Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tipahditko kelkasta ?  (Luettu 3579 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Tipahditko kelkasta ?
Elämäni ensimmäinen kännykkä, Nokian banaanimalli kesti seitsemän vuotta. Akku tsippasi lopulta. Uusi tarvikeakku olisi maksanut 30e ja ajattelin, että olkoon. Ostin sitten seuraavan Nokian, joka on kestänyt tämän 5,5 vuotta. Kai sekin on jo aikansa elänyt. Hassua, mutta en muista edes sen tyyppinumeroa. Siinä ei ole mitään värinäyttöä, eikä hienoja kuvallisia tekstareita voi ottaa vastaan.

Oon mää niin kelkasta pudonnut.

  No nythän ei ollut kysymys  pelkästään tekniikasta vaan tavasta toimia. Käytätkö vielä tapaa joka paljastaa olevasi ihan pihalla.  ;D
No joo. Mulla on ollut elämäni eka pankkikortti vasta 2.5 vuotta. Siihen asti kaikki hoidettu käteisellä ja rahat tietysti nostettu aina pankin tiskiltä. Nyt tosiaan se kortti, joten en kai ookkaan enää niin kelkasta pudonnut.

  Olisit saman tien hankkinut  MasterCard Goldin. http://www.nordea.fi/Henkil%C3%B6asiakkaat/Kortit%2bja%2bmaksut/Kortit/MasterCard%2bGold/700954.html?ecid=google_FI_FI%20B2C%20Cards_MasterCard%20Gold_mastercard%20gold_Exact

Mitä sitä kitsastelemaan...
Suoraan vaan platinakortti. Luottoa rahkeiden riittäessä jopa 42 100 euroa... ;D
Mutta mistä sepe näitä tietäisi.  :D

  Mulle riittää tuo kultakortti. Sillä saa mukavasti palvelua lentokentillä ja matkavakuutus toimii ;D

Kultakortti joo, sulla vaan tavallinen pankkikortti tipahti vessanpönttöön kusemisen jälkeen, joten se  vaan näyttää kultakortilta.

 Meikällä on ollu kultakortti kohta 10v, kun se tulee aivan luonnostaan varakkaille. Ei sitä tarvii mennä anomaan. Eikä maksa mitään ;D 

  Nää velkaset tarvii Visa luottokorttiiiiiii ;D