Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Fiskars classic  (Luettu 2468 kertaa)

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5275
Fiskars classic
Paremman puoliskoni kaupunkireissun ostoslistalla oli myös heinähanko, mitä meilläkin tarvitaan rehuketjun viimeisessä vaihessa, vaikkakin vain kerran.

Ostos palautti allekirjoittaneen oikeaan (museaaliseen?) rakoon: ostoksen varteen oli  viehkoon nahkahihnaan sidottuna "Fiskars classic" lipuke, jossa retrohenkeen esitellään koko tuoteperhe. Kun kysyin, oliko pakko ottaa just tällainen, niin oli paikallisessa K-maataloudessa ainoa tarjolla oleva. "Bulkkitarjontaa" ei ollut.

Pitäisköhän hamstrata pikaisesti vielä muutama, "niin kauan kun näitä saa" ?

Petri


Movado

  • Vieras
Vs: Fiskars classic
Taisi parempi puolisko olla viksu kun osti laatua - voivat olla kalliinpia mutta myös parempia

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Fiskars classic
Itse ostin agrista fiskarssin kaksi piikkisen muovi kahvalla. Sama juttu, kovin oli vähästä hanko osastolla tarjonta. Yleensä oon ottanu meijerin kautta, ruotsissa sorvattuja, oikeen puisella T-kahvallakin vielä. Mutta tosiaan keskusliikkeiden kaupoissa, näkyy nykyään olevan fiskarssin hanko monopoli.

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Finnish Maiden
Mutta tekemistään ostoksista huolimatta tuskin vaihtaisit Häntä sittenkään  kahteen kaksikymmentä-kesäiseen?.

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5275
Vs: Fiskars classic
Joo, laatuun kyllä satsataan.

Mutta noin teknologisesti huomaan näin olevani jo retrovaiheessa, kun hankokin pitää myydä sievällä nahkaremmillä kiinnitetyllä lapulla varustettuna. Lapun kuvitus oli vielä (tekstit ruotsiksi) sellaista rusehtavaa mustavalkoista, että oikeastaan olisi Amazon -Volvo pitänyt olla kuvassa... Itse hankoon olen kyllä tyytyväinen, siihen kaksipiikkiseen. Kolmipiikkisen varren päässä oleva puikula ärsyttää, itse varsi on vielä liian lyhyt. Mutta täytyy vielä käydä (10 vuotta sitten lehmänpidon lopettaneen) naapurin jäämistöä katsomassa, olisiko siellä varsipoikkisia kolmepiikkisiä, joihin voisi veistellä asiallisen varren.

Petri