Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jhuumorin loppu  (Luettu 1537 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65679
Vs: Jhuumorin loppu
eikö tuo olekii niiiin persiistä tollasen esittäminenkii että joutaski tappaa pois paskan teosta!

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Jhuumorin loppu
Kaikkea pitää pilkata ja kysenalaistaa. Heti kun jokin instituutio julistaa itsensä asemaan jossa ei saa pilkata, on luvassa sortoa ja terroria yksilöille. Pilkata tulee aina myös itseään ja kestää nauttien pilkkaamisesta. Silloin on asiat balanssissa.

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Jhuumorin loppu
Kaikkea pitää pilkata ja kysenalaistaa. Heti kun jokin instituutio julistaa itsensä asemaan jossa ei saa pilkata, on luvassa sortoa ja terroria yksilöille. Pilkata tulee aina myös itseään ja kestää nauttien pilkkaamisesta. Silloin on asiat balanssissa.

--juu pitää pystyä nauramaan ittelleen,minä nauran Simmolle joka päivä ;D
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Veeti

  • Vieras
Vs: Jhuumorin loppu
Kaikkea pitää pilkata ja kysenalaistaa. Heti kun jokin instituutio julistaa itsensä asemaan jossa ei saa pilkata, on luvassa sortoa ja terroria yksilöille. Pilkata tulee aina myös itseään ja kestää nauttien pilkkaamisesta. Silloin on asiat balanssissa.

--juu ,minä nauran Simmolle joka päivä ;D

...niin minäkin  :D :D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Jhuumorin loppu
Kaikkea pitää pilkata ja kysenalaistaa. Heti kun jokin instituutio julistaa itsensä asemaan jossa ei saa pilkata, on luvassa sortoa ja terroria yksilöille. Pilkata tulee aina myös itseään ja kestää nauttien pilkkaamisesta. Silloin on asiat balanssissa.

--juu ,minä nauran Simmolle joka päivä ;D

...niin minäkin  :D :D
Ja me kaikki nauretaan Veetille .
Veetin politikointi on perseestä .  ;)