Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vahva puhelin.  (Luettu 15965 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vahva puhelin.
http://www.youtube.com/watch?v=F92CvRflk18

Tost on paha laittaa paremmaksi.

 ;D

Hintakin on jo tullu sopivasti alaspäin että eikun tommosta ostamaan.
Kui mää ain olen paras?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65658
Vs: Vahva puhelin.
oiskohan jollain mahkuja kertoa tolle jätkälle kuin puhelinta KÄYTETÄÄN ?     eihän kukkan tollalailla mitään puhelinta käytä!                     on muuten ihan kiva värkki oikein käyttää mutta ikävä vaan kun kukaan ei taho tollasta myydä!

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vahva puhelin.
Kyl niit saa netistä tilattua...
Kui mää ain olen paras?

patron

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
Vs: Vahva puhelin.
Kyl niit saa netistä tilattua...
Eiks sulla jo oo älypuhelin jota et osaa käyttää ::)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vahva puhelin.
Kyl niit saa netistä tilattua...
Eiks sulla jo oo älypuhelin jota et osaa käyttää ::)

Ei aina asia ole todellisuudessa niin mitä tääl jossain otsikossa sattuu lukemaan.

Kyse voi olla ihan jonkun muun puhelimesta mistä jutellaan omana esimerkin omaisesti.

Mää en tiedä mikä patron´aa riepoo mutta mulle on ainakin ihan sama mikä puhelin kenelläkin sattuu olemaan
kulloinkin käsissää sillon kun aiheena on esim. tuo xperia active.

 ;D ;D

Mut tuo sexperia fucktive nyt vois olla vihdoin tarpeeks kestävä puhelin.

Kui mää ain olen paras?

patron

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
Vs: Vahva puhelin.
Kyl niit saa netistä tilattua...
Eiks sulla jo oo älypuhelin jota et osaa käyttää ::)

Ei aina asia ole todellisuudessa niin mitä tääl jossain otsikossa sattuu lukemaan.

Kyse voi olla ihan jonkun muun puhelimesta mistä jutellaan omana esimerkin omaisesti.

Mää en tiedä mikä patron´aa riepoo mutta mulle on ainakin ihan sama mikä puhelin kenelläkin sattuu olemaan
kulloinkin käsissää sillon kun aiheena on esim. tuo xperia active.

 ;D ;D

Mut tuo sexperia fucktive nyt vois olla vihdoin tarpeeks kestävä puhelin.
Ok ::) Mulla oli ensimmäinen nokialainen sellainen iso halko ja se jäi traktorin pyörän alle, mutta toimi edelleen. Antenni kyllä osoitti vähän sivulle :)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vahva puhelin.
Oikeasti *****maisia on ns. tahattomat "taskupuhelut".

Muutama avioliitto on niihin kaatunut.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

nuorviljelijä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 43
Vs: Vahva puhelin.
Ostin maanantaina Motorola Defy+ -puhelimen. Ainakin alkutuntemuksien mukaan se saattaa jopa kestää, IP67 antaa ainakin hieman uskoa. Ja akun kesto verrattuna vanhaan Desire HD:n on ihan eri maailmasta, vuorokausi menee kevyesti vaikka tuleekin räplättyä aika paljon.

Melko miellyttävä kaikenkaikkiaan, eikä edes hirmuisissa hinnoissa.

Mullistaja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 118
Vs: Vahva puhelin.
Kuinkas nuo kosketusnäytöt yleensä pelaa pakkasella, eli siis jos pääsee taskussa kylmenemään (esim kelkkaillessa luvatta muiden taimikoissa).
Ja onko niissä puhelimen tärkein ominaisuus eli taskulamppu.

nuorviljelijä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 43
Vs: Vahva puhelin.
Mulla on ollut kosketusnäytöllisiä puhelimia 5 vuotta, pakkanen ei ole koskaan päässyt estämään käyttöä.

Taskulamppu on melkein jokaisessa androidluurissa, erillinen ohjelma käyttää kameran salamaa hyväkseen.

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Vahva puhelin.
Mulla on ollut kosketusnäytöllisiä puhelimia 5 vuotta, pakkanen ei ole koskaan päässyt estämään käyttöä.

Taskulamppu on melkein jokaisessa androidluurissa, erillinen ohjelma käyttää kameran salamaa hyväkseen.

Niin pitääkö siihen ladata ohjelma ennen kuin se lamppu toimii? En oo vielä Galaxy XCoverista sitä löytänyt. :-)
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

kaino kylväjä

  • Vieras
Vs: Vahva puhelin.
Mulla on ollut kosketusnäytöllisiä puhelimia 5 vuotta, pakkanen ei ole koskaan päässyt estämään käyttöä.

Taskulamppu on melkein jokaisessa androidluurissa, erillinen ohjelma käyttää kameran salamaa hyväkseen.

Niin pitääkö siihen ladata ohjelma ennen kuin se lamppu toimii? En oo vielä Galaxy XCoverista sitä löytänyt. :-)
kaverilla on sellainen pitää olla näppäinlukko päällä ja sitten siittää volumen säädöstä painaa niin saa valoa peiton alle...

merheres

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 668
Vs: Vahva puhelin.
Mulla on ollut kosketusnäytöllisiä puhelimia 5 vuotta, pakkanen ei ole koskaan päässyt estämään käyttöä.

Taskulamppu on melkein jokaisessa androidluurissa, erillinen ohjelma käyttää kameran salamaa hyväkseen.

Niin pitääkö siihen ladata ohjelma ennen kuin se lamppu toimii? En oo vielä Galaxy XCoverista sitä löytänyt. :-)
Näyttö pimeänä, paina volume + näppäintä, niin lamppu syttyy, siinä on muuten lampun kuvakin näppäimen vieressä.

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Vahva puhelin.
Itsellä ollut defy+ noin kolme kuukautta ja tyytyväinen olen ollut. C7 nokialla ei tehnyt mitään.

Tämä defy paras puhelin sitten SE k850

Ei muuten kaatuile
Nii se on...

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Vahva puhelin.
Mulla on ollut kosketusnäytöllisiä puhelimia 5 vuotta, pakkanen ei ole koskaan päässyt estämään käyttöä.

Taskulamppu on melkein jokaisessa androidluurissa, erillinen ohjelma käyttää kameran salamaa hyväkseen.

Niin pitääkö siihen ladata ohjelma ennen kuin se lamppu toimii? En oo vielä Galaxy XCoverista sitä löytänyt. :-)
Näyttö pimeänä, paina volume + näppäintä, niin lamppu syttyy, siinä on muuten lampun kuvakin näppäimen vieressä.

Kappas prkele, niinpäs olikin. Ja toimii, kun valitsi taskulampun käyttöön asetuksista.  ;D
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.