Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Keskustan ahdinko  (Luettu 1526 kertaa)

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Keskustan ahdinko
Keskustan ahdinko on nyt tosi asia.  On mielenkiintoista  nähdä mitä Sipilä tekee vaalien jälkeen, hyppää pois hukkuvasta laivasta. Keskustan kannattajat on Väyrysen takana. Siinä ei olisi mitään Vanhasta tar*****.  Ne muutamat jotka luulee olevansa Keskustalaisia olisi suoraan äänestäneet Salea. Kuinka voi olla tilanne että Vanhanen syleili koko maailmaa, samalla tavalla kuin Kiinan Venäjän ja USA : n pressat. Vanhanen tulee Suomesta.   Pienen maan Pressan pitää hoitaa Suomen asioita, eikä tavoitella maailman herruutta. Vanhasen pää  pipi, kyllä pitää lääkitys aloittaa, jos sitä ei vielä ole aloitettu. Myös Vanhasen äänestäjät voi miettiä kenen  joukoissa seisoo, vaihtaa lääkitystä. Ei ole ihme jos Suomen  asiat on huonosti, jos tuollaisesta sakista on pääministeri.  Kannatus  2 % saa päättää Valtakunnan asioista.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
Vs: Keskustan ahdinko
mutta kun ei mistään löyty korvaavaa.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Keskustan ahdinko
>mutta kun ei mistään löyty korvaavaa.

Mielummin rutto tai kolera kuin keskusta.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Keskustan ahdinko
  Sipilä tekee Soinit, unohtaa lupauksensa..

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Keskustan ahdinko
Sipilä mittautti kannatuksensa vanhasen kautta. Hah, älyäis jo lähteä.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Keskustan ahdinko
Kyllä kepu ihan hyvä aate on, kunhan se ei sekaannu valtakunnan asioihin.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Keskustan ahdinko
Kyllä kepu ihan hyvä aate on, kunhan se ei sekaannu valtakunnan asioihin.
Eikä varsinkaan kunnallispolitiikkaan.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Keskustan ahdinko
Parei vaan pysyä tupailtalinjalla itäsuomessa ja savossa, siellähän se kepulaisuus on uskonto, pohjanmaalla lestit ja eteläsuomessa muslimit, siinä kolminaisuus mihin ei ole mitään lisättävää.

Yrjö-Einari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 579
  • Quod scripsi, scripsi
Vs: Keskustan ahdinko
Mä en antaisi kokoomuksen, sossujen ja punavihreiden vielä Suomea liittovaltioon jos poliittiset voimasuhteet muuttuisi pysyvästi . Muuten tässä käy näin .
 Väyrynen menetti lopullisesti uskottavuutensa mun silmissä  syyttämällä länttä Krimin miehityksestä . Saa kyllä varmaankin nyt venäjämielisten ja korpikommunisten äänet.
Kolme kierähdystä ja työntö niin varmasti lentää, sano entinen kuulantyöntäjä

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: Keskustan ahdinko
Olihan se aivan tyhmä väittämä siitä Krimistä, ei tätä päivää.   Kekkosen aikana  voi toimia miten vain, sota oli liian  lähellä. Kekkosen kasvatti on Väyrynen.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7728
  • Never Trust a Hippy
Vs: Keskustan ahdinko
Mä en antaisi kokoomuksen, sossujen ja punavihreiden vielä Suomea liittovaltioon jos poliittiset voimasuhteet muuttuisi pysyvästi . Muuten tässä käy näin .
 Väyrynen menetti lopullisesti uskottavuutensa mun silmissä  syyttämällä länttä Krimin miehityksestä . Saa kyllä varmaankin nyt venäjämielisten ja korpikommunisten äänet.
Se oli tosiaankin järkyttävän typerä lausunto Paavolta. Samalla logiikalla olisi ymmärrettävää ja hyväksyttävää, että Venäjä miehittäisi osan Suomesta, jos Suomi joskus päättäisi hakea Nato-jäsenyyttä.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Keskustan ahdinko
Mä en antaisi kokoomuksen, sossujen ja punavihreiden vielä Suomea liittovaltioon jos poliittiset voimasuhteet muuttuisi pysyvästi . Muuten tässä käy näin .
 Väyrynen menetti lopullisesti uskottavuutensa mun silmissä  syyttämällä länttä Krimin miehityksestä . Saa kyllä varmaankin nyt venäjämielisten ja korpikommunisten äänet.
korpikommunisten äänet .............Tarkoittaa likimain rajaa Jyväskylän yläpuoli.siellähän sitä kommunismia on ja mitä ylemmä mennään sitä punaisempaa.Taivalkosket kuusamot hyrynsalmet,siellä se on kommunisteilla kannatusta,olisko raatteentielle jäänyt joitain siitoskykyisiä ryssiä kuitenkin henkiin,ja kostaavat sen nyt jälkikasvustonsa kautta.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Keskustan ahdinko
Mä en antaisi kokoomuksen, sossujen ja punavihreiden vielä Suomea liittovaltioon jos poliittiset voimasuhteet muuttuisi pysyvästi . Muuten tässä käy näin .
 Väyrynen menetti lopullisesti uskottavuutensa mun silmissä  syyttämällä länttä Krimin miehityksestä . Saa kyllä varmaankin nyt venäjämielisten ja korpikommunisten äänet.
Se oli tosiaankin järkyttävän typerä lausunto Paavolta. Samalla logiikalla olisi ymmärrettävää ja hyväksyttävää, että Venäjä miehittäisi osan Suomesta, jos Suomi joskus päättäisi hakea Nato-jäsenyyttä.

  En ole Väykky-fani enkä minkään sortin kommunisti, mutta ehkä vähän ryssän tuhuista perillä, tottahan tuossa on toinen puoli, eihän ryssä hyvällä olis katsellut että jenkit olisivat tukikohtaa alkaneet rakentamaan mustalle merelle.. Sama koskee myös meidän Natojäsenyyttämme, Mitä Ukrainaan tulee niin samoja ryssiähän ne ovat kaikki, annettaisi vaan selvitellä asiansa keskenään, eikä sotkeuduta eikä aleta tukemaan kumpaakaan osapuolta. Jenkithän Saddaminkin ensin auttoivat valtaan..