Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Temge - 28.07.17 - klo:14:07
-
Mitäs autoa raati suosittelee 10-15 k€ luokassa. Dsg-askillisia ei vissiin kannata katsella ja tsi koneista paukkuu vissiin ketjut. Onko kellään Kiasta yms. kokemusta?
-
Mitäs autoa raati suosittelee 10-15 k€ luokassa. Dsg-askillisia ei vissiin kannata katsella ja tsi koneista paukkuu vissiin ketjut. Onko kellään Kiasta yms. kokemusta?
Kylläkait nuo Kiat kestää, melko tuoreen kamppeen saa jo 15k€ hintaan. Huollot niihin on aika kalliita, jos mielii sen pitkän takuun pitää voimassa. Ford Focus on kans ihan jees auto, meluinen ja 100hp tehoisena laiskahko, mutta noita 100hp kinnereitä ei taida paljoa olla enää nykyään, faceliftattu (-10 vai -11--->) on vähän hiljaisempi.
Seat Leon ja mitä näitä muita Seateja nyt onkaan kannattaa kans tarkastaa. Cupra ja Fr versioissa on sitten tehoa, mutta en tiedä saako tuohon hintaluokkaan ja onko teho edes tärkeä tekijä.
-
Liekö niin muuta väliä, kunhan on sähkömoottorilla.
Polttomoottorien aika h-autoissa on ohi. Laita sitten
korvatulpat, kun joku essonbaarin nikke alkaa selittää
askeja ja ketjujen paukkumista.
-
Tojo jos aikoo käytettyä.Kia sitten uutena ja ei muuta kuin maksaa kalliit huollot takuun voimassapitämiseksi.Dcia jos halvalla uudella autolla haluaa ajaaja kuunnella sitä rominaa.Mikä lie pojulla kiikarissa ei selvinnyt.Mersuhan se vielä puoli miljoonaa km ajettuna päihittää japsit mennen tullen luotettavuudessa.
-
Nooh, Toyota on kyllä vahva suosikki. On vaan jotenkin karuja ja laiskoja. Dieselii en kattele. Kärry tulee oikeastaan työmatkalle tehot kyllä plussaa, mutta kulutus on sitten taas kovempi. Hiljanen olis Hiacen jälkeen kiva, tosin kaikki autot on sen jälkeen hiljasia..
-
Mitäs autoa raati suosittelee 10-15 k€ luokassa. Dsg-askillisia ei vissiin kannata katsella ja tsi koneista paukkuu vissiin ketjut. Onko kellään Kiasta yms. kokemusta?
Niveliä menee ihan samaa tahtia kuin E-sarjan Mersussa. Jarrupalat on kuluu melko vauhdilla. mitaristo saattaa mennä tileksiin. Alusta kannattaa tsekata. tahtoo sulaa jo 3 vuoteen helma kotelot. Taka tukivarret tahtoo kulua puhki. Lämpäriksi kannataa muu valita kuin säteilylämmitin.
Se on sama hämmenin kuin Hynday. Eli remmin vaihto on alle 60tkm!
-
Jos pitää olla bensa ja tehoja, niin Saab voisi olla hyvä vaihtoehto. Lisää tehoa saa tarvittaessa halvalla ja samaan pakettiin vielä E85 softa niin voi ajaa etanolillakin. Omani ajoin 370tkm kohdalle, bensa kippo automaatilla, ei ikinä mitään ongelmaa tekniikan puolesta. Tehoja oli 260hp/400Nm. Saabissa on paljon autoa pikku rahalla, todella mukavat jakkarat ja hiljainen kabiini.
https://nettiauto.com/saab/9-3/8962954?vifAdCount=12&vifNav=Y
-
Tjaah,,,, jos tuolle linjalle lähdetään niin kyllä se sitten on Volvo V 70, mut nyt olikin kyse pikkuruokasesta.
-
Yksi vanha mondeo kun pihas seisoo aina silloin kun ei ole ajos, niin sillä kokemuksella ajattelisin ehdotella sellaista tai siis nuorempaa. Saattaa se hinta/ laatu suhde olla aika hyvä. Vai onko nää nuoremmat korimallit enää halpoja ... https://www.nettiauto.com/ford/mondeo/8255872 Ajoltaan en tiedä mikä tuollainen on , vanhempi nyt ei perusautoa kummempi eli ei keskivertoa parempi :) Ainakin jos vertaa ajettavuutta saman ikäiseen Accordiin, mutta taidan luotettavampana pitää Mondeota. Sen saa käyntiin ilman lämmitysmahdollisuutta "aina" .
-
Kolmannes ylihintaa tuossa pyynnissä
-
Kolmannes ylihintaa tuossa pyynnissä
Tuo Mondeo ? No aivan tarkasti en kyseistä yksilöä edes katsellut, mutta piti nyt sitten jälkeenpäin katsoa. Noin 400 -500 euroa kalliimpi kuin halvin 2010 alle 195000 ajetut bensat, manuaalilla (nettiautossa). Mutta jos jollakin reilulla 7000 joku tuollainen , voisin olla kiinnostunut. saa olla nuorempi ja vähemmän ajettukin ,jos hinta taso on kolmanneksen alle nettiauton hintatason. Tosin haaveena olis vielä päästä mahd. nuoren Accordin omistajaksi, mutta joku toinen palmun alta lähtijä pitää silti olla - varmuus syistä.
-
uutinen on vanha
mutta kait nuota vielä tehdään
toki vähän käytetyn voisi saada muutamalla satasella
https://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/54270-”maailman-halvin-auto”-myyntiin-huomenna-hinta-1-600-euroa (https://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/54270-”maailman-halvin-auto”-myyntiin-huomenna-hinta-1-600-euroa)
-
uutinen on vanha
mutta kait nuota vielä tehdään
toki vähän käytetyn voisi saada muutamalla satasella
https://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/54270-”maailman-halvin-auto”-myyntiin-huomenna-hinta-1-600-euroa (https://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/54270-”maailman-halvin-auto”-myyntiin-huomenna-hinta-1-600-euroa)
Ei taida täyttää kaikkia Eu:n/Suomen vaatimuksia. :D
-
Sähköautot ovat homoja.
-
Nooh, Toyota on kyllä vahva suosikki. On vaan jotenkin karuja ja laiskoja. Dieselii en kattele. Kärry tulee oikeastaan työmatkalle tehot kyllä plussaa, mutta kulutus on sitten taas kovempi. Hiljanen olis Hiacen jälkeen kiva, tosin kaikki autot on sen jälkeen hiljasia..
Jos olisin eteläs, niin taksilla ajelisin totta kai. Osta toyo jos pakko rahoja autohon laittaa. Angliat ja kuplat kierrä kaukaa.
-
Nooh, Toyota on kyllä vahva suosikki. On vaan jotenkin karuja ja laiskoja. Dieselii en kattele. Kärry tulee oikeastaan työmatkalle tehot kyllä plussaa, mutta kulutus on sitten taas kovempi. Hiljanen olis Hiacen jälkeen kiva, tosin kaikki autot on sen jälkeen hiljasia..
Jos olisin eteläs, niin taksilla ajelisin totta kai. Osta toyo jos pakko rahoja autohon laittaa. Angliat ja kuplat kierrä kaukaa.
Melkein jo pohjoisessakin kannattaa taksilla ajaa jos ei matka maksa 50€ sivunsa.
-
Uusi GLE on näkyy olevan management-maanviljelijöiden uusi suosikki.
Jollei sitten Volvo V90.
(http://www.luxuriousmagazine.com/wp-content/uploads/2016/06/Mercedes-Benz-GLE-350d-2.jpg)
-SS-
-
Tojon luotettavuudesta saatiin tänään näyttö Jyskälän rallissa Latvala joutui jättämään rallin kesken
tojotan irtisanouduttua yhteistyöstä.
Tojon moottorin rakennus taidosta oiva näyte ei pysty enään varustamaan avea omalla moottorilla vaan ottaa senkin bemarilta.
Eilen oli juttua kuinka sähköjohdot toimittaa tojo ja ne pettivät tänään.
-
Tojon luotettavuudesta saatiin tänään näyttö Jyskälän rallissa Latvala joutui jättämään rallin kesken
tojotan irtisanouduttua yhteistyöstä.
Tojon moottorin rakennus taidosta oiva näyte ei pysty enään varustamaan avea omalla moottorilla vaan ottaa senkin bemarilta.
Eilen oli juttua kuinka sähköjohdot toimittaa tojo ja ne pettivät tänään.
Hortonomi "palkansaaja" ja nyt vielä autotohtori. Hiljaiseksi vetää
-
Tojon luotettavuudesta saatiin tänään näyttö Jyskälän rallissa Latvala joutui jättämään rallin kesken
tojotan irtisanouduttua yhteistyöstä.
Tojon moottorin rakennus taidosta oiva näyte ei pysty enään varustamaan avea omalla moottorilla vaan ottaa senkin bemarilta.
Eilen oli juttua kuinka sähköjohdot toimittaa tojo ja ne pettivät tänään.
Ei näy volovoja eikä mersuja viivalla jyväskylässä kun eivät kestäisi ensimmäistäkään pätkää maaliin saakka. :) :)
-
Tojon luotettavuudesta saatiin tänään näyttö Jyskälän rallissa Latvala joutui jättämään rallin kesken
tojotan irtisanouduttua yhteistyöstä.
Tojon moottorin rakennus taidosta oiva näyte ei pysty enään varustamaan avea omalla moottorilla vaan ottaa senkin bemarilta.
Eilen oli juttua kuinka sähköjohdot toimittaa tojo ja ne pettivät tänään.
taas munasit ittes....
-
Tuo Latvalan tojo on varsin pitkälti made in Puuppola, tarkkuutta kirjoitteluun Saskoski.
-
Tuo Latvalan tojo on varsin pitkälti made in Puuppola, tarkkuutta kirjoitteluun Saskoski.
Johtosarja tuli tojolta tarkkuutta toivottomalta toivomme !
-
Nooh, Toyota on kyllä vahva suosikki. On vaan jotenkin karuja ja laiskoja. Dieselii en kattele. Kärry tulee oikeastaan työmatkalle tehot kyllä plussaa, mutta kulutus on sitten taas kovempi. Hiljanen olis Hiacen jälkeen kiva, tosin kaikki autot on sen jälkeen hiljasia..
Jos olisin eteläs, niin taksilla ajelisin totta kai. Osta toyo jos pakko rahoja autohon laittaa. Angliat ja kuplat kierrä kaukaa.
Melkein jo pohjoisessakin kannattaa taksilla ajaa jos ei matka maksa 50€ sivunsa.
Kannattaa ostaa VANHA taksi niin voi itte ajaa.
-
Tuo Latvalan tojo on varsin pitkälti made in Puuppola, tarkkuutta kirjoitteluun Saskoski.
Johtosarja tuli tojolta tarkkuutta toivottomalta toivomme !
tiedäkkö vajakki mikä on wrc
niihin ei tuu johto sarjoja mistään vara osa tiskeiltä
mee hoitoon
-
Nooh, Toyota on kyllä vahva suosikki. On vaan jotenkin karuja ja laiskoja. Dieselii en kattele. Kärry tulee oikeastaan työmatkalle tehot kyllä plussaa, mutta kulutus on sitten taas kovempi. Hiljanen olis Hiacen jälkeen kiva, tosin kaikki autot on sen jälkeen hiljasia..
Jos olisin eteläs, niin taksilla ajelisin totta kai. Osta toyo jos pakko rahoja autohon laittaa. Angliat ja kuplat kierrä kaukaa.
Melkein jo pohjoisessakin kannattaa taksilla ajaa jos ei matka maksa 50€ sivunsa.
Kannattaa ostaa VANHA taksi niin voi itte ajaa.
Serkku osti 800 000 km ajetun Taksi-Hiacen. Sopii isompikin perhe, anoppi ja kissa ja koira kyytiin. Eikä maksanut montaa tonnia. :)
-
Että tonneja vielä maksoi? Pikemminki satasia, luulis?
-
Tuo Latvalan tojo on varsin pitkälti made in Puuppola, tarkkuutta kirjoitteluun Saskoski.
Johtosarja tuli tojolta tarkkuutta toivottomalta toivomme !
Nyt Sassi faktat haltuun. ECU sieltä Latvalan nauriksesta hajos. Kukaan ole puhunu missään vaiheessa johtosarjan hajoamisesta
-
Että tonneja vielä maksoi? Pikemminki satasia, luulis?
Mahdollisesti, ei ollut puhetta.
-
Nettiautossa olis hyvä Opel Speedster tohon hintahaarukkaan. Tietty Vauxhallina ja ratti oikealla.
-
Tuo Latvalan tojo on varsin pitkälti made in Puuppola, tarkkuutta kirjoitteluun Saskoski.
Johtosarja tuli tojolta tarkkuutta toivottomalta toivomme !
Nyt Sassi faktat haltuun. ECU sieltä Latvalan nauriksesta hajos. Kukaan ole puhunu missään vaiheessa johtosarjan hajoamisesta
eikä toi moottorin ohjaus yksikkö ollut toijotalta
sassi taas munas ittensä
-
Seuraavia autoja ei ainakaan kannata ostaa:
Alfa Romeo: aina rikki
Audi: DSG. jakohohna ja pallonivelet
BMW: moottoririkko joka huoltovälillä
Citroen: aina rikki
Dacia: kehitysmaaversio Renaultista*
Fiat: aina rikki
Honda: aasialainen romu, ruostuu, kitisee ja on muutenkin ankea
Hyunday: aasialainen romu, ruostuu, kitisee ja on muutenkin ankea
Jaguar: englantilaiset eivät osaa tehdä autoja
Lada: tarvitseeko tätä edes selittää
Mazda: aasialainen romu, ruostuu, kitisee ja on muutenkin ankea
Mizubishi: aasialainen romu, ruostuu, kitisee ja on muutenkin ankea
Mercedes Benz: ruostuu ja on ylihintainen mannelavetti
Nissan: aasialainen romu, ruostuu, kitisee ja on muutenkin ankea
Opel: aina rikki
Peugeot: aina rikki
Renault: aina rikki
Rover / Range Rover: englantilaiset eivät osaa tehdä autoja
Saab: niin huono, ettei enää kukaan viitsinyt ostaa
Toyota: aasialainen romu, ruostuu, kitisee ja on muutenkin ankea
Volvo: kiinalainen ruma romu, rikkoutuvia kohteita mm. kaikki
Volkswagen: DSG. jakohohna ja pallonivelet
Kaikki, joita ei tullut tässä mainittua: ihan kauheita romuja, joita on tienvarret mustanaan, miksi näitä ostetaan, apua, aaaaarghh!
Nimim. Esson Baari.
-
Seuraavia autoja ei ainakaan kannata ostaa:
Alfa Romeo: aina rikki
Audi: DSG. jakohohna ja pallonivelet
BMW: moottoririkko joka huoltovälillä
Citroen: aina rikki
Dacia: kehitysmaaversio Renaultista*
Fiat: aina rikki
Honda: aasialainen romu, ruostuu, kitisee ja on muutenkin ankea
Hyunday: aasialainen romu, ruostuu, kitisee ja on muutenkin ankea
Jaguar: englantilaiset eivät osaa tehdä autoja
Lada: tarvitseeko tätä edes selittää
Mazda: aasialainen romu, ruostuu, kitisee ja on muutenkin ankea
Mizubishi: aasialainen romu, ruostuu, kitisee ja on muutenkin ankea
Mercedes Benz: ruostuu ja on ylihintainen mannelavetti
Nissan: aasialainen romu, ruostuu, kitisee ja on muutenkin ankea
Opel: aina rikki
Peugeot: aina rikki
Renault: aina rikki
Rover / Range Rover: englantilaiset eivät osaa tehdä autoja
Saab: niin huono, ettei enää kukaan viitsinyt ostaa
Toyota: aasialainen romu, ruostuu, kitisee ja on muutenkin ankea
Volvo: kiinalainen ruma romu, rikkoutuvia kohteita mm. kaikki
Volkswagen: DSG. jakohohna ja pallonivelet
Kaikki, joita ei tullut tässä mainittua: ihan kauheita romuja, joita on tienvarret mustanaan, miksi näitä ostetaan, apua, aaaaarghh!
Nimim. Esson Baari.
Hyvä lista 😊😊😊
-
Ford på gården varmarilla volovo....
https://www.blocket.se/vasternorrland/Volvo_V60_D2_Dieselvarmare_71588637.htm?ca=4&w=1
-
Ringaa Sipilälle jos se myis El Kaminansa. Kohtuuruokainen ja halpa polttoaine.
Muussa tapauksessa jos käytettyä haeskelet niin Tojota, mutta alusta syynättävä.
Saappikin hyvä niinkuin joku jo mainitsi. Ja saabin saa muutettua kaasu/bensa -käyttöiseksi mikäli Gasumin tankkausasema lähettyvillä.
Jos uutta mielit niin hyndain hankkineet on ollu tyytyväisiä. Kiasta en ole kehuja kuullut.
Sähköhärveliä älä osta. Ne on humpuukia ja erittäin epäekologisia. Niiden akkujen vuoksi jossain päin maapalloa on helekutin iso monttu ja sen montun kaivaminen ja prosessoiminen on maksanut luonnolle paljon enemmän kuin siitä saatava hyöty. Lisäksi sen härvelin lataaminen on erittäin tuhoisaa....ydinvoimalla.
Sitten on tietysti se käytetyn taksin vaihtoehto. Taksit huolletaan kunnolla. Niihin jää myös piuhat valmiiksi. Siten vuoden kuluttua helppo aloittaa taksiautoilu ja ottaa muita kyytiin työmatkalla ja antaa taksamittarin raksuttaa hanketta.
-
.....ai niin se Sipilän El Kamina; https://www.youtube.com/watch?v=wZdPkrghUZM
-
Nooh, Toyota on kyllä vahva suosikki. On vaan jotenkin karuja ja laiskoja. Dieselii en kattele. Kärry tulee oikeastaan työmatkalle tehot kyllä plussaa, mutta kulutus on sitten taas kovempi. Hiljanen olis Hiacen jälkeen kiva, tosin kaikki autot on sen jälkeen hiljasia..
Jos olisin eteläs, niin taksilla ajelisin totta kai. Osta toyo jos pakko rahoja autohon laittaa. Angliat ja kuplat kierrä kaukaa.
Melkein jo pohjoisessakin kannattaa taksilla ajaa jos ei matka maksa 50€ sivunsa.
Kannattaa ostaa VANHA taksi niin voi itte ajaa.
Serkku osti 800 000 km ajetun Taksi-Hiacen. Sopii isompikin perhe, anoppi ja kissa ja koira kyytiin. Eikä maksanut montaa tonnia. :)
Mun taksissa on huomattavasti vähemmän kilsoja...
(http://i8.aijaa.com/t/00648/14426820.t.jpg) (http://aijaa.com/DVQrwz)(http://i7.aijaa.com/t/00801/14426821.t.jpg) (http://aijaa.com/Li9vPN)(http://i8.aijaa.com/t/00641/14426822.t.jpg) (http://aijaa.com/yoB4m3)(http://i2.aijaa.com/t/00613/14426823.t.jpg) (http://aijaa.com/eBLxW9)(http://i2.aijaa.com/t/00938/14426824.t.jpg) (http://aijaa.com/0fMRzJ)
Nyt nippa nappa 330tkm.
-
Nooh, Toyota on kyllä vahva suosikki. On vaan jotenkin karuja ja laiskoja. Dieselii en kattele. Kärry tulee oikeastaan työmatkalle tehot kyllä plussaa, mutta kulutus on sitten taas kovempi. Hiljanen olis Hiacen jälkeen kiva, tosin kaikki autot on sen jälkeen hiljasia..
Jos olisin eteläs, niin taksilla ajelisin totta kai. Osta toyo jos pakko rahoja autohon laittaa. Angliat ja kuplat kierrä kaukaa.
Melkein jo pohjoisessakin kannattaa taksilla ajaa jos ei matka maksa 50€ sivunsa.
Kannattaa ostaa VANHA taksi niin voi itte ajaa.
Serkku osti 800 000 km ajetun Taksi-Hiacen. Sopii isompikin perhe, anoppi ja kissa ja koira kyytiin. Eikä maksanut montaa tonnia. :)
Mun taksissa on huomattavasti vähemmän kilsoja...
(http://i8.aijaa.com/t/00648/14426820.t.jpg) (http://aijaa.com/DVQrwz)(http://i7.aijaa.com/t/00801/14426821.t.jpg) (http://aijaa.com/Li9vPN)(http://i8.aijaa.com/t/00641/14426822.t.jpg) (http://aijaa.com/yoB4m3)(http://i2.aijaa.com/t/00613/14426823.t.jpg) (http://aijaa.com/eBLxW9)(http://i2.aijaa.com/t/00938/14426824.t.jpg) (http://aijaa.com/0fMRzJ)
Nyt nippa nappa 330tkm.
Toivottavasti alle kahden vuoden ajot?
-
Tuo Latvalan tojo on varsin pitkälti made in Puuppola, tarkkuutta kirjoitteluun Saskoski.
Johtosarja tuli tojolta tarkkuutta toivottomalta toivomme !
Nyt Sassi faktat haltuun. ECU sieltä Latvalan nauriksesta hajos. Kukaan ole puhunu missään vaiheessa johtosarjan hajoamisesta
eikä toi moottorin ohjaus yksikkö ollut toijotalta
sassi taas munas ittensä
Luuleeko loimaan vajakki tähkylä että tojo myöntäisi osassaan olleen virheen aina löytyy syyllinen muualta koska aina löytyy osalle valmistaja tuskimpa tojo valmistaa eletroniikkaa !
-
Tuo Latvalan tojo on varsin pitkälti made in Puuppola, tarkkuutta kirjoitteluun Saskoski.
Johtosarja tuli tojolta tarkkuutta toivottomalta toivomme !
Nyt Sassi faktat haltuun. ECU sieltä Latvalan nauriksesta hajos. Kukaan ole puhunu missään vaiheessa johtosarjan hajoamisesta
eikä toi moottorin ohjaus yksikkö ollut toijotalta
sassi taas munas ittensä
Luuleeko loimaan vajakki tähkylä että tojo myöntäisi osassaan olleen virheen aina löytyy syyllinen muualta koska aina löytyy osalle valmistaja tuskimpa tojo valmistaa eletroniikkaa !
Kiva kun meitsi on myös Tähkylä.....vitu n sekopää sää olet ei siinä mitään..
Mutta olet myös sivistymätön ja tietämätön moukka. KVG toyota ompelukone, esimerkiksi.....dille..
-
Nooh, Toyota on kyllä vahva suosikki. On vaan jotenkin karuja ja laiskoja. Dieselii en kattele. Kärry tulee oikeastaan työmatkalle tehot kyllä plussaa, mutta kulutus on sitten taas kovempi. Hiljanen olis Hiacen jälkeen kiva, tosin kaikki autot on sen jälkeen hiljasia..
Jos olisin eteläs, niin taksilla ajelisin totta kai. Osta toyo jos pakko rahoja autohon laittaa. Angliat ja kuplat kierrä kaukaa.
Melkein jo pohjoisessakin kannattaa taksilla ajaa jos ei matka maksa 50€ sivunsa.
Kannattaa ostaa VANHA taksi niin voi itte ajaa.
Serkku osti 800 000 km ajetun Taksi-Hiacen. Sopii isompikin perhe, anoppi ja kissa ja koira kyytiin. Eikä maksanut montaa tonnia. :)
Mun taksissa on huomattavasti vähemmän kilsoja...
(http://i8.aijaa.com/t/00648/14426820.t.jpg) (http://aijaa.com/DVQrwz)(http://i7.aijaa.com/t/00801/14426821.t.jpg) (http://aijaa.com/Li9vPN)(http://i8.aijaa.com/t/00641/14426822.t.jpg) (http://aijaa.com/yoB4m3)(http://i2.aijaa.com/t/00613/14426823.t.jpg) (http://aijaa.com/eBLxW9)(http://i2.aijaa.com/t/00938/14426824.t.jpg) (http://aijaa.com/0fMRzJ)
Nyt nippa nappa 330tkm.
Toivottavasti alle kahden vuoden ajot?
8....
-
Tuo Latvalan tojo on varsin pitkälti made in Puuppola, tarkkuutta kirjoitteluun Saskoski.
Johtosarja tuli tojolta tarkkuutta toivottomalta toivomme !
Nyt Sassi faktat haltuun. ECU sieltä Latvalan nauriksesta hajos. Kukaan ole puhunu missään vaiheessa johtosarjan hajoamisesta
eikä toi moottorin ohjaus yksikkö ollut toijotalta
sassi taas munas ittensä
Luuleeko loimaan vajakki tähkylä että tojo myöntäisi osassaan olleen virheen aina löytyy syyllinen muualta koska aina löytyy osalle valmistaja tuskimpa tojo valmistaa eletroniikkaa !
Kiva kun meitsi on myös Tähkylä.....vitu n sekopää sää olet ei siinä mitään..
Mutta olet myös sivistymätön ja tietämätön moukka. KVG toyota ompelukone, esimerkiksi.....dille..
No molopää sehän oli sittenkin tojon osa mikä petti hyvä kun toit tuon esille. :) :) :) :)
-
Tuo Latvalan tojo on varsin pitkälti made in Puuppola, tarkkuutta kirjoitteluun Saskoski.
Johtosarja tuli tojolta tarkkuutta toivottomalta toivomme !
Nyt Sassi faktat haltuun. ECU sieltä Latvalan nauriksesta hajos. Kukaan ole puhunu missään vaiheessa johtosarjan hajoamisesta
eikä toi moottorin ohjaus yksikkö ollut toijotalta
sassi taas munas ittensä
Luuleeko loimaan vajakki tähkylä että tojo myöntäisi osassaan olleen virheen aina löytyy syyllinen muualta koska aina löytyy osalle valmistaja tuskimpa tojo valmistaa eletroniikkaa !
Kiva kun meitsi on myös Tähkylä.....vitu n sekopää sää olet ei siinä mitään..
Mutta olet myös sivistymätön ja tietämätön moukka. KVG toyota ompelukone, esimerkiksi.....dille..
No molopää sehän oli sittenkin tojon osa hyvä kun toit tuon esille. :) :) :) :)
Just.
Tää on taas se SS:n mainitsema pelaaminen pulun kanssa.....lopputulos aina sama.
-
Kuka haluaa noissa matalissa autoissa kuten mersu (henkilömallit ) istua ,kuin istuisi maantiellä .
-
Kuka haluaa noissa matalissa autoissa kuten mersu (henkilömallit ) istua ,kuin istuisi maantiellä .
Ihan on kiva tuolla mesellä ajella.Poijan oma on jopa parempi kun on jäykempi ja matalampi.
-
Tuo Latvalan tojo on varsin pitkälti made in Puuppola, tarkkuutta kirjoitteluun Saskoski.
Johtosarja tuli tojolta tarkkuutta toivottomalta toivomme !
Nyt Sassi faktat haltuun. ECU sieltä Latvalan nauriksesta hajos. Kukaan ole puhunu missään vaiheessa johtosarjan hajoamisesta
eikä toi moottorin ohjaus yksikkö ollut toijotalta
sassi taas munas ittensä
Luuleeko loimaan vajakki tähkylä että tojo myöntäisi osassaan olleen virheen aina löytyy syyllinen muualta koska aina löytyy osalle valmistaja tuskimpa tojo valmistaa eletroniikkaa !
Kiva kun meitsi on myös Tähkylä.....vitu n sekopää sää olet ei siinä mitään..
Mutta olet myös sivistymätön ja tietämätön moukka. KVG toyota ompelukone, esimerkiksi.....dille..
No molopää sehän oli sittenkin tojon osa mikä petti hyvä kun toit tuon esille. :) :) :) :)
Sää olet kyl niin säälittävä dille😂😂😂😂😂
-
Noilla korkeilla autoilla on kiva vitsiksi ajella, mut onhan se naurettavan näköistä 😂😂
Sit pitää vissiin ostaa joku korkea kun on vanha kääpä eikä enää taivu matalaan autoon 😂😂😂
-
Kuka haluaa noissa matalissa autoissa kuten mersu (henkilömallit ) istua ,kuin istuisi maantiellä .
Ihan on kiva tuolla mesellä ajella.Poijan oma on jopa parempi kun on jäykempi ja matalampi.
Juu minä ainakin tykkään että raktori autot on erikseen ku ns pyhä kulkineet!
-
Noilla korkeilla autoilla on kiva vitsiksi ajella, mut onhan se naurettavan näköistä 😂😂
Sit pitää vissiin ostaa joku korkea kun on vanha kääpä eikä enää taivu matalaan autoon 😂😂😂
Joo ja varsinkaan ei pääse sielt ylös😂😂😂😂
-
Kuka haluaa noissa matalissa autoissa kuten mersu (henkilömallit ) istua ,kuin istuisi maantiellä .
Ihan on kiva tuolla mesellä ajella.Poijan oma on jopa parempi kun on jäykempi ja matalampi.
Ja saa sen penkin pumpattua niin ylöskin että ihan pelottaa, sähköllä toimii pumppaus tietenkin. Eikä paljoa niiaile mutkissa, "perheautoksi" aika sporttinen alusta.
-
Noilla korkeilla autoilla on kiva vitsiksi ajella, mut onhan se naurettavan näköistä 😂😂
Sit pitää vissiin ostaa joku korkea kun on vanha kääpä eikä enää taivu matalaan autoon 😂😂😂
Joo ja varsinkaan ei pääse sielt ylös😂😂😂😂
Sit on se valitus ja ähinä kun nousevat 😂😂
-
Nooh, Toyota on kyllä vahva suosikki. On vaan jotenkin karuja ja laiskoja. Dieselii en kattele. Kärry tulee oikeastaan työmatkalle tehot kyllä plussaa, mutta kulutus on sitten taas kovempi. Hiljanen olis Hiacen jälkeen kiva, tosin kaikki autot on sen jälkeen hiljasia..
Jos olisin eteläs, niin taksilla ajelisin totta kai. Osta toyo jos pakko rahoja autohon laittaa. Angliat ja kuplat kierrä kaukaa.
Melkein jo pohjoisessakin kannattaa taksilla ajaa jos ei matka maksa 50€ sivunsa.
Kannattaa ostaa VANHA taksi niin voi itte ajaa.
Serkku osti 800 000 km ajetun Taksi-Hiacen. Sopii isompikin perhe, anoppi ja kissa ja koira kyytiin. Eikä maksanut montaa tonnia. :)
Mun taksissa on huomattavasti vähemmän kilsoja...
(http://i8.aijaa.com/t/00648/14426820.t.jpg) (http://aijaa.com/DVQrwz)(http://i7.aijaa.com/t/00801/14426821.t.jpg) (http://aijaa.com/Li9vPN)(http://i8.aijaa.com/t/00641/14426822.t.jpg) (http://aijaa.com/yoB4m3)(http://i2.aijaa.com/t/00613/14426823.t.jpg) (http://aijaa.com/eBLxW9)(http://i2.aijaa.com/t/00938/14426824.t.jpg) (http://aijaa.com/0fMRzJ)
Nyt nippa nappa 330tkm.
Toivottavasti alle kahden vuoden ajot?
8....
Siinä ei enään jää viivan alle muuta kuin kasa laskuja :(
-
Nooh, Toyota on kyllä vahva suosikki. On vaan jotenkin karuja ja laiskoja. Dieselii en kattele. Kärry tulee oikeastaan työmatkalle tehot kyllä plussaa, mutta kulutus on sitten taas kovempi. Hiljanen olis Hiacen jälkeen kiva, tosin kaikki autot on sen jälkeen hiljasia..
Jos olisin eteläs, niin taksilla ajelisin totta kai. Osta toyo jos pakko rahoja autohon laittaa. Angliat ja kuplat kierrä kaukaa.
Melkein jo pohjoisessakin kannattaa taksilla ajaa jos ei matka maksa 50€ sivunsa.
Kannattaa ostaa VANHA taksi niin voi itte ajaa.
Serkku osti 800 000 km ajetun Taksi-Hiacen. Sopii isompikin perhe, anoppi ja kissa ja koira kyytiin. Eikä maksanut montaa tonnia. :)
Mun taksissa on huomattavasti vähemmän kilsoja...
(http://i8.aijaa.com/t/00648/14426820.t.jpg) (http://aijaa.com/DVQrwz)(http://i7.aijaa.com/t/00801/14426821.t.jpg) (http://aijaa.com/Li9vPN)(http://i8.aijaa.com/t/00641/14426822.t.jpg) (http://aijaa.com/yoB4m3)(http://i2.aijaa.com/t/00613/14426823.t.jpg) (http://aijaa.com/eBLxW9)(http://i2.aijaa.com/t/00938/14426824.t.jpg) (http://aijaa.com/0fMRzJ)
Nyt nippa nappa 330tkm.
Toivottavasti alle kahden vuoden ajot?
8....
Siinä ei enään jää viivan alle muuta kuin kasa laskuja :(
Tä?
-
Nooh, Toyota on kyllä vahva suosikki. On vaan jotenkin karuja ja laiskoja. Dieselii en kattele. Kärry tulee oikeastaan työmatkalle tehot kyllä plussaa, mutta kulutus on sitten taas kovempi. Hiljanen olis Hiacen jälkeen kiva, tosin kaikki autot on sen jälkeen hiljasia..
Jos olisin eteläs, niin taksilla ajelisin totta kai. Osta toyo jos pakko rahoja autohon laittaa. Angliat ja kuplat kierrä kaukaa.
Melkein jo pohjoisessakin kannattaa taksilla ajaa jos ei matka maksa 50€ sivunsa.
Kannattaa ostaa VANHA taksi niin voi itte ajaa.
Serkku osti 800 000 km ajetun Taksi-Hiacen. Sopii isompikin perhe, anoppi ja kissa ja koira kyytiin. Eikä maksanut montaa tonnia. :)
Mun taksissa on huomattavasti vähemmän kilsoja...
(http://i8.aijaa.com/t/00648/14426820.t.jpg) (http://aijaa.com/DVQrwz)(http://i7.aijaa.com/t/00801/14426821.t.jpg) (http://aijaa.com/Li9vPN)(http://i8.aijaa.com/t/00641/14426822.t.jpg) (http://aijaa.com/yoB4m3)(http://i2.aijaa.com/t/00613/14426823.t.jpg) (http://aijaa.com/eBLxW9)(http://i2.aijaa.com/t/00938/14426824.t.jpg) (http://aijaa.com/0fMRzJ)
Nyt nippa nappa 330tkm.
Toivottavasti alle kahden vuoden ajot?
8....
Siinä ei enään jää viivan alle muuta kuin kasa laskuja :(
Tä?
eikö riisselillä pidä ajaa vähintään 15tuhatta vuosi
-
Nooh, Toyota on kyllä vahva suosikki. On vaan jotenkin karuja ja laiskoja. Dieselii en kattele. Kärry tulee oikeastaan työmatkalle tehot kyllä plussaa, mutta kulutus on sitten taas kovempi. Hiljanen olis Hiacen jälkeen kiva, tosin kaikki autot on sen jälkeen hiljasia..
Jos olisin eteläs, niin taksilla ajelisin totta kai. Osta toyo jos pakko rahoja autohon laittaa. Angliat ja kuplat kierrä kaukaa.
Melkein jo pohjoisessakin kannattaa taksilla ajaa jos ei matka maksa 50€ sivunsa.
Kannattaa ostaa VANHA taksi niin voi itte ajaa.
Serkku osti 800 000 km ajetun Taksi-Hiacen. Sopii isompikin perhe, anoppi ja kissa ja koira kyytiin. Eikä maksanut montaa tonnia. :)
Mun taksissa on huomattavasti vähemmän kilsoja...
(http://i8.aijaa.com/t/00648/14426820.t.jpg) (http://aijaa.com/DVQrwz)(http://i7.aijaa.com/t/00801/14426821.t.jpg) (http://aijaa.com/Li9vPN)(http://i8.aijaa.com/t/00641/14426822.t.jpg) (http://aijaa.com/yoB4m3)(http://i2.aijaa.com/t/00613/14426823.t.jpg) (http://aijaa.com/eBLxW9)(http://i2.aijaa.com/t/00938/14426824.t.jpg) (http://aijaa.com/0fMRzJ)
Nyt nippa nappa 330tkm.
Toivottavasti alle kahden vuoden ajot?
8....
Siinä ei enään jää viivan alle muuta kuin kasa laskuja :(
Tä?
eikö riisselillä pidä ajaa vähintään 15tuhatta vuosi
Miksi?
-
jotta jotain iloa saa siitä käryttelystä.. mutta miksi yleensä autoilla pitää ajaa niiiiin hirveesti vuodessa? eiks joku muu toimi olisi parempi..? asua lähempänä työmaata?
-
jotta jotain iloa saa siitä käryttelystä.. mutta miksi yleensä autoilla pitää ajaa niiiiin hirveesti vuodessa? eiks joku muu toimi olisi parempi..? asua lähempänä työmaata?
Autolla voi ajaa ihan muuten vaan. Likka on ajanut puolessa vuodessa 28 tkm ja sinä aikana käynyt töissä noin kuukauden. Lomituksessa tulee tietysti ajoa kahteen kertaan päivässä, mutta olisko keskimäärin 80 km/työpäivä ollut?
Viime vuonna ei ollut kesällä töissä ja heinä-elokuussa ajoi 13 tkm. Hupiajoa.
-
Nooh, Toyota on kyllä vahva suosikki. On vaan jotenkin karuja ja laiskoja. Dieselii en kattele. Kärry tulee oikeastaan työmatkalle tehot kyllä plussaa, mutta kulutus on sitten taas kovempi. Hiljanen olis Hiacen jälkeen kiva, tosin kaikki autot on sen jälkeen hiljasia..
Jos olisin eteläs, niin taksilla ajelisin totta kai. Osta toyo jos pakko rahoja autohon laittaa. Angliat ja kuplat kierrä kaukaa.
Melkein jo pohjoisessakin kannattaa taksilla ajaa jos ei matka maksa 50€ sivunsa.
Kannattaa ostaa VANHA taksi niin voi itte ajaa.
Serkku osti 800 000 km ajetun Taksi-Hiacen. Sopii isompikin perhe, anoppi ja kissa ja koira kyytiin. Eikä maksanut montaa tonnia. :)
Mun taksissa on huomattavasti vähemmän kilsoja...
(http://i8.aijaa.com/t/00648/14426820.t.jpg) (http://aijaa.com/DVQrwz)(http://i7.aijaa.com/t/00801/14426821.t.jpg) (http://aijaa.com/Li9vPN)(http://i8.aijaa.com/t/00641/14426822.t.jpg) (http://aijaa.com/yoB4m3)(http://i2.aijaa.com/t/00613/14426823.t.jpg) (http://aijaa.com/eBLxW9)(http://i2.aijaa.com/t/00938/14426824.t.jpg) (http://aijaa.com/0fMRzJ)
Nyt nippa nappa 330tkm.
Toivottavasti alle kahden vuoden ajot?
8....
Siinä ei enään jää viivan alle muuta kuin kasa laskuja :(
Tä?
Kun kirjoitit "Mun taksissa", Ajattelin että sinä olisit uskonut veetieemeliä ja alkanut taksikuskiksi. ;)
-
jotta jotain iloa saa siitä käryttelystä.. mutta miksi yleensä autoilla pitää ajaa niiiiin hirveesti vuodessa? eiks joku muu toimi olisi parempi..? asua lähempänä työmaata?
Autolla voi ajaa ihan muuten vaan. Likka on ajanut puolessa vuodessa 28 tkm ja sinä aikana käynyt töissä noin kuukauden. Lomituksessa tulee tietysti ajoa kahteen kertaan päivässä, mutta olisko keskimäärin 80 km/työpäivä ollut?
Viime vuonna ei ollut kesällä töissä ja heinä-elokuussa ajoi 13 tkm. Hupiajoa.
Mullakin on tullut jo 40tkm uuden auton mittariin, ja se on lokakuun alussa vuoden vanha. Ei ole kyllä hupia ajeltu, vaan ns. Pakollisia ajoja harrastuksiin, töihin, varaosakauppaan jne.
-
jotta jotain iloa saa siitä käryttelystä.. mutta miksi yleensä autoilla pitää ajaa niiiiin hirveesti vuodessa? eiks joku muu toimi olisi parempi..? asua lähempänä työmaata?
Autolla voi ajaa ihan muuten vaan. Likka on ajanut puolessa vuodessa 28 tkm ja sinä aikana käynyt töissä noin kuukauden. Lomituksessa tulee tietysti ajoa kahteen kertaan päivässä, mutta olisko keskimäärin 80 km/työpäivä ollut?
Viime vuonna ei ollut kesällä töissä ja heinä-elokuussa ajoi 13 tkm. Hupiajoa.
Mullakin on tullut jo 40tkm uuden auton mittariin, ja se on lokakuun alussa vuoden vanha. Ei ole kyllä hupia ajeltu, vaan ns. Pakollisia ajoja harrastuksiin, töihin, varaosakauppaan jne.
Auto tykkää kun sitä käytetään!
Mää koitin sit selittää, et 16 vuotta vanha ja 300 tkm ajettu auto tarvitsee aika paljon kunnossapitoa tuolla ajomäärällä. Kuluvia osia on muitakin kuin renkaat.