Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Herran Jumala2  (Luettu 1074 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Herran Jumala2
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/vayrynen-islle-presidenttina-olisin-hyvin-vahva-arvojohtaja/art-1288424388030.html

  Hyllähän Paavolla on arvot, mutta ne ovat erillaiset kuin suurimmalla osalla Suomen kansaa. Siinä sitä riittää selittämistä herralle.  ;D

Risteilyn avajaistilaisuudessa Väyrynen nauratti laivavieraita toteamalla "me kaikki täällä uskomme, että minä voitan ".

- Mutta Suomessa on vielä paljon valistumattomia ihmisiä, Väyrynen perusteli hekottelevalle yleisölle sinnikästä intoaan kampanjoida lähes päivittäin ympäri maata.

Väyrynen ei sulattanut "median viljelemää" Sauli Niinistö -huumaa, vaan uskoi, että se on vailla todellisuuspohjaa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102914665246_uu.shtml

  Epäilen että Paavo ja Kepu ei hyväksy vaalitulosta. Alkaa sisällissota.  ;D

Viimeksi muokattu: 30.10.11 - klo:10:17 kirjoittanut Sepedeus

Aulis Anttila

  • Vieras
Sisällissota...
Epäilen että Paavo ja Kepu ei hyväksy vaalitulosta. Alkaa sisällissota.  ;D

Noin ei käy... mut voitas kyl kävästä vetäsemässä sitä turpiin... iha vaa lystikseen  ::)  ;D ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Sisällissota...
Epäilen että Paavo ja Kepu ei hyväksy vaalitulosta. Alkaa sisällissota.  ;D

Noin ei käy... mut voitas kyl kävästä vetäsemässä sitä turpiin... iha vaa lystikseen  ::)  ;D ;D

etkö  itse  uskalla  ???

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26184
  • vastustan
Vs: Sisällissota...
Epäilen että Paavo ja Kepu ei hyväksy vaalitulosta. Alkaa sisällissota.  ;D

Noin ei käy... mut voitas kyl kävästä vetäsemässä sitä turpiin... iha vaa lystikseen  ::)  ;D ;D

etkö  itse  uskalla  ???
aukilta katkee pian rakennekynnet jos ei onnistu takaapäin lyömään ja heti pakenemaan ;)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...