Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puuttuvat urakointipalvelut?  (Luettu 30262 kertaa)

roadman

  • Vieras
Vs: Puuttuvat urakointipalvelut?
Pellon laser-tasauspalvelua on ensi keväänä tarjolla keski- ja pohjois-Pohjanmaalla 7m maralla, että kyselyä vaan tulemaan ajetaan mitä ehditään.

Tuolle olisi kyllä käyttöä... Sijainti vain ei natsaa.

Koettakaahan saada myytyä yksi lana tänne 5-tien itäpuolellekkin. Joku vähän kapeempikin riittäis. ;)

Missäs päin asustelet. Ois lasereita vaille valmis paketti.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Puuttuvat urakointipalvelut?
Tuossa on ideaa. Peltotyöt alkaa ensin etelästä ja pikkuhiljaa valuu pohjoiseen päin kolmessa vuorossa koneliikkelle ja iso huoltoa-auto ja sen perään asuntovaunu. niin homma pyörii ympäri vuorokauden about 6-8 viikkoa. Lopettelee sitten tuonne lapin perukoille kesäkuun puolessavälissä.
Mitäs *****a vasten sitä pitäis kesken lopettaa?
Täälläpäin jotkut alkavat vasta kyntelemään tuossa vaiheessa, viime kesänä itseasiassa aika monikin kuulemani mukaan kun ei pellolle päässeet. Ja tästä on vielä lapin rajallekkin pitkä matka.

Kalkinlevitys kunnon laitteistolla vois kans olla yks vaihtoehto. Täälläpäin kun ei viime vuosina taas ole traktorilla päässyt talvella etenemään, niin dumpperi kalkkiurakoitsija on kova sana. Sesonki on pitkä ja alue on suomen laajuinen.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4699
  • Savo savolaisille!
Vs: Puuttuvat urakointipalvelut?
Pellon laser-tasauspalvelua on ensi keväänä tarjolla keski- ja pohjois-Pohjanmaalla 7m maralla, että kyselyä vaan tulemaan ajetaan mitä ehditään.

Tuolle olisi kyllä käyttöä... Sijainti vain ei natsaa.

Koettakaahan saada myytyä yksi lana tänne 5-tien itäpuolellekkin. Joku vähän kapeempikin riittäis. ;)

Missäs päin asustelet. Ois lasereita vaille valmis paketti.

Kalakukkokaupungin uusimmassa lähiössä.   :P Ei tässä mitään kiirettä, toi tasauksen tarpeessa oleva raiviopläntti on nyt nurmella. Nurmikierron jälkeen vaatis kyllä jonkinlaista hienosäätöä.
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

roadman

  • Vieras
Vs: Puuttuvat urakointipalvelut?
Pellon laser-tasauspalvelua on ensi keväänä tarjolla keski- ja pohjois-Pohjanmaalla 7m maralla, että kyselyä vaan tulemaan ajetaan mitä ehditään.

Tuolle olisi kyllä käyttöä... Sijainti vain ei natsaa.

Koettakaahan saada myytyä yksi lana tänne 5-tien itäpuolellekkin. Joku vähän kapeempikin riittäis. ;)

Missäs päin asustelet. Ois lasereita vaille valmis paketti.

Kalakukkokaupungin uusimmassa lähiössä.   :P Ei tässä mitään kiirettä, toi tasauksen tarpeessa oleva raiviopläntti on nyt nurmella. Nurmikierron jälkeen vaatis kyllä jonkinlaista hienosäätöä.

kaakana, kaakana on 130 km km etelään asustelen. myös viitostien itäpuolellla. ;D

roadman

  • Vieras
Vs: Puuttuvat urakointipalvelut?
Mietinnässä että josko sitä lopettaisi palkkatyöt (okei, monien mielestä parempi palkkatöissä kuin omalla toiminimellä mutte ei nyt puhutakkaan siitä) ja aloittaisi jonkinlaista urakointitouhua. Mitä urakointimuotoja muidenmielestä markkinoilta puuttuu ja mistä oltaisiin valmiita maksamaan?

Miksi pitää keksiä uutta.Suoritappas yritys tutkimusta muiden yrityksien toiminnassa ja kehitä parempi toiminta malli. Silloin olet vahvoilla.
Seuraillut tuota maanviljelysurakointia. Monessa työssä on kehittymisen varaa joten voi se leipä löytyä jo vanhastakin toiminnasta.

valtra 6800

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 109
Vs: Puuttuvat urakointipalvelut?
Varmaan kannatta miettiä mitä nää osaat tehä? Millasella alueella asut ? Onko lypsy,mulli, vai viljatiloja? Mitä puuttuu teidän alueelta? Miehelle joka osaa tehä vähän kaikkee ja on valmis lähtemään kun on tarvis nii aina löytyy hommia. Ja niistä palkkatoistä on ne kyllä aika p...stä 7-16 nylykytät menemään hikipalakalla että ota vaa loparit ja rupee yrittäjäksi nii minäki tein ja en lähtisi palakkatöihin millään. 8)

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8394
Vs: Puuttuvat urakointipalvelut?



kaakana, kaakana on 130 km km etelään asustelen. myös viitostien itäpuolellla. ;D
Eihän tuollainen oo matka eikä mikään.
Mystinen kesälaatumies

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Puuttuvat urakointipalvelut?



kaakana, kaakana on 130 km km etelään asustelen. myös viitostien itäpuolellla. ;D
Eihän tuollainen oo matka eikä mikään.

Haluaisitko itse muka ajaa 130 km Savossa  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Puuttuvat urakointipalvelut?



kaakana, kaakana on 130 km km etelään asustelen. myös viitostien itäpuolellla. ;D
Eihän tuollainen oo matka eikä mikään.

Haluaisitko itse muka ajaa 130 km Savossa  :o
Mitäs sinä siitä tiedät?  ;)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Puuttuvat urakointipalvelut?



kaakana, kaakana on 130 km km etelään asustelen. myös viitostien itäpuolellla. ;D
Eihän tuollainen oo matka eikä mikään.

Haluaisitko itse muka ajaa 130 km Savossa  :o
Mitäs sinä siitä tiedät?  ;)

Olin joskus Leppävirralla kattilatehtaalla töissä  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Puuttuvat urakointipalvelut?



kaakana, kaakana on 130 km km etelään asustelen. myös viitostien itäpuolellla. ;D
Eihän tuollainen oo matka eikä mikään.

Haluaisitko itse muka ajaa 130 km Savossa  :o
Mitäs sinä siitä tiedät?  ;)

Olin joskus Leppävirralla KALAtehtaalla töissä  :o
Pistikkö muikkua kukkoon? Järjestelit savolaisten aevoja pehmeeseen kalloon!  ;)

roadman

  • Vieras
Vs: Puuttuvat urakointipalvelut?
5 tietä 130 km Mikkelistä Kuopioon huhhuh on jo kokemus autollakin saati traktorilla. Ehkä vois ajatella Pieksämäen kautta mutta 9 tie on kans ruuhkainen.
Ja jos on muutaman tunnin homma paikanpäällä niin ei oikeen kannata lähteä pelkästään sen takia.

Kotinurkilla olen tasaillut peltoja salaojituksen jälkeen. Pitää vaan laskeutua sieltä kopista ja kävellä pelto läpi ja tehdä suunnitelma mistä otetaan ja minne viedään. ihan kohtuu jälkeä olen saanut noinkin.
laitappa yv,tä aloista ja vaatimus tasosta, kun kuljetaan sielläpäin vois käväistä vilkasemassa. 

Viimeksi muokattu: 06.03.13 - klo:09:52 kirjoittanut roadman

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4699
  • Savo savolaisille!
Vs: Puuttuvat urakointipalvelut?



kaakana, kaakana on 130 km km etelään asustelen. myös viitostien itäpuolellla. ;D
Eihän tuollainen oo matka eikä mikään.

Haluaisitko itse muka ajaa 130 km Savossa  :o
Mitäs sinä siitä tiedät?  ;)

Backstagen  farmilta taitaa olla aika lähelle 130 kilsaa savon etelärajalle, jos nyt jostain syystä haluaa ajella etelään päin vaikkapa nykäskylän kautta. ;)
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Sakkeus

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
Vs: Puuttuvat urakointipalvelut?
Tuo salaojien huuhtelu saattaisi lyödä täällä läpi, itse en ainakaan tiedä eikä pieni googletuskaan antanut ihan tähän lähialueille yhtään urakoitsijaa ko hommaan. Ja kasvinsuojelusäädökset muuttuessaan saattaa aiheuttaa sitä ettei kaikki jaksa/halua perehtyä enää siihen.

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7096
Vs: Puuttuvat urakointipalvelut?
Tuo salaojien huuhtelu saattaisi lyödä täällä läpi, itse en ainakaan tiedä eikä pieni googletuskaan antanut ihan tähän lähialueille yhtään urakoitsijaa ko hommaan. Ja kasvinsuojelusäädökset muuttuessaan saattaa aiheuttaa sitä ettei kaikki jaksa/halua perehtyä enää siihen.

Mikä paikkakunta/alue?
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)