Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Velkaneuvontaa  (Luettu 22657 kertaa)

Von Fendt

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 173
Velkaneuvontaa
Olen jo kokenu melkein konkurssin ja kokemusta on toisille jakaa.

Heitelkääpä kysymyksiä velkaan liittyvää, lataan täältä totuuden.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8372
Vs: Velkaneuvontaa
Eikai asiantuntija neuvojaan ilmaiseksi jaa?  ;) Vai onko tämä ilmainen mainos, lopullisen tiedon saa vasta maksua vastaan.
Mystinen kesälaatumies

Von Fendt

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 173
Vs: Velkaneuvontaa
Eikai asiantuntija neuvojaan ilmaiseksi jaa?  ;) Vai onko tämä ilmainen mainos, lopullisen tiedon saa vasta maksua vastaan.

Mitä mää rahalla???

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Velkaneuvontaa
No mikä on järkevä velan, liikevaihdon/voiton ja tilillä olevan rahan suhde?
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Velkaneuvontaa
Olen jo kokenu melkein konkurssin ja kokemusta on toisille jakaa.

Heitelkääpä kysymyksiä velkaan liittyvää, lataan täältä totuuden.



Onko eri pankeilla mielestäsi kuinka erilainen "herkkyys" puhaltaa peli poikki, itse olen tilitoimistohommissa nähnyt kuinka liikepankin mielestä kypsä tapaus on toisessa pankissa ollut vielä aivan hyvin rahoitettavissa ja tänä päivänä tilanne on jo täysin vakiintunut.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Velkaneuvontaa
Olen jo kokenu melkein konkurssin ja kokemusta on toisille jakaa.

Heitelkääpä kysymyksiä velkaan liittyvää, lataan täältä totuuden.



Onko eri pankeilla mielestäsi kuinka erilainen "herkkyys" puhaltaa peli poikki, itse olen tilitoimistohommissa nähnyt kuinka liikepankin mielestä kypsä tapaus on toisessa pankissa ollut vielä aivan hyvin rahoitettavissa ja tänä päivänä tilanne on jo täysin vakiintunut.

Näkemys eroja pankeilla luonnollisesti on . Pankeilla on säännöt minkä mukaan mennään ja tilannetta seurataan milloin luototetaan lisää ja milloin peli vihelletään poikki .Velkasaneeraus on hyvä , nyt se toimii oikealla tavalla , mahdollisuus jatkaa tilanteessa jossa ennen tuli nappi otsaan helpoittaa kaikkien asemaa .

Von Fendt

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 173
Vs: Velkaneuvontaa
Olen jo kokenu melkein konkurssin ja kokemusta on toisille jakaa.

Heitelkääpä kysymyksiä velkaan liittyvää, lataan täältä totuuden.



Onko eri pankeilla mielestäsi kuinka erilainen "herkkyys" puhaltaa peli poikki, itse olen tilitoimistohommissa nähnyt kuinka liikepankin mielestä kypsä tapaus on toisessa pankissa ollut vielä aivan hyvin rahoitettavissa ja tänä päivänä tilanne on jo täysin vakiintunut.

OKO Pankki on kaikkein kylmin talo.

Joustavimmat on Säästöpankki ja Paikallisosuuspankki.

Nordea Rahoitus joustaa hiukan, ei siis ihan joustamaton niinku OKO.

Viimeksi muokattu: 17.04.09 - klo:14:02 kirjoittanut Von Fendt

Von Fendt

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 173
Vs: Velkaneuvontaa
No mikä on järkevä velan, liikevaihdon/voiton ja tilillä olevan rahan suhde?

Velkaa enintään euro per tuotettu maitolitra.

20-25 rossaa liikevaihdosta voittoo.

Kausittaisesta tulorakeenteesta johtuen tilillä sais olla rahaa satku (k€) ystävänpäivänä.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Velkaneuvontaa
Olen jo kokenu melkein konkurssin ja kokemusta on toisille jakaa.

Heitelkääpä kysymyksiä velkaan liittyvää, lataan täältä totuuden.



oon usseammalta taholta kyselly, että palajoko sitä velekaa pittää olla, että sen koroella eläsi. Kukkaa ei  oo vielä osannu vastata, ossaakko sinä?
Elämä on parasta kometiijjaa

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Velkaneuvontaa
Montako parsipaikkaa pitää olla maksettuna, että saa yhden uuden parsipaikan maksettua ????

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Velkaneuvontaa
Montako parsipaikkaa pitää olla maksettuna, että saa yhden uuden parsipaikan maksettua ????
Tämän minäkin haluan tietää. Jos on vaikka 50 partta maksettuna ja käytössä niin kauanko kestää maksaa viideskymmenesensimmäinen?

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Velkaneuvontaa
Olen jo kokenu melkein konkurssin ja kokemusta on toisille jakaa.

Heitelkääpä kysymyksiä velkaan liittyvää, lataan täältä totuuden.



Onko eri pankeilla mielestäsi kuinka erilainen "herkkyys" puhaltaa peli poikki, itse olen tilitoimistohommissa nähnyt kuinka liikepankin mielestä kypsä tapaus on toisessa pankissa ollut vielä aivan hyvin rahoitettavissa ja tänä päivänä tilanne on jo täysin vakiintunut.

OKO Pankki on kaikkein kylmin talo.

Joutavimmat on Säästöpankki ja Paikallisosuuspankki.

Nordea Rahoitus joustaa hiukan, ei siis ihan joustamaton niinku OKO.
Nyt ei ole niuhottamista kysyä tarkoitatko jouStavimmat?

Uusi-Lampi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 141
Vs: Velkaneuvontaa
Vai velkaneuvontaa....

Oliko syy ainoastaan Pankissa mielestäsi ja yleisessä tilanteessa, vai katsotko peiliin ja huomaat virheet? Aikoinaan kun itse olin ahtaalla niin itse aiheutettua se oli kyllä... Ja jos nyt katson sunkin tilan koneita niin eikö halvemmilla koneilla pärjää,ja vähemmmällä määrällä? olisko kannattanut jotain ulkoistaa?  ok teet urakointia mutta aivan liian vähän tuolle kalustolle mitä olet kertonut, kyllähän taskulaskimella aika nopeaa saa faktat selville...

Onhan punavanteisella hieno ajaa mutta onko siinä järkeä jos ei ole varaa?

Itse ajoin silloin esim sellaisella autolla johon ei todellakaan ollut varaa mutta tajusin nöyrtyä ja vaihtaa autoa ym kalustoa järkevään kokoluokkaan ja siihen mihin on varaa. Ostaa sitten sen uuden maasturin jos on varaa ihan OIKEASTI.

Pitää vaan aika paljon nöyrtyä ja alkaa vaan tekemään entistä enemmän töitä niin ehkä vielä joskus saa itselleekin sellaisen kaluston mitä haaveilee aina kuvissa....

Helppoa se ei ole..... moni tekee ennemmin konkurssin kun nöyrtyy, ja vielä ihmisten edessä, ei ole helppoa kun aikansa kukkoilee ja osoittelee niin alistua samalle tasolle kuin muut maanjussit.... tiedän sen kokemuksesta, en muuten puhuisi.....

Ja tässä ei sit ollut hitustakaan *****ilua, ehkä enemmänkin ajattelemisen aihetta, ja ehkä monelle muullekkin. Kaikesta voi selvitä kun nöyrtyy ja tekee työnsä hyvin, ja on sanansa mittainen mies, myös pankkia kohden.... ei ne kauaa katselee jos on ylimielinen eikä lupaukset pidä....

Hyvät keväät kaikille!

Viimeksi muokattu: 17.04.09 - klo:13:20 kirjoittanut Uusi-Lampi

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Velkaneuvontaa
KYL MÄKI haaveilin nuorempana vaik mistä koneista mutta ymmärsin onneksi varsin pian ET HEI NÄÄHÄN JOUTUU ITSE MAKSAMAAN ;D ja vielä korkojen kera 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Von Fendt

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 173
Vs: Velkaneuvontaa
Olen jo kokenu melkein konkurssin ja kokemusta on toisille jakaa.

Heitelkääpä kysymyksiä velkaan liittyvää, lataan täältä totuuden.



Onko eri pankeilla mielestäsi kuinka erilainen "herkkyys" puhaltaa peli poikki, itse olen tilitoimistohommissa nähnyt kuinka liikepankin mielestä kypsä tapaus on toisessa pankissa ollut vielä aivan hyvin rahoitettavissa ja tänä päivänä tilanne on jo täysin vakiintunut.

OKO Pankki on kaikkein kylmin talo.

Joutavimmat on Säästöpankki ja Paikallisosuuspankki.

Nordea Rahoitus joustaa hiukan, ei siis ihan joustamaton niinku OKO.
Nyt ei ole niuhottamista kysyä tarkoitatko jouStavimmat?

Armoa ei, Siperiaan.
Armoa, ei Siperiaan.

 ;D

Kerrankos sitä erehtyy sano siilikin kun juuriharjan selässä oli  ;D