Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Dr.Who - 30.04.16 - klo:20:32
-
Lue täältä Agronetista mitä SAS on kuullut naapuriensa kertoneen naapurinsa koneiden ongelmista .............
Niissä on kaikki tieto ja näkemys 60 luvun kalustosta, hevosvetoisesta perunannostokoneesta käsikäyttöiseen pärehöylään.Viikatteen varren korjauksen lyhyt oppimäärä sekä haravanpiikin vuolemisesta tehty gradu.
Näillä pärjää kun ei ota vakavasti.Skool.
-
Lue täältä Agronetista mitä SAS on kuullut naapuriensa kertoneen naapurinsa koneiden ongelmista .............
Niissä on kaikki tieto ja näkemys 60 luvun kalustosta, hevosvetoisesta perunannostokoneesta käsikäyttöiseen pärehöylään.Viikatteen varren korjauksen lyhyt oppimäärä sekä haravanpiikin vuolemisesta tehty gradu.
Näillä pärjää kun ei ota vakavasti.Skool.
;D
-
Tarvitsisin näköjään ohjeet koneiden korjausaikatauluihin. Toisten koneita tullut värkättyä pitkin kevättä ja nyt sitten menin eilen laittamaan oman Valmet 8400:n poikki kytkinremontin takia juuri kun pitäisi kohta peltotyöt aloittaa. On muuten näköjään Valmetti ihan romu raktori kun on alkuperäinen kytkin loppu jo 9000 tunnin kohdalla 21 vuoden iässä ja ei ole kuin hiukan vajaa sata heppaa värkätty lisää potkua koneeseen. Kaikenlaisia vehkeitä sitä on saatavilla ja joku pölöhö vielä menee ja ostaa.
-
Tarvitsisin näköjään ohjeet koneiden korjausaikatauluihin. Toisten koneita tullut värkättyä pitkin kevättä ja nyt sitten menin eilen laittamaan oman Valmet 8400:n poikki kytkinremontin takia juuri kun pitäisi kohta peltotyöt aloittaa. On muuten näköjään Valmetti ihan romu raktori kun on alkuperäinen kytkin loppu jo 9000 tunnin kohdalla 21 vuoden iässä ja ei ole kuin hiukan vajaa sata heppaa värkätty lisää potkua koneeseen. Kaikenlaisia vehkeitä sitä on saatavilla ja joku pölöhö vielä menee ja ostaa.
tuohan alkaa laadullisesti jo lähentelemään skn.n eemelimarsua 8) 8) 8) 8)
-
Tarvitsisin näköjään ohjeet koneiden korjausaikatauluihin. Toisten koneita tullut värkättyä pitkin kevättä ja nyt sitten menin eilen laittamaan oman Valmet 8400:n poikki kytkinremontin takia juuri kun pitäisi kohta peltotyöt aloittaa. On muuten näköjään Valmetti ihan romu raktori kun on alkuperäinen kytkin loppu jo 9000 tunnin kohdalla 21 vuoden iässä ja ei ole kuin hiukan vajaa sata heppaa värkätty lisää potkua koneeseen. Kaikenlaisia vehkeitä sitä on saatavilla ja joku pölöhö vielä menee ja ostaa.
tuohan alkaa laadullisesti jo lähentelemään skn.n eemelimarsua 8) 8) 8) 8)
Sillon kun noita mannelavetteja katselin varmaan 6kk niin keskiarvona vois heittää että kilometrit siellä 400tkm paikkeilla, tämä siis vuosi sitten. Nettiautosta löytyy 800tkm ajettujakin ja sitten niitä MUKA alle 200tkm ajettuja. Sopiva ehdokas löytyi paikallisesta autoliikkeestä ja sain samalla hukattua saksan mossen vaihdossa. Vanha taksi, yllättäin, jossa taksihuoltokirja kertoo huollot 250tkm asti. Sen jälkeen lintta on ollut jollakin vanhalla pariskunnalla joiden kilometreiksi kertyi 46tkm. Eli ostopäivänä oli 296tkm mittarissa. Ruostettahan niihin kertyy enemän ja vähemmän mutta pääosin tekniikaltaan huolettomia. Onhan siinä sellanen ravi ja suharifiilis kun sillä ajaa mutta pääasia että toimii. Löpöäkin menee sekalaisessa ajossa reilu 5litraa satasella.
Ylläpitokulut kun koostuu vuosittaisesta kilikali-paikkamaalipullosta ja pienestä kitin kokkareesta sekä pellisoirosta ni mulle sopii. BMW nielasi n. 1000e joka vuosi, sillä saa muuten helvetisti Mastonin kiiltävää valkosta honkkarista.... ;D
-
Lue täältä Agronetista mitä SAS on kuullut naapuriensa kertoneen naapurinsa koneiden ongelmista .............
Niissä on kaikki tieto ja näkemys 60 luvun kalustosta, hevosvetoisesta perunannostokoneesta käsikäyttöiseen pärehöylään.Viikatteen varren korjauksen lyhyt oppimäärä sekä haravanpiikin vuolemisesta tehty gradu.
Näillä pärjää kun ei ota vakavasti.Skool.
Whoolle Sassin kirjoitukset ovat jo pakkomielle. ;D ;D
-
Lue täältä Agronetista mitä SAS on kuullut naapuriensa kertoneen naapurinsa koneiden ongelmista .............
Niissä on kaikki tieto ja näkemys 60 luvun kalustosta, hevosvetoisesta perunannostokoneesta käsikäyttöiseen pärehöylään.Viikatteen varren korjauksen lyhyt oppimäärä sekä haravanpiikin vuolemisesta tehty gradu.
Näillä pärjää kun ei ota vakavasti.Skool.
Whoolle Sassin kirjoitukset ovat jo pakkomielle. ;D ;D
Jaa sun kirjotukset pakkomielle tolle huulle???? :o
Mää luulen et täällä on jollakin muulla pakkomielle mun kirjotuksille, potenssiin 10. :o
Tuolla ne jo kaipas SKN-Groupin vappu-showta... ;D
-
Antaa SASsin kitaran vain laulaa... kyllä niitä lukee. 8)
-
Antaa SASsin kitaran vain laulaa... kyllä niitä lukee. 8)
ASS pesee kehverät mennen tullen.. :)
-
Antaa SASsin kitaran vain laulaa... kyllä niitä lukee. 8)
ASS pesee kehverät mennen tullen.. :)
SAS rocks... Master of the Puppets.
-
Antaa SASsin kitaran vain laulaa... kyllä niitä lukee. 8)
ASS pesee kehverät mennen tullen.. :)
SAS rocks... Master of the Puppets.
;D
-
Antaa SASsin kitaran vain laulaa... kyllä niitä lukee. 8)
ASS pesee kehverät mennen tullen.. :)
SAS rocks... Master of the Puppets.
;D
Powerstone gathers no moss. :)
-
SAS on menneisyyden vanki, muistelee nuhvieltin remonttia juhannusyönä.
-
Tarvitsisin näköjään ohjeet koneiden korjausaikatauluihin. Toisten koneita tullut värkättyä pitkin kevättä ja nyt sitten menin eilen laittamaan oman Valmet 8400:n poikki kytkinremontin takia juuri kun pitäisi kohta peltotyöt aloittaa. On muuten näköjään Valmetti ihan romu raktori kun on alkuperäinen kytkin loppu jo 9000 tunnin kohdalla 21 vuoden iässä ja ei ole kuin hiukan vajaa sata heppaa värkätty lisää potkua koneeseen. Kaikenlaisia vehkeitä sitä on saatavilla ja joku pölöhö vielä menee ja ostaa.
tuohan alkaa laadullisesti jo lähentelemään skn.n eemelimarsua 8) 8) 8) 8)
Sillon kun noita mannelavetteja katselin varmaan 6kk niin keskiarvona vois heittää että kilometrit siellä 400tkm paikkeilla, tämä siis vuosi sitten. Nettiautosta löytyy 800tkm ajettujakin ja sitten niitä MUKA alle 200tkm ajettuja. Sopiva ehdokas löytyi paikallisesta autoliikkeestä ja sain samalla hukattua saksan mossen vaihdossa. Vanha taksi, yllättäin, jossa taksihuoltokirja kertoo huollot 250tkm asti. Sen jälkeen lintta on ollut jollakin vanhalla pariskunnalla joiden kilometreiksi kertyi 46tkm. Eli ostopäivänä oli 296tkm mittarissa. Ruostettahan niihin kertyy enemän ja vähemmän mutta pääosin tekniikaltaan huolettomia. Onhan siinä sellanen ravi ja suharifiilis kun sillä ajaa mutta pääasia että toimii. Löpöäkin menee sekalaisessa ajossa reilu 5litraa satasella.
Ylläpitokulut kun koostuu vuosittaisesta kilikali-paikkamaalipullosta ja pienestä kitin kokkareesta sekä pellisoirosta ni mulle sopii. BMW nielasi n. 1000e joka vuosi, sillä saa muuten helvetisti Mastonin kiiltävää valkosta honkkarista.... ;D
Entä jos se ensimmäinen omistaja on vanha pariskunta joka ajaa 46 tkm ja seuraava omistaja on toinen vanha pariskunta joka ajaa 46 tkm. Siitähän tulee vasta 92 tkm...
-
Tarvitsisin näköjään ohjeet koneiden korjausaikatauluihin. Toisten koneita tullut värkättyä pitkin kevättä ja nyt sitten menin eilen laittamaan oman Valmet 8400:n poikki kytkinremontin takia juuri kun pitäisi kohta peltotyöt aloittaa. On muuten näköjään Valmetti ihan romu raktori kun on alkuperäinen kytkin loppu jo 9000 tunnin kohdalla 21 vuoden iässä ja ei ole kuin hiukan vajaa sata heppaa värkätty lisää potkua koneeseen. Kaikenlaisia vehkeitä sitä on saatavilla ja joku pölöhö vielä menee ja ostaa.
tuohan alkaa laadullisesti jo lähentelemään skn.n eemelimarsua 8) 8) 8) 8)
Sillon kun noita mannelavetteja katselin varmaan 6kk niin keskiarvona vois heittää että kilometrit siellä 400tkm paikkeilla, tämä siis vuosi sitten. Nettiautosta löytyy 800tkm ajettujakin ja sitten niitä MUKA alle 200tkm ajettuja. Sopiva ehdokas löytyi paikallisesta autoliikkeestä ja sain samalla hukattua saksan mossen vaihdossa. Vanha taksi, yllättäin, jossa taksihuoltokirja kertoo huollot 250tkm asti. Sen jälkeen lintta on ollut jollakin vanhalla pariskunnalla joiden kilometreiksi kertyi 46tkm. Eli ostopäivänä oli 296tkm mittarissa. Ruostettahan niihin kertyy enemän ja vähemmän mutta pääosin tekniikaltaan huolettomia. Onhan siinä sellanen ravi ja suharifiilis kun sillä ajaa mutta pääasia että toimii. Löpöäkin menee sekalaisessa ajossa reilu 5litraa satasella.
Ylläpitokulut kun koostuu vuosittaisesta kilikali-paikkamaalipullosta ja pienestä kitin kokkareesta sekä pellisoirosta ni mulle sopii. BMW nielasi n. 1000e joka vuosi, sillä saa muuten helvetisti Mastonin kiiltävää valkosta honkkarista.... ;D
Jaa sesun marsus onkin melkein ajamaton. Mulla on joku 370tkm korilla konehan tehtiin aikanaan uusiks parista erimoisesta ja sitä on sitte hieman päivitelty jälkeenpäin. Eli koneella on ajettu joku 40tkm alkuperäsetä hajos aikanaan kansi/suuttimet kun ukko tuon aikanaan osti. Niin Veholla tekivät siihen (takuuseen) koneen sitte peruskorjatuista palasista. Seon sillain jännä kun otteessa lukee 200nen mutta eise ole sellainen. Ja nyt sitte sain tuon lahjotuksena ittelleni kun tuli muskelimese ukolle tilalle. On muuten melkonen katapultti lyhkänen Glk jossa voimaa pirusti.