Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Uusi valtra N 163
: 18.10.11 - klo:21:20
Hetkinen, onkos tossa traktorissa ihan oikea runko? Etunostolaitteet integroitu, muodin mukaan? Vai onkos niissä aina ollut.
JoHaRa taitaa olla parhaiten jäljillä kun taitaa tuo JoHaRa:kin olla loppujen lopuksi tuolla yrmyn ostajalla töissä.
Muistakaa! et vain FEND ja PIRKKA FEND on traktoreita joissa on aito portaaton vaihteisto.
***Just noin.
Valtra on yleisin urakointitraktori pohjoismaissa.
Valtralla tehdään työt ja muilla harrastellaan.
Onse hyvä että huumorimiehiä löytyy täältäkinTäällä on paljon huumorimiehiä, jotka eivät itse sitä aina tiedäkään. Samoin uskovaisia löytyy myös.
Mukavat tehot saa lastulla uuteen 828 venttiinkin 325hv ja vääntöä 1380
Ja lippulaivaan 939 vario fendtiin saa tehoarvot lastulla 455hv ja 1790 vääntöä
Hetkinen, mitäs järkeä lastuttamisessa on kun laatikko ei kestä vakionakaan
Olikos jo kolme 900-sarjan laatikkoa vaihdettu Suomessa, jos joku on tekemässä kauppaa isosta Fendtistä niin kannattaa tinkiä mukaan lavetti ja vaikka A 93.
Kolme?? Missä se yks on, tässä kilometrin säteellä kaks
Loimaalla?ja Kokkolassa
Mukavat tehot saa lastulla uuteen 828 venttiinkin 325hv ja vääntöä 1380
Ja lippulaivaan 939 vario fendtiin saa tehoarvot lastulla 455hv ja 1790 vääntöä
On se vaan kumma kun Jontikka ja Fentti ei uskalla tuoda koneitaan testiin Koneviestiin, Fentin puuttuminen on varsinainen ihme, kun ei olisi epäselvää kuinka olisi käynyt. KV:hän on Fentin mainoslehti, kun esim. jokaisessa työkonetestissä on Fentti veturina, vaikka merkillä on vain markinaalinen osuus markkinoista.
tolokun näkönen peli oli mitä simassa potkiskelin... Yrma sössii kumminkin myynnin...