Tuos kesällä kävi ruotsista eräs siellä asuva sukulainen, sanoi että sieltä nykyisin vievät enimmäkseen käytettyjä saabeja.
Saappi vois olla ihan ok auto kunhan niitä olis kunnon nelivedolla. Tekivät 80 luvulla suuren erehdyksen kun eivät panostaneet nelivetomallien kehittelyyn. Näitä haldex-apuvetoja en laske mihnään, sähköpiuha kun katkeaa niin käy vedollekin
Kyllä mulle tuommoinen uusi saabi haldexillakin kelpaisi, kun en pahemmin asfalttitieltä muutenkaan poikkea.
Saabilla oli citymaasturi valmiina samoihin aikoihin kun honda crv löi läpi,mutta gm ei antanut lupaa valmistaa .
Saab 9-4X saatiin sentään ulos. Turhan myöhään vain, muutama kappale on suomessakin, hinta jotain tähtitieteellistä.
Aika eroottinen auto.
En mä nyt tiedä miten se Saksalaiseen laatuun vaikuttaa, jos on vain osattu jallittaa sopivassa paikassa. Fiksuahan tuo on tietyllä tapaa kun ei saastevehkeet vie kaikkea puhtia tieajossa.
Ja Bmw läpäisi testit, sitä olen täällä toitotellut että kruunu on siirtynyt Mb:ltä Bmw:lle.
Voihan sitä tietenkin mauttoman, hajuttoman ja värittömän itäkaaran ostaa, pitää vain varoa ettei lähde sitten rautakauppaan etsimään kaulakiikkuun soveltuvaa köyttä kun totuus iskee vasten kasvoja.