Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Liukuohjattu AvantCat  (Luettu 7937 kertaa)

kaenuunkeisari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 515
Vs: Liukuohjattu AvantCat
Osta linkku niin monessa paikkaa monipuolisempi!

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Liukuohjattu AvantCat
No paljoonko JoHaRa tarjoot! :D Linkku oli kyllä mielessä hankkia, mutta tuleepa nuo hommat tuollakii tehtyä + pyörähtää nätisti ruokintapöydällä ympäri, eikä tarvii peruutella niskat vinossa. Just tuli kyllä tänään 600 sarjalaasen kimpussa käytyä istumassa, vähän jäi janottamaan...  :P
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Liukuohjattu AvantCat
No paljoonko JoHaRa tarjoot! :D Linkku oli kyllä mielessä hankkia, mutta tuleepa nuo hommat tuollakii tehtyä + pyörähtää nätisti ruokintapöydällä ympäri, eikä tarvii peruutella niskat vinossa. Just tuli kyllä tänään 600 sarjalaasen kimpussa käytyä istumassa, vähän jäi janottamaan...  :P

Minulla ei oikeasti ole yleensä rahaa... Laita joskus YV kun olen oikein kyllästynyt tuohon tai se hajoaa pahasti.

Tarvitsen siis nimenomaan tuollaisen liukuohjatun alustan.. Linkku olisi tietysti parempi jos sillä nostaa jotain yms.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Liukuohjattu AvantCat
No paljoonko JoHaRa tarjoot! :D Linkku oli kyllä mielessä hankkia, mutta tuleepa nuo hommat tuollakii tehtyä + pyörähtää nätisti ruokintapöydällä ympäri, eikä tarvii peruutella niskat vinossa. Just tuli kyllä tänään 600 sarjalaasen kimpussa käytyä istumassa, vähän jäi janottamaan...  :P

Minulla ei oikeasti ole yleensä rahaa... Laita joskus YV kun olen oikein kyllästynyt tuohon tai se hajoaa pahasti.

Tarvitsen siis nimenomaan tuollaisen liukuohjatun alustan.. Linkku olisi tietysti parempi jos sillä nostaa jotain yms.
Jos sää kaarat sen linkun  :D

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
Vs: Liukuohjattu AvantCat
No paljoonko JoHaRa tarjoot! :D Linkku oli kyllä mielessä hankkia, mutta tuleepa nuo hommat tuollakii tehtyä + pyörähtää nätisti ruokintapöydällä ympäri, eikä tarvii peruutella niskat vinossa. Just tuli kyllä tänään 600 sarjalaasen kimpussa käytyä istumassa, vähän jäi janottamaan...  :P

Minulla ei oikeasti ole yleensä rahaa... Laita joskus YV kun olen oikein kyllästynyt tuohon tai se hajoaa pahasti.

Tarvitsen siis nimenomaan tuollaisen liukuohjatun alustan.. Linkku olisi tietysti parempi jos sillä nostaa jotain yms.
Jos sää kaarat sen linkun  :D

..se mikään sähveri ole.. ;D ;D ;D
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: Liukuohjattu AvantCat
1. alle 10km/h
2. ei hajoa
3. Nuota ei romuksi saakkaan  ;D
      Itellä ollut 314 diesel. Se oli kuin harakka tervatulla katolla, kun nokan sait irti niin pyrstö tarttui kiinni   :D :D
Paremmin sopi ruokintapöydälle rehutukkojen tuuppimiseen.  Mootori kulkee kyllä ihan hajulla ja aiheuttaa kivat tärinät kaikkeen mikä helisee.       Osta kuule johara vaikka 30 vuotta vanha valkoinen esikuva niin rahat paremmassa tallessa ja arvo säilyy.                           EVERY DAY IS A HOLIDAY WITH BOBCAT
Tuskahiki on köyhän sauna...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Liukuohjattu AvantCat
Juu, Bobbari kävisi tietysti kanssa. En tahdo kuin alustan joka kulkee hydrauliikalla noin 5-10 km/h.

konehalli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 284
Vs: Liukuohjattu AvantCat
KAks 320 tällä hetkellä käytössä, toinen uudella puolella ja toinen vanhalla.
1. ei oo nopeusmittaria
2. voiman siirto tehty muovista. ajomoottoreita menee muutama vuodessa.
3. toinen pitää kohta laittaa vaihtoon, alkaa mittari näyttää 3000 pian

maasturisti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
Vs: Liukuohjattu AvantCat
kulkee 8-14 km/h

Telojen kanssa voimansiirto ei kestä, eikä liian kireiden ketjujen

Romuja ei taida kauheasti olla myynissä, kun kivijalkaan palaneetkin korjataan takaisin liikenteeseen.

Oma karsina näille on myös

http://www.avantplanet.com