on ollut meidänkin koneissa monenlaista qummia alla. ih 685:ssä nokian ristikukokset 18.4-34 oli hyvä ja tasainen kyyti, mitä nyt koloissa kova, urkki 385t alkuperäiset barumit aivan surkeat ainoa hyvä asia talvipito, vaituivat millikoon tauruksiin jotka muutoin ok mutta talvipito nolla. ih vaihtui 4240:een jossa edessä goodyearit jotka olivat erinomaiset, takana hermoja raastavasti pompottavat michelinit. kones vaihtui cs94:ään jossa goodyearit erinomaiset ja kulutusta kestävät, kaikkiaan jäi hyvä maku. vaihto mx120:aan alla vähän aikaa michelinin sirkkelinterät aivan hyvät kylläkin, vaihdettiin vähäksi aikaa trelleborg twinit tosi kova kyyti mutta ei sentään pompi, kovat kulumaan, tilalle nokian tr radialit 650+540 erittäin hyvät renkaat ottaisin nykyisiinkin koneisiin kun vain saisi pehmeä kyyti ja pito. jd 3050:ssa ensin nokian tri:t hyvä mutta kova kyyti ja hyvä pito sekä kulutuksen kesto, vaitui eteen tr forest multiplus, ainoa hyvä puoli on että kestää normaalia enemmän ulkoisia rasituksia, taakse michelinin 650-38 hyvät mutta liukkaat. jd 3140 taurukset ja helvetillinen pompotus. jd 6900:ssa ensin barumit, yllättävän hyvät mutta kapeat joten tilalle talviliukkaat michelinit 650+540.
Paras kumi tuli vahingossa koneen mukana jd6630:ssa firestone evolution 9000 650+540 leveenä. Paras kumi mikä ollut nokian jälkeen pitoa ja tasaista kyytiä suosittelen!