Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kellon siirto  (Luettu 2991 kertaa)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Kellon siirto

Perhana, mä oon siirtäny jo toistakymmentäkertaa kelloa kolmelta taaksepäin, aina kun kello tulee kolme >:(  Vieläkö sitä pitää siirtää  :o
Teit sen väärin!! Neljältä piti siirtää, nyt joudut ensin pyöritteleen toiseen suuntaan ja sit uus yritys ???
pessimisti ei pety!

Köntys

  • Vieras
Vs: Kellon siirto

Perhana, mä oon siirtäny jo toistakymmentäkertaa kelloa kolmelta taaksepäin, aina kun kello tulee kolme >:(  Vieläkö sitä pitää siirtää  :o
Teit sen väärin!! Neljältä piti siirtää, nyt joudut ensin pyöritteleen toiseen suuntaan ja sit uus yritys ???

Ei helevetti  >:(

Kesätuulia

  • Vieras
Vs: Kellon siirto

Perhana, mä oon siirtäny jo toistakymmentäkertaa kelloa kolmelta taaksepäin, aina kun kello tulee kolme >:(  Vieläkö sitä pitää siirtää  :o

Onko sulla semmonen pöydällä sesova malli? Sitä on tosi helppo siirrellä paikasta toiseen.   :)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Kellon siirto

Perhana, mä oon siirtäny jo toistakymmentäkertaa kelloa kolmelta taaksepäin, aina kun kello tulee kolme >:(  Vieläkö sitä pitää siirtää  :o

Onko sulla semmonen pöydällä sesova malli? Sitä on tosi helppo siirrellä paikasta toiseen.   :)
Ei sillä seso muuta kun järki ;D
pessimisti ei pety!

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Kellon siirto

Perhana, mä oon siirtäny jo toistakymmentäkertaa kelloa kolmelta taaksepäin, aina kun kello tulee kolme >:(  Vieläkö sitä pitää siirtää  :o
A siehän vasta tavan veeti oot.Varo ettet joudu kivikaudelle tolla veivaamisella ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

ana111

  • Vieras
Vs: Kellon siirto

Perhana, mä oon siirtäny jo toistakymmentäkertaa kelloa kolmelta taaksepäin, aina kun kello tulee kolme >:(  Vieläkö sitä pitää siirtää  :o
A siehän vasta tavan veeti oot.Varo ettet joudu kivikaudelle tolla veivaamisella ;D
Ota huomioon et hää on Pohjanmaalta :'( :'( :'(
Pikkasen hitaasti käy muutenkin

Köntys

  • Vieras
Vs: Kellon siirto

No nyt se lähestyy taas neljää >:(

ana111

  • Vieras
Vs: Kellon siirto

No nyt se lähestyy taas neljää >:(


Sää et pääse ikinä kapakkan sisälle

Köntys

  • Vieras
Vs: Kellon siirto

No nyt se lähestyy taas neljää >:(


Sää et pääse ikinä kapakkan sisälle

Itteasias mää en pääse sieltä pois  :(

ana111

  • Vieras
Vs: Kellon siirto
No juu.Puol neljältä tuloo pilkku.+Kaikki pänkäämiset päälle ,ni jo kello lyö neljä