Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jokamiesoikeudet  (Luettu 3219 kertaa)

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Jokamiesoikeudet
  Koskinen olis valmis laittamaan ammattimaisen marjanpoiminnan jokamiehenoikeudella harkintaan.  ;D
Elikkä on MTK:n linjoilla.

  MTK:n jäsen :-\
Tietenkin, kuten kaikki kunnon viljelijät on.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Jokamiesoikeudet
Verottajakaan ei nähnyt marjanpoiminta firmoissa mitään veronkiertoa. Siispä jos hommaan tontin kasan lautoja ja naulja, ja porukan virolaisia  raksaukkoja. He varmaan rakentavat kelpo mökin mulle, kun saavat asustella mun kansakoululla, mutta tämähän ei ole veronkiertoa eihän, eihän. ;) ;D ;D ;D



No ei kai se mitään veronkiertoo, jos se mökinrakennusta.

  Toisen maalla saa kelkkailla ilmaiseksi, eikä siitä laiteta lahjaveroa. Veronkiertoa sanon mä.  ;D

Ei siitäkään tule lahjaveroa jos toisen maalta ilman korvausta keräät/keruutat marjoja ja myyt torilla. Ei taida suurin osa marjanmyyjistä maksasa veroja vaikka käytännössä tekevät marjojen välitystä.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Jokamiesoikeudet
Rajoitetaan jokamiehenoikeuksia niin voidaa verottaa maapohjasta.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Jokamiesoikeudet
Tietenkin, kuten kaikki kunnon viljelijät on.
Heko, helo...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Jokamiesoikeudet
Rajoitetaan jokamiehenoikeuksia niin voidaa verottaa maapohjasta.

Niin kauan kun on pieniä kepukuntia ei tule kiinteistöveroa metsille ja pelloille! Heti kun sossut, kokkareet ja muut (t)yöväen puolueet saa kunnissakin valtaa niin tulee kiinteistövero maaomaisuudellekkin.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Jokamiesoikeudet
Verottajakaan ei nähnyt marjanpoiminta firmoissa mitään veronkiertoa. Siispä jos hommaan tontin kasan lautoja ja naulja, ja porukan virolaisia  raksaukkoja. He varmaan rakentavat kelpo mökin mulle, kun saavat asustella mun kansakoululla, mutta tämähän ei ole veronkiertoa eihän, eihän. ;) ;D ;D ;D



No ei kai se mitään veronkiertoo, jos se mökinrakennusta.

  Toisen maalla saa kelkkailla ilmaiseksi, eikä siitä laiteta lahjaveroa. Veronkiertoa sanon mä.  ;D

Ei siitäkään tule lahjaveroa jos toisen maalta ilman korvausta keräät/keruutat marjoja ja myyt torilla. Ei taida suurin osa marjanmyyjistä maksasa veroja vaikka käytännössä tekevät marjojen välitystä.

  Luonnonmarja muuttuu alv verolliseksi ,kun omistaja vaihtuu välittäjäksi.  ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Jokamiesoikeudet
Rajoitetaan jokamiehenoikeuksia niin voidaa verottaa maapohjasta.

Niin kauan kun on pieniä kepukuntia ei tule kiinteistöveroa metsille ja pelloille! Heti kun sossut, kokkareet ja muut (t)yöväen puolueet saa kunnissakin valtaa niin tulee kiinteistövero maaomaisuudellekkin.

kaupunkilaiset omistaa enempi metsää hehtaareina kuin maalaiset, eniten omistaa helsinkiläiset.
Varallisuus ja paremmat palkat on etu kun perintöjä jaetaan, isien ja iso-isien perintöpalstoilla.