Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe wlan  (Luettu 11328 kertaa)

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: wlan
vaikka tästtä ei nyt ole tästä kysymys, niin kerronpa että semmoisenkin oon havainnu, että jos koneessa on useampi netti yhtäaikaa aktiivisena (kaapeli/wlan/3g) niin selain ei välttämättä osaa "lennosta" vaihtaa parhaiten toimivaan verkkokorttiin (mikä se sitten kulloinkin onkin). Jos ensin ion wlanin kautta surffattu ja wlani menee alta, niin sininen selain kyykähtää ainakin. En tosin sitä itse juurikaan käytä muutenkaan.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: wlan
vaikka tästtä ei nyt ole tästä kysymys, niin kerronpa että semmoisenkin oon havainnu, että jos koneessa on useampi netti yhtäaikaa aktiivisena (kaapeli/wlan/3g) niin selain ei välttämättä osaa "lennosta" vaihtaa parhaiten toimivaan verkkokorttiin (mikä se sitten kulloinkin onkin). Jos ensin ion wlanin kautta surffattu ja wlani menee alta, niin sininen selain kyykähtää ainakin. En tosin sitä itse juurikaan käytä muutenkaan.

Mulla oli pitkään netti mokkulan kautta, ja tulostin paikallisverkossa. Netistä tulostaminen vaati kykyä osata nypätä verkkopiuha irti sopivalla hetkellä. ;D
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-