Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Audi viat  (Luettu 29857 kertaa)

Teroman

Audi viat

Bensa koneissa menee kopallinen puolia per huoltoväli,,,,, Dieselissä Nokka akselit, Ruiskupumppu, Ilmamassamittareita kasa, kaasupoljin ehkä rikki myös ja muita selivittämättömiä sähkövikoja ,,,,, nimimerkillä kuudesti hinattu laatuautoon valohoitoon 313tkm nyt mittarissa
 :o

Skoda , ei vikoja vielä 45 tkm kohdalla ,,,,, Kop kop kop
 ::)

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Audi viat
Niin, oliko tuossa audi-jutussa jotain uutta?

Ihan normaali ominaisuus.

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
Vs: Audi viat
Skoda tehdään ratkaisuista, jotka on Audissa ja VW:ssa todettu hyviksi vuosia sitten. Jos Audilla haluaa ajaa, pitää olla sen verta pelimerkkejä ettei vanhalla tartte.
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Audi viat
Seat exeo voitti tuulilasin testeissä vanhalla uudistetulla A4 painoksella uuden audin a4 mallin ja kieltämättä seatti näyttää mun silmään kyllä paremmalta  ;D

IsoK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 307
Vs: Audi viat
Vertaa 45t km ajettua Skodaa 7 kertaa enemmän ajettuun Audiin. Aika reilua peliä. Itse olen tyytyväinen ollut Audeihin, toinen vasta ajossa enkä itse ole tällä vielä paljoa ajanut muttei ole vikojakaan ja melkein 200t km mittarissa. Eikä ollut edelliselläkään omistajalla ongelmia, tiedän auton historian hyvin.

kahala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 377
Vs: Audi viat
Bensa koneissa menee kopallinen puolia per huoltoväli,,,,, Dieselissä Nokka akselit, Ruiskupumppu, Ilmamassamittareita kasa, kaasupoljin ehkä rikki myös ja muita selivittämättömiä sähkövikoja
Ettei vaan ole kysessä Audin surullisen kuuluisa vanhemman sukupolven V6 diesel. Tyyppivikanahan noissa on juurikin nokan voiteluongelmat ja vikaherkkä Boschin VP syöttöpumppu. Jos googlaa suomenkielisiltä sivuilta hakusanalla Bosch VP niin löytyy liki 1200 osumaa, siis tuttua juttua. 

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
Vs: Audi viat
Vertaa 45t km ajettua Skodaa 7 kertaa enemmän ajettuun Audiin. Aika reilua peliä. Itse olen tyytyväinen ollut Audeihin, toinen vasta ajossa enkä itse ole tällä vielä paljoa ajanut muttei ole vikojakaan ja melkein 200t km mittarissa. Eikä ollut edelliselläkään omistajalla ongelmia, tiedän auton historian hyvin.

reilua hyvinkin, kyseessähän on saman hintaluokan autot ;D ;D  No, kateellisten panettelua vaan. On mullakin yksi A4 ollut, pikkuvikaa oli hintaan nähden tosi paljon, muuten hyvä peli. Tosihyvä oikeestaan. Se oli sillon joskus, kun olin palkkatöissä nyt täytyy sokotalla vaan körötellä ;). Mutt joskus vielä Audin ostan 8)
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

Solifer1

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 589
Vs: Audi viat

Bensa koneissa menee kopallinen puolia per huoltoväli,,,,, Dieselissä Nokka akselit, Ruiskupumppu, Ilmamassamittareita kasa, kaasupoljin ehkä rikki myös ja muita selivittämättömiä sähkövikoja ,,,,, nimimerkillä kuudesti hinattu laatuautoon valohoitoon 313tkm nyt mittarissa
 :o

Skoda , ei vikoja vielä 45 tkm kohdalla ,,,,, Kop kop kop
 ::)


Kun eka autoa lähdin ostamaan niin isän neuvo oli että ostatpa minkä vain niin hyvin menee kue ei ole volkkarin konetta. Toissatalvena ostin sitten muuan auton jossa volkkarin 5 sylinterinen  kone ja auto oli katastrofaalinen,ei mun rahat riittäny sen korjaamiseen. Yhdeksättä kertaa kun kävin isän autoa lainaan kun ei taaskaan v käynnistynyt niin iskä kimpaantu ja sano että eikö autoja enään myydä kaupoissa vai mistä kiikastaa. Aloitin että tuossa on volsun kone,isä heitti heti ettetkö muista mitä sulle sanoin 25 vuotta sitten........ ;) No ostin sitten seuraavalla viikolla toisenmerkkisen ja ei mitään ongelmia :)

andypoge

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 534
Vs: Audi viat
Lainaus
Kun eka autoa lähdin ostamaan niin isän neuvo oli että ostatpa minkä vain niin hyvin menee kue ei ole volkkarin konetta. Toissatalvena ostin sitten muuan auton jossa volkkarin 5 sylinterinen  kone ja auto oli katastrofaalinen,ei mun rahat riittäny sen korjaamiseen. Yhdeksättä kertaa kun kävin isän autoa lainaan kun ei taaskaan v käynnistynyt niin iskä kimpaantu ja sano että eikö autoja enään myydä kaupoissa vai mistä kiikastaa. Aloitin että tuossa on volsun kone,isä heitti heti ettetkö muista mitä sulle sanoin 25 vuotta sitten........ ;) No ostin sitten seuraavalla viikolla toisenmerkkisen ja ei mitään ongelmia :)

VW-dieseleitäkin on suht monenlaisia ja monelta vuosikymmeneltä. VW:n 1.9TDI 1Z-koneella (ilmeisesti niitä ekoja sähköohjattuja dieseleitä) olen päästellyt nyt 260-350tkm. Miellyttävämpää konetta en ole tavannut: potkua riitävästi, kulutus 5L ja lähtee kylmästäkin. Tällä välillä koneesta vaihtoon mennyt laturin hihnankiristin ja hehkurele.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Audi viat

Bensa koneissa menee kopallinen puolia per huoltoväli,,,,, Dieselissä Nokka akselit, Ruiskupumppu, Ilmamassamittareita kasa, kaasupoljin ehkä rikki myös ja muita selivittämättömiä sähkövikoja ,,,,, nimimerkillä kuudesti hinattu laatuautoon valohoitoon 313tkm nyt mittarissa
 :o


No pääseehän sitä inisemään kun valitsee ehkä surkeimman Audin mallin mitä on tehty. V6 tdi ja vielä tiptronic öljynvatkaimella niin ongelmia on luvassa. Muuta hyvää ei V6 tdi:ssä ollut nelos tdi:hin verrattuna kuin että käyntiääni varsinkin kiihdytyksissä on miellyttävämpi. Mut minnekään BMW-Mersu osastolle ei vielä ylletä, Audi kuulostaa noista eniten traktorilta.
Ja nuo puolaongelmat oli 90 luvun lopussa tapetilla kun suorasytkäpuolat oli uutta noissa VW moottoreissa.

Ja jos pakuista puhutaan niin ekat T5 portterit vitoskoneilla kannattaa kiertää kaukaa, mut ei kannata alkaa julistamaan sen perusteella että kaikki 5 koneet on paskoja. Konsernilla on historiassaan erinomaisia 5 mosia, kuutoset eivät niihin verrattuna ole ikinä olleet oikein mistään kotoisin.

Sakuilla on nykyisin vähä semmonen tapa että joskus he sortuvat omaan näppäryyteensä. Kehitellään hienoja tekniikoita joita ei malteta enää testata yhtä huolella kuin joskus ennen. Konevalmistajista Fenti ehkä vielä testaa kunnolla, mut saas nähä miten pitkään laatu pysyy ennenkuin Agco alkaa kiristää vyötä ja halpiskomponentit laatuongelmineen alkavat vaivata myös Fentiä.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

jps

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 807
Vs: Audi viat

Bensa koneissa menee kopallinen puolia per huoltoväli,,,,, Dieselissä Nokka akselit, Ruiskupumppu, Ilmamassamittareita kasa, kaasupoljin ehkä rikki myös ja muita selivittämättömiä sähkövikoja
[/quote]

Ettei vaan ole kysessä Audin surullisen kuuluisa vanhemman sukupolven V6 diesel. Tyyppivikanahan noissa on juurikin nokan voiteluongelmat ja vikaherkkä Boschin VP syöttöpumppu. Jos googlaa suomenkielisiltä sivuilta hakusanalla Bosch VP niin löytyy liki 1200 osumaa, siis tuttua juttua. 

*** Mustakin rupeaa tuntumaan, että Teromanille on taidettu huijata se surkein Audi mitä vuosien saatossa on tehty ;D ;D. Vai uititko Saksasta ihan itse. Noo, aina roiskuu kun rapataan.

Sen mitä noilla VAG Groupin autoilla olen vuosien aikana sahannut, niin ei mulla VW:sta ole pahemmin moittimista, mutta eihän ne nyt mitään Audeja ole... (molemmat löytyy tallista).

Teroman

Vs: Audi viat

Uudesta olleeet molemmat Audi ja skoda

Ja ovat siis edelleen ajossa kumpikin,,,,,

tuossa Audien vika listassa ei edes kaikki kun muistista laitoin,,,,

Koetan kaivaa koko listan ,,,,,,,,
 ???

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Audi viat
Ei kyllä tottapuhuen ole Audin vikalistalle vielä mitään isompia kirjautunut.
Mutta ei minulla kyllä ole Audiakaan.

Kuplavolkkari oli joskus, eikä siinäkään mitään ihmeellistä ollut.
Moottorin siihen tein liikkuvilta osiltaan uuden, mutta se entinen olikin kulunut, ei muuten viallinen.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Fuller

  • Vieras
Vs: Audi viat
Tero ilmeisesti alkanut Skodan piirimyyjäksi.

Teroman

Vs: Audi viat

Skoda mennyt ja kauas ohi laadussa, niin tuotteen kuin myynnin ja huollonkin,,,,,

verrattuna K; n  VW  audeihin

Siksi VW  vaihtui  ja Audi lähtee seuraavaksi,,,,
 8)