Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Linnavuoresta 7 sylinterinen !  (Luettu 13616 kertaa)

RRR333

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Linnavuoresta 7 sylinterinen !
Mielestäni on kehitetty aivan uusi konstruktio. Tässä tapauksessa on melkoinen hyöty saavutettu lähinnä momentti puolella, siis nelikon työ kierto on 180 astetta kuutosen 120 astetta eli mitä tekee seiska noin 102 astetta jos nelitahti kone, jos kaksi tahti niin 51 astetta. suomeksi seiska tuottaa työ tehoa useammalla sylinterillä yhtäaikaa kuin mikään muu moottori. Tämä on ollut todennäköinen syy moiseen kostruktioon. Mielenkiinnolla katselen ja kuuntelen jos tuon joskus näkisi.

JJK

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 58
Vs: Linnavuoresta 7 sylinterinen !
tuossa joku kehu sisun liikkeellelähtömomenttia. mihin se on piilotettu näissä cr koneissa? tosi veemäinen jossain kuormaaja tai perälevyhommissa. tuppaa sammumaan vähänväliä pienillä kierroksilla.

Teroman

Vs: Linnavuoresta 7 sylinterinen !
Miksipä ei seiska.
Ei se pytyn suurentaminen ole tie onneen, raja tulee siinäkin vastaan, alkaa isommassa päässä kierrosherkkyys muistuttaa lähinnä maamoottoria. Kunnon kuorma-autoissa muuten yli 14-litraiset on jo kaseja.


Niin Tai oikeastaan  8  ja 10   pyttyisiä,,,,,,,,,,,,,,, Mersulla , Man 12

http://www.man-engines.com/datapool/mediapool/600/MAN_Euro_3_CR_Motoren_EN.pdf

Ja Volvolla  6 :  tonen vielä 16 Litraisena

MAn  Serise D08 as vertical version for trucks and buses
4.6 l  6-cylinder turbocharged engines with intercooling and 110 kW through 151 kW rating
6.9 l  6-cylinder turbocharged engines with intercooling and 177 kW through 240 kW rating
Series D20 as vertical version for trucks and buses
10.5 l  6-cylinder turbocharged engines with intercooling and 235 kW through 324 kW rating
Series D20 as horizontal version for buses
10.5 l  6-cylinder turbocharged engines with intercooling and 199 kW through 316 kW rating
Series D26 as vertical version for trucks and buses
12.4 l  6-cylinder turbocharged engines with intercooling and 338 kW through 397 kW  rating
 Euro 4 and 5 engines

Viimeksi muokattu: 10.12.08 - klo:09:59 kirjoittanut Teroman

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Linnavuoresta 7 sylinterinen !
onko v7 +

Älä sinä kuule tähän sekaannu kun et sikaa erota moottorista.
Meette tinpan kans vaan harrastelemaan sitä
homoeroottista veivailua.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Teroman

Vs: Linnavuoresta 7 sylinterinen !


Worsan saunassa tiesivät että Valtun suunnittelu pöydällä on jo VR 7

Kuten Vag teki Vr 5 aikanaan   

Hiemana kuin v kone mutta pytyt lomittain

Voimansiirtona portaattomasti luistatettava kuivalevykytkin ja apuveto etupyöriin tulee kuulemma sähköllä.