Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hiekkapuhalluslaite painepesuriin  (Luettu 6601 kertaa)

teuturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 276
Hiekkapuhalluslaite painepesuriin
Onkos kokemuksia hiekkapuhalluslaitteista joita on saatavana painepesureihin?
Kuinka tehokkaan pesurin vaatii että maalit.ruosteet ja massat irtoavat kunnolla?
Soveltuvatko nämä esim autojen korin ja runkojen puhallukseen ja kuorma-auton lavojen puhallukseen miten hyvin tai huonosti.
Ja sitten tuo pinta ruostuminen tuon puhalluksen jälkeen kun se on vesihiekkapuhallusta, eli ulkona kuivissa olosuhtiessa alkaako kuinka nopeasti ruostumaan ja eikös ole jokin aine olemassa joka estäisi tämän ongelman.
Laite tulisi siis omaan käyttöön omien romujen puhallukseen ei ammattikäyttöön.

turbox

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Hiekkapuhalluslaite painepesuriin
Jos puhallat rautaa ja veden kanssa niin sehän ruostuu välittömästi eli siitä ei ole mitään apua. Miksei ensin pesu ja sitten puhallus kun on kuivunut...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hiekkapuhalluslaite painepesuriin
Jos pesee kuumalla vedellä niin rauta kuivattaa ittensä?
Kui mää ain olen paras?

turbox

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Hiekkapuhalluslaite painepesuriin
Edelleen ihmettelen miks pitää kastella??

teuturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 276
Vs: Hiekkapuhalluslaite painepesuriin
No ettei pölise .;D
Justiin kiinnostaa tuo että tekeekö näillä laitteilla mitään vai hommaako suoraan paineilma käyttöisen puhaltimen?
Iteltä kumpikin löytyy paineilma vehkeet ja painepesuri.

jupe

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 679
Vs: Hiekkapuhalluslaite painepesuriin
mulla on ja voin sanoa että ruostuu... tehokkaampi se on kuin joku pienehkö paineilmakäyttöinen. mulla ihan tollaisessa kewin pesurissa jossa painetta vajaa 200 ja vettä joku 600-800 litraa tunnissa. silloin jos on kunnolla ruosteessa sitä voisi käyttää. mutta jos meinaa maalata niin joutuu jotain teräsharjaa käyttää vielä pinnan kuivuttua. En tiedä sitten miten toimii jos on kuumavesipesuri. ei ole tullut käytettyä sitten alkukokeilujen, kun puhallettiin navetan kalusteita.