopumaan lupauksista, paitsi pölijä persusakki joka on lesteihin verrattava hurmosliike, ei mikään aatteelinen puoluve. Persut on saaneet vaan vahinkoa aikaan ratsastellessaan keppihevosella. Buuuuaaahhhhh.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Onko Kobra jo?
Sepä se justiin on asioiden hoitamista. Jokainen joutuu luopumaan lupauksista, paitsi pölijä persusakki joka on lesteihin verrattava hurmosliike, ei mikään aatteelinen puoluve. Persut on saaneet vaan vahinkoa aikaan ratsastellessaan keppihevosella. Buuuuaaahhhhh.

   Olkoon persut mitä hyvänsä ,niin silti muutos on jo tapahtunut. Muutos on hyväksi.  Muistan itse kuinka hyvää se ero teki. Alkoi uusi elämä. ;D Että kiitoksia vaan avusta ;D

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Onko Kobra jo?
no nyt minä alan käsitteä tuon sepen riekkumisen....
Elämä on parasta kometiijjaa

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Onko Kobra jo?
no nyt minä alan käsitteä tuon sepen riekkumisen....

 Mitä minä nyt oon riekkunu? Kait joku harrastus pitää ihmisellä olla.  ;D

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Onko Kobra jo?
Sepä se justiin on asioiden hoitamista. Jokainen joutuu luopumaan lupauksista, paitsi pölijä persusakki joka on lesteihin verrattava hurmosliike, ei mikään aatteelinen puoluve. Persut on saaneet vaan vahinkoa aikaan ratsastellessaan keppihevosella. Buuuuaaahhhhh.

  Ilman mitään sen suurempaa persujen kannattamista niin kyllähän tää nykytilanne on ajanut noi "vanhat puolueetkin"availemaan silmiään ja ottamaan vähän kansankin mielipiteistä onkeensa..