Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 6850 Hitech koodi A313  (Luettu 9158 kertaa)

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
6850 Hitech koodi A313
Ilmavaivaiseen Valtraan vaihdettiin syöttöpumppu, tankkiin menevä putki, imuletku ja paluut. Sitten kaikki rojut takasin paikalleen, ei suostu starttaamaan. Antaa koodin A313 eli ohjekirjan mukaan syöttöpumpun asentotunnistin. Mikä mikä mikä...Pumppuun ei koskettu lainkaan.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: 6850 Hitech koodi A313
Vaikuttaa ihan Aku Ankan rekisterinumerolta
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: 6850 Hitech koodi A313
Vika löytyi, rintapellin läpivienti oli löysällä. Oli löysällä jo ennen remonttia ja remontin aikana liikahtanut sen verran että herjasi "väärää" koodia.

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: 6850 Hitech koodi A313
Ilmavaivat jatkuu, syöttöpumpulta polttoaineensuodattimen päältä tulee ilmaa. Kuplaa, kone kyllä pysyy käynnissä. Paineet on olemattomat. Ainoa vaihtamaton putki on esisuodattimen ja siirtopumpun välistä. Esiputsarin runkoa ei ole vaihdettu.

Missä vika?

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: 6850 Hitech koodi A313
Jos järjestelmässä on kaalia tai hernesoppaaa
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

erppo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: 6850 Hitech koodi A313
Tarkista vielä siirtopumpun ja säiliön väliset liitokset imupuolelta. Pieni ilmavuoto liitoksessa oireilee juuri noin.
Siirtopumpun jälkeen p-aine paineista ja vuotaa ulospäin.

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: 6850 Hitech koodi A313
Ilmavaivat jatkuu, syöttöpumpulta polttoaineensuodattimen päältä tulee ilmaa. Kuplaa, kone kyllä pysyy käynnissä. Paineet on olemattomat. Ainoa vaihtamaton putki on esisuodattimen ja siirtopumpun välistä. Esiputsarin runkoa ei ole vaihdettu.

Missä vika?
ohita vedenerotin
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1327
Vs: 6850 Hitech koodi A313
Tulikohan polttoaineletkut oikein , imu ja paluu letku
Vaihtanut paikkaansa keskenään?

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: 6850 Hitech koodi A313
Tulikohan polttoaineletkut oikein , imu ja paluu letku
Vaihtanut paikkaansa keskenään?

jos tankki puolellaan, imee vaikka olis väärinki..
palakehenkieliäki ollu joskus ja sen takia imeny joka välistä ilimaa..

katto myös onko banjoos oikian kokooset kuparit.. ja mieluummin jos pitelet niin uusi ne..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: 6850 Hitech koodi A313
Kyllä noi letkut on oikein ja sama ongelma oli vanhoilla ja uusilla letkuilla. Taitaa olla vähän veemäistä ohittaa se eka putsari kun imuletku putsarille tulee banjolla ja pumpun imupuoli on taas sellasella kartioliittimellä. Joutus vähän sahailemaan ja katkomaan ennen yhdistämistä ja ennallistaminen olisi tuskaa.

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: 6850 Hitech koodi A313
Kyllä noi letkut on oikein ja sama ongelma oli vanhoilla ja uusilla letkuilla. Taitaa olla vähän veemäistä ohittaa se eka putsari kun imuletku putsarille tulee banjolla ja pumpun imupuoli on taas sellasella kartioliittimellä. Joutus vähän sahailemaan ja katkomaan ennen yhdistämistä ja ennallistaminen olisi tuskaa.

kylymästi putket poikki vaan ja letkulla ohitat, sitte pitääs pelata.. ei se sitä tartte jos et vettä tankkaa ja eres joskus tyhyjennät ropusta.. 8400-95 ajettu 18500h eikä oo tehty pumpulle mitää, ei eres siirtopumppua oo vaihrettu ja siinä ei eres alunperin oo tuota hökötystä.. (tokihan se ny ei heti ilimasta niin eres piittaakkaa..)

ja jos sen haluat takaasi, niin katkaset suoralta osalta siten että saat letkulla liitettyä, ei se sen kummemmin vuora illimaa ku ne liitokset siinä tankin päällä..

se muuten voi olla monen jakajahässäkän surma ollukki kunon saanu pikkusen ilimaa koko ajan ja isännät ei oo tierostanu asiaa..

Viimeksi muokattu: 02.12.14 - klo:21:35 kirjoittanut jusu

mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: 6850 Hitech koodi A313
saman diaknoosin voit soittaa mölttihuollosta..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: 6850 Hitech koodi A313
saman diaknoosin voit soittaa mölttihuollosta..

Meillä oli Sampon puimurissa sama ongelma. Siinähän on sama esisuodatin ja siirtopumppu, toimii, ei toimi. Siihen tuuppasin sähköpumpun (20 euroa) ja ongelma ratkesi. Sitä ennen huoltomiehet ramppas vuoron perään ihmettelemässä ja vaihtamassa osia.

vakka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 254
Vs: 6850 Hitech koodi A313
Saattaa se uusikin siirtopumppu olla jotakin sekundalaatua jo uutena ja vetelee ilmoja jostakin välistä. Ne kuuluisat banjoliittimet tietysti tarkistettu?

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Vs: 6850 Hitech koodi A313
Jos kone on vp-pumpulla (sähköjakaja) en suosittele vedenerottimen ohittamista.

Tarkasta onko vedenerottimen ja esisuodattimen välissä o-rengas paikallaan. Kaikki kupariprikat uusiin. Onko vanhan mallinen tankinkorkki vai lukollinen? Lukollisesta korkista purkaa sisältä venttiili pois jos ei saa korvausilmaa.
Vanhaan korkkiin 2mm reikä.
Onko tankin imuputken jengat tiivistetty esim. hydrauliikkatiivisteliimalla, joskus ovat vetäneet ilmaa kierteen välistä.
Ja perinteinen litussa oleva letku?