Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jontikan sähköjoystickki kuormaiman hallintaan  (Luettu 5794 kertaa)

Verku

Vs: Jontikan sähköjoystickki kuormaiman hallintaan
Mulla on joka koneessa etukuormaajan vivussa pikavaihdehallinta.Huoltomies ne on laittanu ja tunnin homma on ollu.Ihan haaroitettu esim. muihin pikavaihde johtoihin.Tosi kätevä kun voi kiihdytellä ja hidastaa etukuormainhommissa ilman käden irroittamista kuormaajavivusta.

On... on kätevää... Mutta mihin siinä pikavaihteita tarvitaan? Siksi on Dyna-VT... ;D Mä en enää muuta huoliskaan etukuormainhommiin, joita sentään tulee tehtyä päivittäin.
Kattelin juhannusaattoillalla kun Dyna-vt meni 44-tiellä perässään Elhon niittomurska.Mieles kävi että jos olis Jonnella niitelty,olis KJLkin saanu avata jo viidettä kaljaa.Niin mäki tein kun emäntä ajo sun ohitte ;D ;D
Jd on niin tehokas että on aikaa vietellä juhannustaki. 8)




Sehän se rehunteossa on ehdottomasti tärkeintä että milloin saa valmiiksi.  ;)

D-arvo, maittavuus, kuiva-ainepitoisuus, mitäs noilla tekee.

Se on pääasia että jonnella syntyy pirun hätäsesti painorehua, niin ja mitä aikasemmin aloittaa täpinän niin sitä aikasemmin ehtii siitä muille kertomaan.  ;D

Kypsä tapaus

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Jontikan sähköjoystickki kuormaiman hallintaan
Kyllähän laaturehut pääsääntöisesti tänä vuonna tehtiin viikko/puol ennen juhannusta.
ylä savossa d-arvo 69 huitteilla
Nii se on...

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Jontikan sähköjoystickki kuormaiman hallintaan
Mulla on joka koneessa etukuormaajan vivussa pikavaihdehallinta.Huoltomies ne on laittanu ja tunnin homma on ollu.Ihan haaroitettu esim. muihin pikavaihde johtoihin.Tosi kätevä kun voi kiihdytellä ja hidastaa etukuormainhommissa ilman käden irroittamista kuormaajavivusta.

On... on kätevää... Mutta mihin siinä pikavaihteita tarvitaan? Siksi on Dyna-VT... ;D Mä en enää muuta huoliskaan etukuormainhommiin, joita sentään tulee tehtyä päivittäin.
Kattelin juhannusaattoillalla kun Dyna-vt meni 44-tiellä perässään Elhon niittomurska.Mieles kävi että jos olis Jonnella niitelty,olis KJLkin saanu avata jo viidettä kaljaa.Niin mäki tein kun emäntä ajo sun ohitte ;D ;D
Jd on niin tehokas että on aikaa vietellä juhannustaki. 8)




Taas kerran kaksplussa on ymmärtäny väärin. Rehuja tehdään sillon, ku on rehunteon aika niin kelien kuin urakoitsijankin kannalta. Kuten jo aikasemminkin totesin, kysees ei oo nopeuskisa. Mutta sainpas kaksplussan hereille. Pahoitteluni niille, joita ei Dyna-VT miellytä/ei oo siitä oikeasti kokemusta/väärä liike myy jne...

Aivan sama miten on, mutta joidenkin mielestä Dyna-VT:tä ei sais kehua, niin teen sen ihan piruuttani...
tethering holes to their concave windings