Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Urakointiuutisissa vakava asiavirhe  (Luettu 66630 kertaa)

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Ihan vakavasti ilman v...... mikä oli foortin maailmalaajuisen tuotannon tuhon syy?

Agnellin perhe tarjosi summaa, josta oli mahdoton kieltäytyä.

CNH on luovutusten arvolla maailman suurin traktorivalmistaja; huomattavasti JD:tä suurempi joskin puimureissa JD on suurin.

Mahindra & Mahindra on kappalemäärältään suurin valmistaja.
Grow the feed, not the weeds!

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4699
  • Savo savolaisille!
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Ihan vakavasti ilman v...... mikä oli foortin maailmalaajuisen tuotannon tuhon syy?
Siis mitä ? Mihnään ole kadonnu .
Minusta suomessa ei myydä ford merkkistä uutta traktoria ,nyykkäriä kylläkin mutta se onkin Fiuu.

Aika vähän Valmettejakaan enää uutena myydään. ::)
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Ihan vakavasti ilman v...... mikä oli foortin maailmalaajuisen tuotannon tuhon syy?
Siis mitä ? Mihnään ole kadonnu .
Minusta suomessa ei myydä ford merkkistä uutta traktoria ,nyykkäriä kylläkin mutta se onkin Fiuu.

Aika vähän Valmettejakaan enää uutena myydään. ::)
Viimeisetkin vaihdettiin Komatsuiksi.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Ei tässä kukaan kettuile. Mutta väännän ja vain tämän kerran rautalankamallin. Ford osti New Hollandin jolloin muodostui Ford New Holland. Sittemmin Ford on luopunut traktorituotannostaan Ford -brändillä ja FORD traktoreita tuotetaan ja kehitetään siten edelleen New Holland -brändin alla. Voi olla myös muita lisensoituja tuotantoja muiden brändien alla tuotantopaikoista ja markkina-alueista riippuen. On ymmärrettävää että Ford luopui brändillään traktorituotannosta taannoisen ameriikan autoteollisuuden kriisin ja uudelleenjärjestelyjen  vuoksi. Valillä firmoissa pitää saneerata. Kuinka paljon Ford edelleen omistaa New Hollandia on sitten eri juttu. Mutta ei se FORD traktoreiden olemassaoloa eikä edelleen kehittymistä miksikään ole muuttanut.
Katsoppa SAS sitä folkkarisi vilkkuvalolasia. Ei se ole saksan tehtaalla tehty vaan Fujian Ping Pong Co. Ltd:n tehtaalla Sanghaissa. Sen tehtaan katolla ei ole volkkarin VW logoa.
Vastaavasti traktorit, joissa on selvästi FORD;in tyylisiä komponentteja ja muotoja ovat Fordeja ja Fordin tekemiä koska ne ovat tunnettua ja koeteltua parhainta laatua olipa ne minkä tahansa merkin alla. Ko. tapauksessa Ford yhtymä on halunnut varmistaa laatutuotteen elämän New Hollandin ja edelleen lisensiointien kautta.

Toivottavasti tämäkin SAS;in ongelma tuli nyt selväksi ja päästään jatkamaan varsinaisessa Topicissa eli FORD SUPER MAJOR 854T:n metsästyksessä.
 

Ihan vakavasti ilman v...... mikä oli foortin maailmalaajuisen tuotannon tuhon syy?
Siis mitä ? Mihnään ole kadonnu .
Minusta suomessa ei myydä ford merkkistä uutta traktoria ,nyykkäriä kylläkin mutta se onkin Fiuu.
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

Niitti

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 146
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Ihan vakavasti ilman v...... mikä oli foortin maailmalaajuisen tuotannon tuhon syy?
Siis mitä ? Mihnään ole kadonnu .
Minusta suomessa ei myydä ford merkkistä uutta traktoria ,nyykkäriä kylläkin mutta se onkin Fiuu.
New Hollandin nykymallien historiaa:
T4, T5 ja TD5 Fiateja uudella moottorilla
T6 Fordin vaihteisto, kaikki muu New Hollandin aikana suunniteltua.
T7 Kokonaan New Hollandin aikana suunniteltu
T8 os. Case Magnum
Siinä oli suomeen tuotavat mallit. Maailmalla on lisäksi seuraavia:
5610, 6610 ja 7610: samannumeroiset Fordit uudella moottorilla ja konepellillä.
TS6: TS-New Hollandin perä, etuakseli ja hydrauliikka, uusi vaihteisto, moottori ja hytti.

Entä mitäpä tapahtui Fordin malleille New Hollandin aikana?

5610, 6610 ja 7610 ovat pysyneet yhtäjaksoisesti tuotannossa 80-luvun alusta saakka. Valmistuspaikka, moottori ja ulkonäkö ovat vaihtuneet matkan varrella. Malleja myydään ainakin Afrikassa ja Latinalaisessa Amerikassa.

40-sarjan Fordista tehtiin TS-sarja, jossa muuttui lähinnä ulkonäkö. TS-sarjaa on seurannut TS6000- ja TS6-sarjat, jotka ovat T6000- ja T6-sarjojen rinnakkaismalleja. TS6-sarjaa myydään periaatteessa kaikkialla muualla paitsi Euroopassa.

Fordin 70-sarjaa seurasi New Holland 70A-sarja, jota valmistettiin edeltäjänsä tavoin Kanadassa vanhalla Versatilen tehtaalla. Kun New Holland osti Case IH:n, määräsivät kilpailuviranomaiset, että tehtaita oli myytävä. Kanadan tehdas myytiin tuotteineen. Uusi yrittäjä valmistaa edelleen 70A-sarjasta kehitettyä mallisarjaa Versatilen nimellä. Moottori on vaihtunut Cumminsiin. Näitä myydään ainakin Amerikkaan.

Pienet 3-sylinteriset Fordit, eli 30-sarja säilyi tuotannossa jonkin aikaa 90-luvulle. Intiassa vähän kauemmin.

Eli ei se Fordin tekniikka mihinkään ole kadonnut. Se on vain muuttunut osin kehitysmaamalleiksi, rinnakkaismalleiksi ja jopa vallan toisen valmistajan tuotteeksi. Ja tietysti sitä on yhdistelty Fiatin tekniikan ja täysin uuden tekniikan kanssa.
Sinun menestyksesi on erikoisamme

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Kiitos niitille noita tietoja kaipasin et ole turhan loukuttaja.
Nyt kysyn mitä eroa on Casen 110 maxnum ja 6000 sarjan nyykkärissä.
Meinaan sain alustavan tarjouksen metsämallista ,mutta hinta tuntuu olevan varustelun takia kova jopa kalliimpi kuin N4.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Niitti

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 146
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Kiitos niitille noita tietoja kaipasin et ole turhan loukuttaja.
Nyt kysyn mitä eroa on Casen 110 maxnum ja 6000 sarjan nyykkärissä.
Meinaan sain alustavan tarjouksen metsämallista ,mutta hinta tuntuu olevan varustelun takia kova jopa kalliimpi kuin N4.
Ei niissä pahemmin eroja ole. Hallintalaitteet ovat osin erilaisia ja varusteissa on eroja. Super-Steeriä ei saa Caseen.
Sinun menestyksesi on erikoisamme

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Kiitos niitille noita tietoja kaipasin et ole turhan loukuttaja.
Nyt kysyn mitä eroa on Casen 110 maxnum ja 6000 sarjan nyykkärissä.
Meinaan sain alustavan tarjouksen metsämallista ,mutta hinta tuntuu olevan varustelun takia kova jopa kalliimpi kuin N4.
Ei niissä pahemmin eroja ole. Hallintalaitteet ovat osin erilaisia ja varusteissa on eroja. Super-Steeriä ei saa Caseen.
Metsävarustelun hinta siis täydellinen oli huimat 13 000 ekua.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Jos pysyttäis välillä topicissa. Ensimmäisenä 4-pyttyisenä tehdasturbona pienenä sarjana euroopan markkinoille tuli Ford Super Major 854T jota valmistettiin jo ainakin 1968.
Siten Valtra.com:ssa esitetty väite on täyttä shaissea:

"Keväällä 1969 Valmet teki jälleen historiaa, kun esiteltiin "Väkevintäkin väkevämpi" malli 1100, jossa oli tiettävästi ensimmäisenä traktorina maailmassa turboahdettu nelisylinterinen moottori. Euroopan ensimmäisestä turbosta kiisteltäessä tilanne on ratkaisematon, sillä Volvo BM esitteli miltei samanaikaisesti kuusisylinterisen ahdetun mallinsa T 810, mutta mitäpä siitä, samaan perheeseen on tultu."
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Tuli mieleen notta kerran poikaasena piti siirtää jotain ylioppilaskoppista foortia, niin oli ylläri kun meinasin vaihtaa kuutoselta seiskalle – oli semmonen vänkyrä rattikeppi että lopulta lähdin kytkin savuten paikalta seiskalla.

Viimeksi muokattu: 24.08.16 - klo:23:28 kirjoittanut 42

   cría cuervos y te sacarán los ojos

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19994
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Ihan vakavasti ilman v...... mikä oli foortin maailmalaajuisen tuotannon tuhon syy?
Siis mitä ? Mihnään ole kadonnu .
Minusta suomessa ei myydä ford merkkistä uutta traktoria ,nyykkäriä kylläkin mutta se onkin Fiuu.
New Hollandin nykymallien historiaa:
T4, T5 ja TD5 Fiateja uudella moottorilla
T6 Fordin vaihteisto, kaikki muu New Hollandin aikana suunniteltua.
T7 Kokonaan New Hollandin aikana suunniteltu
T8 os. Case Magnum
Siinä oli suomeen tuotavat mallit. Maailmalla on lisäksi seuraavia:
5610, 6610 ja 7610: samannumeroiset Fordit uudella moottorilla ja konepellillä.
TS6: TS-New Hollandin perä, etuakseli ja hydrauliikka, uusi vaihteisto, moottori ja hytti.

Entä mitäpä tapahtui Fordin malleille New Hollandin aikana?

5610, 6610 ja 7610 ovat pysyneet yhtäjaksoisesti tuotannossa 80-luvun alusta saakka. Valmistuspaikka, moottori ja ulkonäkö ovat vaihtuneet matkan varrella. Malleja myydään ainakin Afrikassa ja Latinalaisessa Amerikassa.

40-sarjan Fordista tehtiin TS-sarja, jossa muuttui lähinnä ulkonäkö. TS-sarjaa on seurannut TS6000- ja TS6-sarjat, jotka ovat T6000- ja T6-sarjojen rinnakkaismalleja. TS6-sarjaa myydään periaatteessa kaikkialla muualla paitsi Euroopassa.

Fordin 70-sarjaa seurasi New Holland 70A-sarja, jota valmistettiin edeltäjänsä tavoin Kanadassa vanhalla Versatilen tehtaalla. Kun New Holland osti Case IH:n, määräsivät kilpailuviranomaiset, että tehtaita oli myytävä. Kanadan tehdas myytiin tuotteineen. Uusi yrittäjä valmistaa edelleen 70A-sarjasta kehitettyä mallisarjaa Versatilen nimellä. Moottori on vaihtunut Cumminsiin. Näitä myydään ainakin Amerikkaan.

Pienet 3-sylinteriset Fordit, eli 30-sarja säilyi tuotannossa jonkin aikaa 90-luvulle. Intiassa vähän kauemmin.

Eli ei se Fordin tekniikka mihinkään ole kadonnut. Se on vain muuttunut osin kehitysmaamalleiksi, rinnakkaismalleiksi ja jopa vallan toisen valmistajan tuotteeksi. Ja tietysti sitä on yhdistelty Fiatin tekniikan ja täysin uuden tekniikan kanssa.

Meksikon kymppisarjan voortit ovat saaneet 4,5 litran Ivecon keulalle.

Se 30 - sarja Turkissa ja Intiassa on saanut kolmelitraisen nelisylinterisen moottorin, Farmtrac  Heritage-nimellä noita tuotetaan. Ja 8+2 umpirautavaihteisto tarjolla, ei 12 + 12 .

-SS-

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
"Ylioppilaskoppinen".....hmmm.......saat Fordin kuulostamaan sivistyneeltä ellet peräti akateemiselta kompleksilta problematiikalta?!
On totta että Ford on aina ollut niin hienostunut että sen salat on aina pitänyt ennakkoon opiskella käyttäjän ohjekirjasta, eikä mennä kylmin käsin sivistymättömän junttimaisesti kopeloimaan.
Arvelit siis kylmiltään vetäistä suoraan kuutoselta taakse vauhdissa niin tulikin pakki vastaan ;)))

"Ford-pehmeä kuin Bentley-sähäkkä kuin Jaguar-hienostuneen aristokraattinen kuin Rolls Royce"

Tuli mieleen notta kerran poikaasena piti siirtää jotain ylioppilaskoppista foortia, niin oli ylläri kun meinasin vaihtaa kuutoselta seiskalle – oli semmonen vänkyrä rattikeppi että lopulta lähdin kytkin savuten paikalta seiskalla.
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

mah

  • Vieras
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Eikö tuon 854T supermajurin varustellut turboksi juurikin county, eikä itse ford-tehdas, eli ei olisi asiavirhe, toki tulkinnasta riippuen, ainakaan vakava, urakointiuutisessa?  :-X

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Eikö tuon 854T supermajurin varustellut turboksi juurikin county, eikä itse ford-tehdas, eli ei olisi asiavirhe, toki tulkinnasta riippuen, ainakaan vakava, urakointiuutisessa?  :-X

Ja eteenkin. Miksi joku katsoisi Täppäri-uutisista kuin kuvat, tai niitäkään.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Onko tätä 845 tehty edes yhtä kappaletta, jos kukaan ei tätä ole nähnyt?
pessimisti ei pety!