Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lokapojat  (Luettu 3605 kertaa)

peppo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 578
Lokapojat
Kyllä olisi ollut mukava nähdä, jos pääkaupunkiseudun viemärit olisivat tukkeentuneet jäterasvasta yms!

Näköjään muutkin kuin pankollamakoiljat osaa saastuttamisen. Mitä muuta on viemäriverkostoon laskettu?

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Lokapojat
Ne Lokapoijat aukoo niitä tukketuneita viemäreitä. Ilmankos oli maan parhaita yrityksiä kannattavuudeltaan.Mutta tais joku kateellinen käryttää kun oli juttu lehdes.   
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Aulis Anttila

  • Vieras
Laskettelu
Näköjään muutkin kuin pankollamakoiljat osaa saastuttamisen. Mitä muuta on viemäriverkostoon laskettu?

Krunikan nakkikioskilla on kustukki  ;D  :D  :o  ::)  :P

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Lokapojat
Kuulin erään tarinan jossa jonkun mukulat olis kylpeneet rankissa koska isukki keitti pontikkaa , rankin oli tehnyt ammeeseen .

Löysin pikkupoikana isän vehkeet , oli oikein eristykselliset lämpömittareineen ja keittolevyineen . Olis pitany tilaa yhtä hyvin niin oltais tässä poroporvareita vallan :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Hervanta
Kuulin erään tarinan jossa jonkun mukulat olis kylpeneet rankissa koska isukki keitti pontikkaa , rankin oli tehnyt ammeeseen .

Mä tiän opiskeluajoilta Mansen Hervannasta tommosen jutun... tosijutun... ja sai kakarat selkäänsä  ;D


Löysin pikkupoikana isän vehkeet , oli oikein eristykselliset lämpömittareineen ja keittolevyineen . Olis pitany tilaa yhtä hyvin niin oltais tässä poroporvareita vallan :D

Mun vuokraisännälläni oli semmoset Norjasta postimyynnistä ostetut lasivehkeet... ja satsista tuli paskaa... ehkä me ei vaa osattu  :o  ::)  :P

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Lokapojat
Hyvä Aulis vihdoinkin myönnät jotakin . Poltitte ehkä pohjaan tai sitten rankkinne ei ollut käynyt kunnolla , yleisimmät virheet

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Hervanta
Kuulin erään tarinan jossa jonkun mukulat olis kylpeneet rankissa koska isukki keitti pontikkaa , rankin oli tehnyt ammeeseen .

Mä tiän opiskeluajoilta Mansen Hervannasta tommosen jutun... tosijutun... ja sai kakarat selkäänsä  ;D


Löysin pikkupoikana isän vehkeet , oli oikein eristykselliset lämpömittareineen ja keittolevyineen . Olis pitany tilaa yhtä hyvin niin oltais tässä poroporvareita vallan :D

Mun vuokraisännälläni oli semmoset Norjasta postimyynnistä ostetut lasivehkeet... ja satsista tuli paskaa... ehkä me ei vaa osattu  :o  ::)  :P

Mitäpäte oesitta osannu :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Lokapojat
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

emo-heikki

  • Vieras

poronpurija

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 959
Vs: Lokapojat
Vai kustukki? Eli AA kontillaan?

Aulis Anttila

  • Vieras
Rankki
Jos raaka-aine on huonoa, tuskin lopputuotteestakaan priimaa saa. Että parempaa rankkia vaan tekemään Aulis. Nykyään on näitä pikasuperhyperdynamiittihiivojakin joka marketissa ja sokeri halpaa. :D

En tee rankkia - edelleenkään - teen olutta... viiniäkään en tee  ::)  :P