Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Häiriköitä...  (Luettu 6946 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Vs: Häiriköitä...
....nämä vatun lehtikauppiaat !!!!!      :-\ :-X :P :( >:( :'(

Kysy, "olisiko heillä pistekirjoituslehteä, koska olet sokea".

...puhelu loppuu lyhyeen.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Häiriköitä...
Miten niin? Se on aivan helppo panna luuri kiinni kun huomaa kuka siellä on!
Sepä se, ku niinkään ei vain pysty tekemään, vaan tulee aina kuunneltua se niiden litania ja sit yrittää perustella, et miksei tilaa, jne...

Vastaa niille terroristeille jonkin aikaa ettei voi "vattu" vähempää kiinnostaa niin luulen että kohta niiden into vaimenee, sama juttu kaikenlaisten galluppien kyselijöille. Näin olen toiminut jonkin aikaa ja kummasti on niiden toiminta rauhoittunut.

Jakari

  • Vieras
Vs: Häiriköitä...
Nuori, sairastaa viheliäistä reumasairautta mikä vammauttaa hänet - saa puhelinmyyntityöstä pikkuisen lisää eläkkeeseensä. Hän ei halua sääliä, mutta ansaitseeko hän asiallisen kohtelun - ostaa kuka haluaa tai tarvitsee; sellaisiakin on. Linjan toisessa päässä kyllä huomataan minkäluontoinen ihminen siellä on - ja nimikin on tiedossa toisin kuin täällä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65679
Vs: Häiriköitä...
ja nuo myyjät on haaskoja heppui!      muutama vuosi sitten olin illalla kattomassa laitumen aitoja ja neiti soitti ja siinä sitten jaariteltiin hetki ja en ostanut silloin mitään mutta sainpa haastella tytön kanssa yli kolme varttia! ;D

                kaikkein ketuttavinta on kun tarjutaan niitä samoja lehtiä mitä pöydältä löytyy ja tilaamattomuutta vielä ihmetellään!         outoa porukkaa!   pitäis olla kaikkee kaksin kappalein!

Rehuukko

  • Vieras
Vs: Häiriköitä...
Kyllä minäkin jututan myyjää hyvän tovin ja jos vaikka treffit sattuu onnaamaan ,sekin on joskus tapahtunut. ;D.kauppa on kauppaa ja .............

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Häiriköitä...
Kyllä minäkin jututan myyjää hyvän tovin ja jos vaikka treffit sattuu onnaamaan ,sekin on joskus tapahtunut. ;D.kauppa on kauppaa ja .............
Ohhoh... "tilaan lehden, mikäli... "   :D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Häiriköitä...
Puheluja pitäisi aina pitkittää mahdollisimman paljon ja sitten jättää ostamatta, homma tulee silloin pikkuhiljaa kannattamattomaksi ...

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Häiriköitä...
Ei oo mullakaan koskaan vielä kaupat onnistuneet, noitten puhelin terroristien kanssa, kuuntelen myös niitten jutut ja sitten alan hieroa vastakauppoja, yleensä klapuja, joku lyö luurin heti korvaan joku nauraa ja siitä taas ratkeaa pitkältä juttua. Mutta sen oon luvannu, että kun ostaa kymmenen mottia koivuklapuja vaikkei tarviskaa, niin tilaan vuosikerran vaikken lukiskaa 8)

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Häiriköitä...
Ei oo mullakaan koskaan vielä kaupat onnistuneet, noitten puhelin terroristien kanssa, kuuntelen myös niitten jutut ja sitten alan hieroa vastakauppoja, yleensä klapuja, joku lyö luurin heti korvaan joku nauraa ja siitä taas ratkeaa pitkältä juttua. Mutta sen oon luvannu, että kun ostaa kymmenen mottia koivuklapuja vaikkei tarviskaa, niin tilaan vuosikerran vaikken lukiskaa 8)

Et ole itse koittanu tuota telemyyntiä? Soitellu ihmisillen jotta nyt olis tarjouksella halkoja. Puoli mottia velotuksetta, ihan ilman rahhaa, mutta siitä toisesta puolikkaasta pitäs 50euroa velottaa.  ;D

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Häiriköitä...
En oo koskaan tykänny kauppaan pakottamisesta, kyllä asiakkaat soittaa mulle, kunhan vain tietävät numeron. Ostamisen täytyy lähteä siitä, että haluaa jotain ostaa. Kaiken lisäksi nytkin on tilanne, että katoan markkinoilta, kun alkaa puut loppua. Ihmiset on kuunnelleet ennusteita historian kylmimmästä talvesta ::)

Viimeksi muokattu: 27.11.10 - klo:09:14 kirjoittanut Klapikauppias

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Häiriköitä...
Mä en raaski ilkeillä puhelinmyyjille edes angstiviikolla. Miksi turhaan aiheuttaa mielipahaa jonkulle soittajalle, mitä siitä muka itse hyötyy? Ainakin jos soittaja on joku nuori ihminen niin olen ihan erityisen ystävällinen.

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Häiriköitä...
Mä en raaski ilkeillä puhelinmyyjille edes angstiviikolla. Miksi turhaan aiheuttaa mielipahaa jonkulle soittajalle, mitä siitä muka itse hyötyy? Ainakin jos soittaja on joku nuori ihminen niin olen ihan erityisen ystävällinen.
Et siis itse noudatakaan tätä kolmen k:n politiikkaa? Vai koskeko se ainoastaan naapureita    ;D

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8709
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Häiriköitä...
Mä en raaski ilkeillä puhelinmyyjille edes angstiviikolla. Miksi turhaan aiheuttaa mielipahaa jonkulle soittajalle, mitä siitä muka itse hyötyy? Ainakin jos soittaja on joku nuori ihminen niin olen ihan erityisen ystävällinen.

Työtänsä he vaan tekevät, turha heille on kiukutella. Jos on aikaa, niin rupattelen hetken hauskoja, mutta jos en jouda, niin kohteliaasti lopetan puhelun lyhyeen.
On heidä joukossaan paljon huumorintajuista sakkia, monet naurut olen saanut nauraa myyjien kanssa. Joka kerta kiitän soitosta, vaikka ei sopimukseen tilauksesta päästäisikään :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Häiriköitä...
Nuori, sairastaa viheliäistä reumasairautta mikä vammauttaa hänet - saa puhelinmyyntityöstä pikkuisen lisää eläkkeeseensä. Hän ei halua sääliä, mutta ansaitseeko hän asiallisen kohtelun - ostaa kuka haluaa tai tarvitsee; sellaisiakin on. Linjan toisessa päässä kyllä huomataan minkäluontoinen ihminen siellä on - ja nimikin on tiedossa toisin kuin täällä.

Oletan että toi oli vastaus mun kommenttiini. Monella nyt sattuu olemaan käsitys puhelinmyyjistä törkimyksinä ja pakkomyyjinä. Ihan vain esimerkki, eräiden vammaisten puhelinmyyntifirmasta soitettiin kaverille ja kun heidän myymänsä tuote ei kiinnostanut, alkoi tämä törkimys angstata tyyliin että onx sulla jotain vammaisia kohtaan.  Samasta firmasta soitettiin mullekin ja voin todeta ettei esiintyminen ollut sieltä kohteliaimmasta päästä. Oletan että heille oli opetettu sympatialla ja säälillä ratsastamisen jalo taito. Valitettavasti nyt joidenkin törkimysten vuoksi leimautuu koko ammattikunta.

Törkein tuntemani kaupustelijoiden tapaus oli se kun eräälle tunnetusti mielisairaalle yksinhuoltajalle tyttären koulussa ollessa käytiin myymässä milloin mitäkin, tietosanakirjasarjaa ym. Tyttärellä olikin sitten oma työnsä perua niitä tilauksia vaikka äitinsä oli kertonut ettei hän ole päätäntävaltainen näissä asioissa.....

Viimeksi muokattu: 27.11.10 - klo:17:20 kirjoittanut Luomujussi

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Häiriköitä...
[Törkein tuntemani kaupustelijoiden tapaus oli se kun eräälle tunnetusti mielisairaalle yksinhuoltajalle tyttären koulussa ollessa käytiin myymässä milloin mitäkin, tietosanakirjasarjaa ym. Tyttärellä olikin sitten oma työnsä perua niitä tilauksia vaikka äitinsä oli kertonut ettei hän ole päätäntävaltainen näissä asioissa.....

Tuohon olen juuris saanut törmätä muutaman kerran vuodessa, isäni kohdalla, joka on pian 90 vuotias aivoinfarkti potilas, hänelle puhelinmyyjät myy muutamankerran vuodessa jonkun vuosikerran, keräyspaperia(apu, seura, yms.) Minä sitten saan soitella lehtiyhtiöön ja perua niitä tilauksia, mitä isä ei tiedä koskaan tilanneensakkaan, aina pääkallon paikalla luvataan, että nyt tämä nimi laitetaan sellaiselle estolistalle, ettei myyjän tilaus mee läpi vaikka tekiskin, mutta niin vaan muutaman kuukauden päästä on lehti pöydällä ja pian lasku perässä. Täytyy sanoa, että silloin kun soittelen lehtiyhtiöön, ei pitkän jonotuksen jälkeen tule aina niin kauniisti sanottua :o