Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Konkurssi  (Luettu 10491 kertaa)

sir

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 133
Konkurssi
Konkurssi siirtyi ainakin vuodella. Kakkoslomake on suurin piirtein läjässä. Vaikeasta vuodesta huolimatta tulokseen voi olla tyytyväinen. Kiitos markkinajohtaja, kiitos Itämaito ja kiitos nuuka emäntä.

justus

  • Vieras
Vs: Konkurssi
Eihän sitä konkursii saa jo ite tekee raamatun, ::)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Konkurssi


Kaikki ei välty konkurssilta ja meittihän ei tuolla listalla ole eräittenkin harmiksi tup tup 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

sir

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 133
Vs: Konkurssi
Tosiasioiden tunnustaminen auttaa ! Viime vuosi oli Valion historian paras. Maitokate nousi lähes miljardiin euroon. Maitotuotto kasvoi 46.7 sentiin/litra. Itämaidon tlityskyky oli Valio ryhmän paras.
Kesä oli haastava, Vettä satoi.  Silti pääsimme tilatasolla parhaaseen liikevaihtoon ja myös parhaaseen  verotettavaan tulokseen kuin koskaan aiemmin. Ketä tästä pitäisi kiittää ?
Olen vakuuttunut, että monet maidontuottajat ovat viime vuoteen tyytyväisiä. Vai ovatko ?

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Konkurssi
ihan ok. laidunkausi perseestä samoin syksy. kkinä aiemmin ei oo pehkuja jääny peltoon nyt jäi.

vuodet ei ole veljeksiä odotan parempaa  ensi vuotta. pääsee *****un tästä navetasta.

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Konkurssi
Tosiasioiden tunnustaminen auttaa ! Viime vuosi oli Valion historian paras. Maitokate nousi lähes miljardiin euroon. Maitotuotto kasvoi 46.7 sentiin/litra. Itämaidon tlityskyky oli Valio ryhmän paras.
Kesä oli haastava, Vettä satoi.  Silti pääsimme tilatasolla parhaaseen liikevaihtoon ja myös parhaaseen  verotettavaan tulokseen kuin koskaan aiemmin. Ketä tästä pitäisi kiittää ?
Olen vakuuttunut, että monet maidontuottajat ovat viime vuoteen tyytyväisiä. Vai ovatko ?
niihä tuo piäs käymään meilläkii 8)
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Von Göpel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 539
  • Olen iloinen vaikka aatelinen olenkin.
Vs: Konkurssi
Valiolla on sakon maksamista 70 miljoonaa juuri lisähinnan verran. :'( :'(

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: Konkurssi
Tosiasioiden tunnustaminen auttaa ! Viime vuosi oli Valion historian paras. Maitokate nousi lähes miljardiin euroon. Maitotuotto kasvoi 46.7 sentiin/litra. Itämaidon tlityskyky oli Valio ryhmän paras.
Kesä oli haastava, Vettä satoi.  Silti pääsimme tilatasolla parhaaseen liikevaihtoon ja myös parhaaseen  verotettavaan tulokseen kuin koskaan aiemmin. Ketä tästä pitäisi kiittää ?
Olen vakuuttunut, että monet maidontuottajat ovat viime vuoteen tyytyväisiä. Vai ovatko ?
   Yes sir I can boogie...    Tosiasioiden tunnustaminen auttaa.     Viime vuosi oli oman historian paras.
Kesä olki haastava, vettä satoi.    Olen vakuuttunut että muutkin tuottajat ovat viime vuoteen tyytyväisiä...  ;D

Oma tulos viime vuodelta on tosiaan hyvä, koska suven jälkeen pikkuhiljaa tuli selväksi että nyt on investoinnit
maidontuotantoon tehty ja eurookaan ei enää pistetä likoon paskankirnuumiseen.

Ihmisellä on vain yksi elämä ja sen voi muutenkin viettää kuin lehmien alla. :-*
Tuskahiki on köyhän sauna...

justus

  • Vieras
Vs: Konkurssi
Paljonko tuet näytteli tuloksessa,oma on vielä tilitoimistolla niin en vielä tiedä :o

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Konkurssi
Tosiasioiden tunnustaminen auttaa ! Viime vuosi oli Valion historian paras. Maitokate nousi lähes miljardiin euroon. Maitotuotto kasvoi 46.7 sentiin/litra. Itämaidon tlityskyky oli Valio ryhmän paras.
Kesä oli haastava, Vettä satoi.  Silti pääsimme tilatasolla parhaaseen liikevaihtoon ja myös parhaaseen  verotettavaan tulokseen kuin koskaan aiemmin. Ketä tästä pitäisi kiittää ?
Olen vakuuttunut, että monet maidontuottajat ovat viime vuoteen tyytyväisiä. Vai ovatko ?

 Alotas ny vaikka C- aluveen tukijärjestelmästä! Siittä sun tulokses kumminki on tullu!

Suki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 787
Vs: Konkurssi
Rahaa paloi ennätysmäärä, rahaa (maitoa) tuli ennätysmäärä = tulos yksi parhaimmista tähän mennessä. Kevättä kohden innolla, maidon hinta pomppasi pari centtiä, kohta alkaa maitoa virtaa kun vanhat tykit poikii ja ladossa on varmasti historian parhaat rehut, märästä kesästä huolimatta  8)
Selittäjät selittää,
koirat haukkuu perään,
mutta karavaani kulkee taas.

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Konkurssi
Valiolla on sakon maksamista 70 miljoonaa juuri lisähinnan verran. :'( :'(

Mistä sakosta sä puhut? Ei mun tietääkseni Valio ole mitään sakkoja saanut, ainakaan 70 miljoonan sakkoa.

Von Göpel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 539
  • Olen iloinen vaikka aatelinen olenkin.
Vs: Konkurssi
Valiolla on sakon maksamista 70 miljoonaa juuri lisähinnan verran. :'( :'(

Mistä sakosta sä puhut? Ei mun tietääkseni Valio ole mitään sakkoja saanut, ainakaan 70 miljoonan sakkoa.
Oliko se nyt sakko vai mikä ,mutta asian käsittely on kesken,liian halvalla myi maitoa.

luomuviljelijä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 599
Vs: Konkurssi
Valiolla on sakon maksamista 70 miljoonaa juuri lisähinnan verran. :'( :'(

Mistä sakosta sä puhut? Ei mun tietääkseni Valio ole mitään sakkoja saanut, ainakaan 70 miljoonan sakkoa.
Oliko se nyt sakko vai mikä ,mutta asian käsittely on kesken,liian halvalla myi maitoa.

Käsittely on kesken ja vie vuosia..

sir

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 133
Vs: Konkurssi
Tosiasioiden tunnustaminen auttaa ! Viime vuosi oli Valion historian paras. Maitokate nousi lähes miljardiin euroon. Maitotuotto kasvoi 46.7 sentiin/litra. Itämaidon tlityskyky oli Valio ryhmän paras.
Kesä oli haastava, Vettä satoi.  Silti pääsimme tilatasolla parhaaseen liikevaihtoon ja myös parhaaseen  verotettavaan tulokseen kuin koskaan aiemmin. Ketä tästä pitäisi kiittää ?
Olen vakuuttunut, että monet maidontuottajat ovat viime vuoteen tyytyväisiä. Vai ovatko ?

 Alotas ny vaikka C- aluveen tukijärjestelmästä! Siittä sun tulokses kumminki on tullu!

Hyvä kun huomasit !
Eläinten hyvivoinnin tuki nousi merkittävästi, siitä SUURI tunnustus MTK:n maitoedunvalvonnalle.