Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pro "Kelmi pääministeriksi"-liike  (Luettu 1657 kertaa)

Veeti

  • Vieras
Yhden manselaisen  kepuvaikuttajan innoittamana on Esson baari päättänyt perustaa Pro "Kelmi pääministeriksi"-liikkeen.

Lähiaikoina avataan adressi netissä.

....ensin Kelmistä kepun pj...


....annetaan kaikkien apinoiden kukkia....

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Pro "Kelmi pääministeriksi"-liike
Yhden manselaisen  kepuvaikuttajan innoittamana on Esson baari päättänyt perustaa Pro "Kelmi pääministeriksi"-liikkeen.

Lähiaikoina avataan adressi netissä.

....ensin Kelmistä kepun pj...


....annetaan kaikkien apinoiden kukkia....

Ainakin tällä palstalla on Veeti nimisen apinan annettu kukkia. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Pro "Kelmi pääministeriksi"-liike
Yhden manselaisen  kepuvaikuttajan innoittamana on Esson baari päättänyt perustaa Pro "Kelmi pääministeriksi"-liikkeen.

Lähiaikoina avataan adressi netissä.

....ensin Kelmistä kepun pj...


....annetaan kaikkien apinoiden kukkia....

--Jaaha,Kakon Likaisten Temppujen Osaston Kokous Esson Baarissa On Taas Tuottanut AJATUKSIA ;)

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3621
Vs: Pro "Kelmi pääministeriksi"-liike
mie oon koittanu lääkärikirjasta selvittää että minkä mielialalääkkeen sivuvaikutus on hallusinaatio Essonbaaista.....mutta en ole löytänyt vastausta....

sorkkis

  • Vieras
Vs: Pro "Kelmi pääministeriksi"-liike
mie oon koittanu lääkärikirjasta selvittää että minkä mielialalääkkeen sivuvaikutus on hallusinaatio Essonbaaista.....mutta en ole löytänyt vastausta....

Ei lääkärikirjasta löydykkään , kokeile huumeosastoa .

mah

  • Vieras
Vs: Pro "Kelmi pääministeriksi"-liike
Ruotsinpyhtäällä, tätänykyä Loviisaa, on gulf-baari. Liittyikö aiheeseen? Ei vai....

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Pro "Kelmi pääministeriksi"-liike
Voittehan te kerätä vaikka mitä adressia, mutta Keskustan henkilövalinnat tekevät n. 3000 puoluekokousedustajaa. Minun valintani on puheenjohtaja Mari Kiviniemi ja puoluesihteeri Timo Laaninen. Veeti on niin innokas puuttumaan Keskustan valintoihin kun Kokoomuksessa valinnat tekee pieni sisäpiiri, meillä sentään demokratia toimii.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Pro "Kelmi pääministeriksi"-liike
Voittehan te kerätä vaikka mitä adressia, mutta Keskustan henkilövalinnat tekevät n. 3000 puoluekokousedustajaa. Minun valintani on puheenjohtaja Mari Kiviniemi ja puoluesihteeri Timo Laaninen. Veeti on niin innokas puuttumaan Keskustan valintoihin kun Kokoomuksessa valinnat tekee pieni sisäpiiri, meillä sentään demokratia toimii.

justiinsa noin; merisalon pikkurahiolla ostetaan pellekepuhallituksen jäsenet ;D ;D ;D ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26184
  • vastustan
Vs: Pro "Kelmi pääministeriksi"-liike
Voittehan te kerätä vaikka mitä adressia, mutta Keskustan henkilövalinnat tekevät n. 3000 puoluekokousedustajaa. Minun valintani on puheenjohtaja Mari Kiviniemi ja puoluesihteeri Timo Laaninen. Veeti on niin innokas puuttumaan Keskustan valintoihin kun Kokoomuksessa valinnat tekee pieni sisäpiiri, meillä sentään demokratia toimii.

justiinsa noin; merisalon pikkurahiolla ostetaan pellekepuhallituksen jäsenet ;D ;D ;D ;D
rahanarvosta tavaraa toisin kun kokoomusministerit :D :D :D :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...