Bensa koneissa menee kopallinen puolia per huoltoväli,,,,, Dieselissä Nokka akselit, Ruiskupumppu, Ilmamassamittareita kasa, kaasupoljin ehkä rikki myös ja muita selivittämättömiä sähkövikoja
[/quote]
Ettei vaan ole kysessä Audin surullisen kuuluisa vanhemman sukupolven V6 diesel. Tyyppivikanahan noissa on juurikin nokan voiteluongelmat ja vikaherkkä Boschin VP syöttöpumppu. Jos googlaa suomenkielisiltä sivuilta hakusanalla Bosch VP niin löytyy liki 1200 osumaa, siis tuttua juttua.
*** Mustakin rupeaa tuntumaan, että Teromanille on taidettu huijata se surkein Audi mitä vuosien saatossa on tehty
. Vai uititko Saksasta ihan itse. Noo, aina roiskuu kun rapataan.
Sen mitä noilla VAG Groupin autoilla olen vuosien aikana sahannut, niin ei mulla VW:sta ole pahemmin moittimista, mutta eihän ne nyt mitään Audeja ole... (molemmat löytyy tallista).