Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Susi-intoilija  (Luettu 5338 kertaa)

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Susien ym.siirrot
Onkos kukaan kuullut näistä 1980-luvulla tehdyistä petoeläinsiirroista, pohjoisesta etelämmäs ja idästä lännemmäs ?...L pitäis olla yhden valtionhallinnoiman laitoksen kanssa mukana tässä projektissa 1980-luvulla... :-X :-X Jonkun verran olen kuullut....

On kuultu...... ruåtsinkielinen nimi herralla....

Ja muualla tiedotusvälineissä ei suoraan kerrottu, ainoastaan Radio Suomen Luontoillassa ohimennen asiaa sivuten. Ongelma on todellinen Pirkanmaa-Häme-Keski-Suomen seudulla. Kankaanpään seuduilla tais ollla ensimmäiset lampaat susiepidemian aiheuttamina raatoina jo reilusti yli 10 vuotta sitten...

Viimeksi muokattu: 31.01.08 - klo:22:50 kirjoittanut Loordi Fordson

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Susi-intoilija
Ja tuo Saarela on melko varmaa heti vihreisiin liittymässä. Venäjällä on sentään yhdessä asiassa onnistuttu, susien hävityksessä, maksetaan n.160 eur/hukka tapporahaa. Ja muistan yhden biologin sanoneen, että Suomesta saa hävittää vaikka kaikki sudet, rajan takana odottaa silti 300 000 yksilöä.

paras susi-kuollut susi ;D

Olen kanssa ihan samaa mieltä myös.Minun elinkeinon kannalta aion hankkia välineen jotta saan vihulaisesta henkeä pois huonollakin osumalla.Tulkoon vain täällä odotetaan jo malttamattamin mielin.

http://www.adressit.com/susi

joko olet allekirjoittanut?

Talojussi

  • Vieras

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Susi-intoilija
Olispa sudelle nyt sitä kuuluisaa Nokian vettä tarjolla....

Joms

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 156
Vs: Susi-intoilija
Minä olen aina ollut sitä mieltä että petoeläinkannan suhteen tulisi olla tasapuolinen eli petoeläinkanta tulisi suhteuttaa väkilukuun. Jos Suomessa on 1000 karhua... niin... se tekee aina 5000 hlöä kohti yhden karhun... ja se tekisi Helsinkiin... 110 karhua. Ei minua yhtään Kolmannen Linjan 8. kerroksen ikkunasta katsoessa olisi haitannut muutama nalle siinä muutaman neliön yleensä talvellakin vihreällä pihanurmella... Ja ruokaakin niillä olisi ollut joskin ehkä hieman epäterveellistä: Siinä ne takapihalla pörräävät, roskiksia dyyggaavat ja niissä asuvat narkkarit olisivat päässeet kerrankin hyötykäyttöön - ja ihmisestä olisi tullut aidosti luonnollinen osa luonnon kiertokulkua ravintoketjussa. Nämä ovat ehdottomasti puhtaita vihreitä arvoja - mutta miksi se yht'äkkiä vihreille oikein kelpaakaan ja vielä sosdemien säestämänä? -No vihreiltä loppuisi äänestäjät ja sosiaalitantoilta työt!  ;D