Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uudenlainen yleismuokkain  (Luettu 2466 kertaa)

kaaleppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 762
Uudenlainen yleismuokkain
Uudessa koneviestissä esiteltiin Kelly 4000 Multi Purpose Harrow ketjulautasäes. Pitäisi olla julmetun kestävä, kevyt vetää ja silti tehokas muokkain. Muokkausidea tuolla on näemmä niin, että pintaa liikutellaan voimakkaasti sivusunnassa, mutta pohjamaahan ei paljon kosketa.

Koneviestin artikkelissa nelimetrisen hinnaksi mainitaan 28000e alv0 + rahti. Weaving Machineryn eli valmistajan sivuilla 6 metrisen hinta on 29800 GBP + VAT eli suomeksi 37000 euroa + alv.

Kestävyyspropagandaa laitteesta ;D:

http://www.youtube.com/watch?v=XnVo45EDLBw&feature=related

No, olisiko tuosta suomeen vehjes yleismuokkauksiin nurmille ja sängille?

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Uudenlainen yleismuokkain
LAurilalla oli OKRA:ssa jotain ihme teesejä humuksen hajoamisen vaikutuksesta kasvihuonekaasupäätöihin tuolla ja muilla perusmuokkauksilla. Voisiko tarkoittaa sitä että kynnettäessä kasvintähteet happiköyhään jankkoon, siellä muodostuu metaania ja pinnassa hajotessa vain hiilidioksidia?

kaaleppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 762
Vs: Uudenlainen yleismuokkain
Senkö takia ne saksassa äestää sänget ensin, antaa olla jonkin aikaa ja sitte kynnetään. Oon nimittäin kuullu että sielä päin on tapana äestää ensin.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Uudenlainen yleismuokkain
Senkö takia ne saksassa äestää sänget ensin, antaa olla jonkin aikaa ja sitte kynnetään. Oon nimittäin kuullu että sielä päin on tapana äestää ensin.

jenkithän ym kans tekee noin mutta petojousijyrsin se vasta olisi jotakin :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5895
Vs: Uudenlainen yleismuokkain
Senkö takia ne saksassa äestää sänget ensin, antaa olla jonkin aikaa ja sitte kynnetään. Oon nimittäin kuullu että sielä päin on tapana äestää ensin.
Siihenhän ne lautasmuokkaimetkin on varsinaisesti alunperin tehty, ei perusmuokkausvälineeksi.