Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jaakko Alhonautio  (Luettu 4676 kertaa)

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Vs: Ässhoul
On vastenmielistä, että vanha - kauan käyttämäni - nimimerkki on annettu täällä... tai olkoon...  >:( :( :o


Nytkö haluat rajoittaa sananvapautta Agronetissä? Onko Aulis Anttilalla tekijänoikeudet nimimerkkiin Jaakko Alhonautio vai mistä moinen valitus? Entä AuA?

Ei ole... minulla... antaa palaa... kaalipäät...

Älä välitä, jotkut kirjoittelee pikku kankkusessa toisten nimmareilla

Juu... SuoKustan ässhoul -sakki  ;D  :D


Oletko lopettanut jääkiekon seuraamisen kokonaan vai ovatko viljelijät liian juntteja voidaksesi keskustella Agronetissä jääkiekosta?
Poliittinen *****.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Ässhoul
On vastenmielistä, että vanha - kauan käyttämäni - nimimerkki on annettu täällä... tai olkoon...  >:( :( :o


Nytkö haluat rajoittaa sananvapautta Agronetissä? Onko Aulis Anttilalla tekijänoikeudet nimimerkkiin Jaakko Alhonautio vai mistä moinen valitus? Entä AuA?

Ei ole... minulla... antaa palaa... kaalipäät...

Älä välitä, jotkut kirjoittelee pikku kankkusessa toisten nimmareilla

Juu... SuoKustan ässhoul -sakki  ;D  :D

eikun suojatyöpaikassa makoileva kommunisti

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Jaakko Alhonautio
Kiva otsikko  ;)

+

"HS:n mukaan Ahonen saa palkkioita Varmasta 22 000 euroa ja eläkemaksua 3 700 euroa vuodessa. Lehden mukaan SAK:n Lauri Lylyn ja STTK:n Mikko Mäenpään vuosipalkkiot eläkeyhtiöistä ovat yli 30 000 euroa vuodessa. PAMin Ann Selin, Teamin Timo Vallittu ja Akavan Matti Viljanen pääsevät yli 20 000 euron vuosipalkkioihin ja saavat päälle vielä eläkemaksua tuhansia euroja.

Kauniston mielestä tavallisten suomalaisten eläkemaksuilla rahoitettava oman edun ajaminen kertoo karua kieltään suomalaisen palkansaajan edunvalvonnan tilasta.
- Kabinettien samettinen syli on vaimentanut aidon huolen tavallisen suomalaisen ongelmista. Mitä kymmenien tuhansien palkkioilla ja eläke-eduilla varustetut sosialidemokraattiset ay-johtajat tietävät pätkätyöläisten arjesta tai perheen ja työn yhteensovittamisen vaikeudesta, Kaunisto kysyy.
Kaunisto muistuttaa, että juuri näille ay-johtajille demarikansanedustajat ovat ulkoistaneet työelämäkysymykset jo vuosikymmenien ajan.
- Ei tässä tarvitse enää ihmetellä, miksi suomalaisilla työpaikoilla voidaan huonosti. Varmaa on vain se, että eläkeyhtiöiden hallituksissa voidaan hyvin, Kaunisto letkauttaa."
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Aulis Anttila

  • Vieras
Jääkiekkoa...
Oletko lopettanut jääkiekon seuraamisen kokonaan vai ovatko viljelijät liian juntteja voidaksesi keskustella Agronetissä jääkiekosta?

En suinkaan... Suomen ainoa jääkiekkojoukkue - HIFK - menestyy suht´ mukavasti  ;D ;D ;D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Jaakko Alhonautio
Nyt kun olis paljon aikaa ja uskaltais, niin pelkäis.

Vaan nyt ei kerkie.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Jääkiekkoa...
Oletko lopettanut jääkiekon seuraamisen kokonaan vai ovatko viljelijät liian juntteja voidaksesi keskustella Agronetissä jääkiekosta?

En suinkaan... jääkiekkojoukkue - HIFK -
Hesperia International Fucking Kamraterna...     ;D
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Jaakko Alhonautio
Kiva otsikko  ;)

+

"HS:n mukaan Ahonen saa palkkioita Varmasta 22 000 euroa ja eläkemaksua 3 700 euroa vuodessa. Lehden mukaan SAK:n Lauri Lylyn ja STTK:n Mikko Mäenpään vuosipalkkiot eläkeyhtiöistä ovat yli 30 000 euroa vuodessa. PAMin Ann Selin, Teamin Timo Vallittu ja Akavan Matti Viljanen pääsevät yli 20 000 euron vuosipalkkioihin ja saavat päälle vielä eläkemaksua tuhansia euroja.

Oi jospa kerran..
Lainaus
- Kabinettien samettinen syli on vaimentanut aidon huolen tavallisen suomalaisen ongelmista. Mitä kymmenien tuhansien palkkioilla ja eläke-eduilla varustetut sosialidemokraattiset ay-johtajat tietävät pätkätyöläisten arjesta tai perheen ja työn yhteensovittamisen vaikeudesta,[/u] Kaunisto kysyy.
Kaunisto muistuttaa, että juuri näille ay-johtajille demarikansanedustajat ovat ulkoistaneet työelämäkysymykset jo vuosikymmenien ajan.



..sinne käydä sais, mis..
Lainaus
- Ei tässä tarvitse enää ihmetellä, miksi suomalaisilla työpaikoilla voidaan huonosti. Varmaa on vain se, että eläkeyhtiöiden hallituksissa voidaan hyvin, Kaunisto letkauttaa.


..sanan säilä heilahtaa ja UPPOAA!!

Kiitos Kaunisto, KIITOS!
Slippin 'n sliding

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Jaakko Alhonautio
Kiva otsikko  ;)

+

"HS:n mukaan Ahonen saa palkkioita Varmasta 22 000 euroa ja eläkemaksua 3 700 euroa vuodessa. Lehden mukaan SAK:n Lauri Lylyn ja STTK:n Mikko Mäenpään vuosipalkkiot eläkeyhtiöistä ovat yli 30 000 euroa vuodessa. PAMin Ann Selin, Teamin Timo Vallittu ja Akavan Matti Viljanen pääsevät yli 20 000 euron vuosipalkkioihin ja saavat päälle vielä eläkemaksua tuhansia euroja.

Oi jospa kerran..
Lainaus
- Kabinettien samettinen syli on vaimentanut aidon huolen tavallisen suomalaisen ongelmista. Mitä kymmenien tuhansien palkkioilla ja eläke-eduilla varustetut sosialidemokraattiset ay-johtajat tietävät pätkätyöläisten arjesta tai perheen ja työn yhteensovittamisen vaikeudesta,[/u] Kaunisto kysyy.
Kaunisto muistuttaa, että juuri näille ay-johtajille demarikansanedustajat ovat ulkoistaneet työelämäkysymykset jo vuosikymmenien ajan.



..sinne käydä sais, mis..
Lainaus
- Ei tässä tarvitse enää ihmetellä, miksi suomalaisilla työpaikoilla voidaan huonosti. Varmaa on vain se, että eläkeyhtiöiden hallituksissa voidaan hyvin, Kaunisto letkauttaa.


..sanan säilä heilahtaa ja UPPOAA!!

Kiitos Kaunisto, KIITOS!

tällaisen sanailun tämä pellekepu kyllä osaa kuten kaksoisveljensä kaikkonenkin :P

puhetta tulee  kuin sudelta GM kuraa ;D ;D

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Jaakko Alhonautio
VAI *****ILETT TE MULLE TÄÄLLÄ, VAROKAA, MÄ OOON TUHANNEN KÄNNISSÄ NYT JA PIEKSEN TEIDÄT KEPULUUSERIT PANKOLLAMAKAILIJAT JA MUUTKAIN KAIKKI, VOI ***** MITÄ OLETE, MULLE EI TULLA ***** *****ILEMAAN,  HAKKAAN TEIDÄT KAIKKI, OON JO HAKANNUT MONIA, ***** MULLE EI TULLA *****ILEMAAN, MÄ LÄHDEN NYT LOPULLISESTI, HYVÄSTI ***** MULLE  EI TULLA *****ILEMAAN
Onko tää niinku Auliksen tekstiä, vai?

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Jaakko Alhonautio
VAI *****ILETT TE MULLE TÄÄLLÄ, VAROKAA, MÄ OOON TUHANNEN KÄNNISSÄ NYT JA PIEKSEN TEIDÄT KEPULUUSERIT PANKOLLAMAKAILIJAT JA MUUTKAIN KAIKKI, VOI ***** MITÄ OLETE, MULLE EI TULLA ***** *****ILEMAAN,  HAKKAAN TEIDÄT KAIKKI, OON JO HAKANNUT MONIA, ***** MULLE EI TULLA *****ILEMAAN, MÄ LÄHDEN NYT LOPULLISESTI, HYVÄSTI ***** MULLE  EI TULLA *****ILEMAAN
Onko tää niinku Auliksen tekstiä, vai?

aulis on kolmijakoinen persoona ;D ;D ;D