Keskusteluaiheet > Yleistä maa- ja metsätaloudesta

Nettilasku

<< < (2/2)

Tapani:

--- Lainaus käyttäjältä: MF 4000 - 28.12.09 - klo:20:36 ---Kyllä olen siitä tositteen tulostanut,ei iso vaiva.Sähkölaskut ym on nettilaskuina.Kait se pankin tiliotekin  riittäisi tositteeksi mutat parempi pelata varmanpäälle.Paperiahan tuo ei säästä.Sähköiseen muotoon tallentaminen ehkä sitten parempi cd tai tikku ja tarvittaessa sitten tulostaa sen paperille,niinhän se helpoin.

--- Lainaus päättyy ---
Tiliote ei kelpaa, kun siinä et näy alv erottelua, näkyy vaan pelkkä summa.

Paalaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: JuhaPekka - 26.12.09 - klo:08:13 ---en kait minä Soneralta kuin sen 1.sivun tulostan..
..laittaa "laskun" vaikka sen pitäsi mennä paperia säästääkeen suoraan e-laskuna tai autom.veloituksena...

--- Lainaus päättyy ---

Ainut joka näissä e-laskuissa säästää paperia on laskuttaja, ekologisuus on pelkää viherpesua. Käytännössä kirjanpitovelvollinen kuitenkin tulostaa lapun itselleen mainitun alv:n ja kirjanpidon käytäntöjen helpottukseksi...

Eli vanha taru: ARTISTI MAKSAA!

Tapani:

--- Lainaus käyttäjältä: Paalaaja - 01.01.10 - klo:17:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JuhaPekka - 26.12.09 - klo:08:13 ---en kait minä Soneralta kuin sen 1.sivun tulostan..
..laittaa "laskun" vaikka sen pitäsi mennä paperia säästääkeen suoraan e-laskuna tai autom.veloituksena...

--- Lainaus päättyy ---

Ainut joka näissä e-laskuissa säästää paperia on laskuttaja, ekologisuus on pelkää viherpesua. Käytännössä kirjanpitovelvollinen kuitenkin tulostaa lapun itselleen mainitun alv:n ja kirjanpidon käytäntöjen helpottukseksi...

Eli vanha taru: ARTISTI MAKSAA!

--- Lainaus päättyy ---
No jäähän siinä postitustyö ja postimaksut pois. Tosin postinjakajalta työmäärä pienenee :(  Minusta hyvä syteemi tämä e-lasku ainakin tavalliselle tallaajalle, kun ei tarvii talletella niitä laskuja. Ja saahan ne viljelijä paperikulut vähentää verotuksessa  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta