Lainaus käyttäjältä: kylmis - 26.10.16 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:22:06Lainaus käyttäjältä: +200 - 26.10.16 - klo:21:59Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: +200 - 26.10.16 - klo:20:25Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:20:21Lainaus käyttäjältä: SKN - 26.10.16 - klo:20:14Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:40Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:31Lainaus käyttäjältä: Köntys - 26.10.16 - klo:19:29Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:19Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.Nii sulla oli 3-siipinen sarka-aura?Vaikka aurassa olisi 12 siipeä säännöt ovat samat.Älä nyt jaksa naurattaa, **tun taneli Voitte käyttää tukipyörää mutta seuratkaa sitä ettei se kannattele auraa sen takia se ei siellä ole.No miksi se sitten on?No sen takia että tyhmäkin voi kyntää jotenkin siis sellainen joka ei osaa auraa säätää eikä traktoriaan sen eteen oikein.Kuinka sinä kynnät sillä puolihinattavalla 12 siipisellä? Jos se tukipyörä ei saa auraa kannatella.Sarkaauroista oli puhe mutta säädöt pitää olla kohallaan oli vaikka sata siipeä aurassa joko tajusit.Tää on selvästi SASsin itsensänolaamisiltojen huippu koko kirjotushistorian aikana.SUUUNNATTOMAN HILLITÖNTÄ VATSAAN KOSKEVAA HULLUMAISEN HULVATONTA HUUUUUUTONAURUA!!!!Loimaan huutajalla on taas kohtaus päällänsä,katsokaa muuten ohjeet kynnöstä mm. fiskarsin kynnä oikein oppaasta ja maatalouskoulujen oppaista niin viisastutte sen tukipyörän kanssa.Yksi etu mikä tulee vielä tukipyörän käyttämättömyydestäon luiston huima väheneminen ei tule sitä jankon tiivistymää ja traktori vetää roheesti ja kulutttaa vähemmän polttoainetta.Nostolaitteella voi ohjata työsyvyyttä mielin määrin ja tarvittaessa esim . kovettuneissa päisteissä voi kyntää kunnolla .Sen kummemmin sassin juttuihin puuttumatta,haluaisin nähdä sen fakiirin joka kyntää 5-siipisillä kääntöauroilla ilman tukipyörää Niin lukihäiriö näkyy taas olevan monella käyttäkää tukipyörää mutta oikein sen tarkotus ei ole säätää kyntösyvyyttä muuta kuin joskus kannatella auraa.Tukipyörällä säädetään kyntösyvyys.On ihan eriasia jotku esim 3 siipiset sarkaaurat vrt 5 siipiset käännöt.ps.Katos sassi,jotkut kyntää paris vuodes enemmän kuin sä elinaikanas.Joten kokemusta löytyy hiukan enemmän kuin sulta pps. Kun fältit ja traktorin asetukset on oikein säädetty,ei maalajin muutos aiheuta mitään toimenpiteitä traktorikuskille Osaatko ollenkaan lukea sanon nyt viimeisen kerran käyttäkää jos haluatte sitä mutta aura kulkee jos on säädöt ok ja kunto ok oikeassa syvyydessä joskus voi tukipyörä tavata maata voimakkammin.Joku ehdotti vatupassia mitä ihmettä sieltähän auran viimeisen siiven maapuolen kohdalta näkee onko aura suorassa eli sen pitää pikkuisen piirtää vaon pohjaan uraa silloin on ok.Kannattaa varmaan mennä auran valmistajan ohjeilla eteenpäin, siellä kun pitäisi olla tietoa siitä kuinka heidän vehkeensä pelaa oikein.Ne ohjeet on tehty perustyhmälle eli jokainen jotenkin osaa rääpiä auralla.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:22:06Lainaus käyttäjältä: +200 - 26.10.16 - klo:21:59Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: +200 - 26.10.16 - klo:20:25Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:20:21Lainaus käyttäjältä: SKN - 26.10.16 - klo:20:14Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:40Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:31Lainaus käyttäjältä: Köntys - 26.10.16 - klo:19:29Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:19Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.Nii sulla oli 3-siipinen sarka-aura?Vaikka aurassa olisi 12 siipeä säännöt ovat samat.Älä nyt jaksa naurattaa, **tun taneli Voitte käyttää tukipyörää mutta seuratkaa sitä ettei se kannattele auraa sen takia se ei siellä ole.No miksi se sitten on?No sen takia että tyhmäkin voi kyntää jotenkin siis sellainen joka ei osaa auraa säätää eikä traktoriaan sen eteen oikein.Kuinka sinä kynnät sillä puolihinattavalla 12 siipisellä? Jos se tukipyörä ei saa auraa kannatella.Sarkaauroista oli puhe mutta säädöt pitää olla kohallaan oli vaikka sata siipeä aurassa joko tajusit.Tää on selvästi SASsin itsensänolaamisiltojen huippu koko kirjotushistorian aikana.SUUUNNATTOMAN HILLITÖNTÄ VATSAAN KOSKEVAA HULLUMAISEN HULVATONTA HUUUUUUTONAURUA!!!!Loimaan huutajalla on taas kohtaus päällänsä,katsokaa muuten ohjeet kynnöstä mm. fiskarsin kynnä oikein oppaasta ja maatalouskoulujen oppaista niin viisastutte sen tukipyörän kanssa.Yksi etu mikä tulee vielä tukipyörän käyttämättömyydestäon luiston huima väheneminen ei tule sitä jankon tiivistymää ja traktori vetää roheesti ja kulutttaa vähemmän polttoainetta.Nostolaitteella voi ohjata työsyvyyttä mielin määrin ja tarvittaessa esim . kovettuneissa päisteissä voi kyntää kunnolla .Sen kummemmin sassin juttuihin puuttumatta,haluaisin nähdä sen fakiirin joka kyntää 5-siipisillä kääntöauroilla ilman tukipyörää Niin lukihäiriö näkyy taas olevan monella käyttäkää tukipyörää mutta oikein sen tarkotus ei ole säätää kyntösyvyyttä muuta kuin joskus kannatella auraa.Tukipyörällä säädetään kyntösyvyys.On ihan eriasia jotku esim 3 siipiset sarkaaurat vrt 5 siipiset käännöt.ps.Katos sassi,jotkut kyntää paris vuodes enemmän kuin sä elinaikanas.Joten kokemusta löytyy hiukan enemmän kuin sulta pps. Kun fältit ja traktorin asetukset on oikein säädetty,ei maalajin muutos aiheuta mitään toimenpiteitä traktorikuskille Osaatko ollenkaan lukea sanon nyt viimeisen kerran käyttäkää jos haluatte sitä mutta aura kulkee jos on säädöt ok ja kunto ok oikeassa syvyydessä joskus voi tukipyörä tavata maata voimakkammin.Joku ehdotti vatupassia mitä ihmettä sieltähän auran viimeisen siiven maapuolen kohdalta näkee onko aura suorassa eli sen pitää pikkuisen piirtää vaon pohjaan uraa silloin on ok.Kannattaa varmaan mennä auran valmistajan ohjeilla eteenpäin, siellä kun pitäisi olla tietoa siitä kuinka heidän vehkeensä pelaa oikein.
Lainaus käyttäjältä: +200 - 26.10.16 - klo:21:59Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: +200 - 26.10.16 - klo:20:25Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:20:21Lainaus käyttäjältä: SKN - 26.10.16 - klo:20:14Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:40Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:31Lainaus käyttäjältä: Köntys - 26.10.16 - klo:19:29Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:19Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.Nii sulla oli 3-siipinen sarka-aura?Vaikka aurassa olisi 12 siipeä säännöt ovat samat.Älä nyt jaksa naurattaa, **tun taneli Voitte käyttää tukipyörää mutta seuratkaa sitä ettei se kannattele auraa sen takia se ei siellä ole.No miksi se sitten on?No sen takia että tyhmäkin voi kyntää jotenkin siis sellainen joka ei osaa auraa säätää eikä traktoriaan sen eteen oikein.Kuinka sinä kynnät sillä puolihinattavalla 12 siipisellä? Jos se tukipyörä ei saa auraa kannatella.Sarkaauroista oli puhe mutta säädöt pitää olla kohallaan oli vaikka sata siipeä aurassa joko tajusit.Tää on selvästi SASsin itsensänolaamisiltojen huippu koko kirjotushistorian aikana.SUUUNNATTOMAN HILLITÖNTÄ VATSAAN KOSKEVAA HULLUMAISEN HULVATONTA HUUUUUUTONAURUA!!!!Loimaan huutajalla on taas kohtaus päällänsä,katsokaa muuten ohjeet kynnöstä mm. fiskarsin kynnä oikein oppaasta ja maatalouskoulujen oppaista niin viisastutte sen tukipyörän kanssa.Yksi etu mikä tulee vielä tukipyörän käyttämättömyydestäon luiston huima väheneminen ei tule sitä jankon tiivistymää ja traktori vetää roheesti ja kulutttaa vähemmän polttoainetta.Nostolaitteella voi ohjata työsyvyyttä mielin määrin ja tarvittaessa esim . kovettuneissa päisteissä voi kyntää kunnolla .Sen kummemmin sassin juttuihin puuttumatta,haluaisin nähdä sen fakiirin joka kyntää 5-siipisillä kääntöauroilla ilman tukipyörää Niin lukihäiriö näkyy taas olevan monella käyttäkää tukipyörää mutta oikein sen tarkotus ei ole säätää kyntösyvyyttä muuta kuin joskus kannatella auraa.Tukipyörällä säädetään kyntösyvyys.On ihan eriasia jotku esim 3 siipiset sarkaaurat vrt 5 siipiset käännöt.ps.Katos sassi,jotkut kyntää paris vuodes enemmän kuin sä elinaikanas.Joten kokemusta löytyy hiukan enemmän kuin sulta pps. Kun fältit ja traktorin asetukset on oikein säädetty,ei maalajin muutos aiheuta mitään toimenpiteitä traktorikuskille Osaatko ollenkaan lukea sanon nyt viimeisen kerran käyttäkää jos haluatte sitä mutta aura kulkee jos on säädöt ok ja kunto ok oikeassa syvyydessä joskus voi tukipyörä tavata maata voimakkammin.Joku ehdotti vatupassia mitä ihmettä sieltähän auran viimeisen siiven maapuolen kohdalta näkee onko aura suorassa eli sen pitää pikkuisen piirtää vaon pohjaan uraa silloin on ok.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: +200 - 26.10.16 - klo:20:25Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:20:21Lainaus käyttäjältä: SKN - 26.10.16 - klo:20:14Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:40Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:31Lainaus käyttäjältä: Köntys - 26.10.16 - klo:19:29Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:19Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.Nii sulla oli 3-siipinen sarka-aura?Vaikka aurassa olisi 12 siipeä säännöt ovat samat.Älä nyt jaksa naurattaa, **tun taneli Voitte käyttää tukipyörää mutta seuratkaa sitä ettei se kannattele auraa sen takia se ei siellä ole.No miksi se sitten on?No sen takia että tyhmäkin voi kyntää jotenkin siis sellainen joka ei osaa auraa säätää eikä traktoriaan sen eteen oikein.Kuinka sinä kynnät sillä puolihinattavalla 12 siipisellä? Jos se tukipyörä ei saa auraa kannatella.Sarkaauroista oli puhe mutta säädöt pitää olla kohallaan oli vaikka sata siipeä aurassa joko tajusit.Tää on selvästi SASsin itsensänolaamisiltojen huippu koko kirjotushistorian aikana.SUUUNNATTOMAN HILLITÖNTÄ VATSAAN KOSKEVAA HULLUMAISEN HULVATONTA HUUUUUUTONAURUA!!!!Loimaan huutajalla on taas kohtaus päällänsä,katsokaa muuten ohjeet kynnöstä mm. fiskarsin kynnä oikein oppaasta ja maatalouskoulujen oppaista niin viisastutte sen tukipyörän kanssa.Yksi etu mikä tulee vielä tukipyörän käyttämättömyydestäon luiston huima väheneminen ei tule sitä jankon tiivistymää ja traktori vetää roheesti ja kulutttaa vähemmän polttoainetta.Nostolaitteella voi ohjata työsyvyyttä mielin määrin ja tarvittaessa esim . kovettuneissa päisteissä voi kyntää kunnolla .Sen kummemmin sassin juttuihin puuttumatta,haluaisin nähdä sen fakiirin joka kyntää 5-siipisillä kääntöauroilla ilman tukipyörää Niin lukihäiriö näkyy taas olevan monella käyttäkää tukipyörää mutta oikein sen tarkotus ei ole säätää kyntösyvyyttä muuta kuin joskus kannatella auraa.Tukipyörällä säädetään kyntösyvyys.On ihan eriasia jotku esim 3 siipiset sarkaaurat vrt 5 siipiset käännöt.ps.Katos sassi,jotkut kyntää paris vuodes enemmän kuin sä elinaikanas.Joten kokemusta löytyy hiukan enemmän kuin sulta pps. Kun fältit ja traktorin asetukset on oikein säädetty,ei maalajin muutos aiheuta mitään toimenpiteitä traktorikuskille
Lainaus käyttäjältä: +200 - 26.10.16 - klo:20:25Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:20:21Lainaus käyttäjältä: SKN - 26.10.16 - klo:20:14Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:40Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:31Lainaus käyttäjältä: Köntys - 26.10.16 - klo:19:29Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:19Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.Nii sulla oli 3-siipinen sarka-aura?Vaikka aurassa olisi 12 siipeä säännöt ovat samat.Älä nyt jaksa naurattaa, **tun taneli Voitte käyttää tukipyörää mutta seuratkaa sitä ettei se kannattele auraa sen takia se ei siellä ole.No miksi se sitten on?No sen takia että tyhmäkin voi kyntää jotenkin siis sellainen joka ei osaa auraa säätää eikä traktoriaan sen eteen oikein.Kuinka sinä kynnät sillä puolihinattavalla 12 siipisellä? Jos se tukipyörä ei saa auraa kannatella.Sarkaauroista oli puhe mutta säädöt pitää olla kohallaan oli vaikka sata siipeä aurassa joko tajusit.Tää on selvästi SASsin itsensänolaamisiltojen huippu koko kirjotushistorian aikana.SUUUNNATTOMAN HILLITÖNTÄ VATSAAN KOSKEVAA HULLUMAISEN HULVATONTA HUUUUUUTONAURUA!!!!Loimaan huutajalla on taas kohtaus päällänsä,katsokaa muuten ohjeet kynnöstä mm. fiskarsin kynnä oikein oppaasta ja maatalouskoulujen oppaista niin viisastutte sen tukipyörän kanssa.Yksi etu mikä tulee vielä tukipyörän käyttämättömyydestäon luiston huima väheneminen ei tule sitä jankon tiivistymää ja traktori vetää roheesti ja kulutttaa vähemmän polttoainetta.Nostolaitteella voi ohjata työsyvyyttä mielin määrin ja tarvittaessa esim . kovettuneissa päisteissä voi kyntää kunnolla .Sen kummemmin sassin juttuihin puuttumatta,haluaisin nähdä sen fakiirin joka kyntää 5-siipisillä kääntöauroilla ilman tukipyörää Niin lukihäiriö näkyy taas olevan monella käyttäkää tukipyörää mutta oikein sen tarkotus ei ole säätää kyntösyvyyttä muuta kuin joskus kannatella auraa.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:20:21Lainaus käyttäjältä: SKN - 26.10.16 - klo:20:14Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:40Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:31Lainaus käyttäjältä: Köntys - 26.10.16 - klo:19:29Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:19Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.Nii sulla oli 3-siipinen sarka-aura?Vaikka aurassa olisi 12 siipeä säännöt ovat samat.Älä nyt jaksa naurattaa, **tun taneli Voitte käyttää tukipyörää mutta seuratkaa sitä ettei se kannattele auraa sen takia se ei siellä ole.No miksi se sitten on?No sen takia että tyhmäkin voi kyntää jotenkin siis sellainen joka ei osaa auraa säätää eikä traktoriaan sen eteen oikein.Kuinka sinä kynnät sillä puolihinattavalla 12 siipisellä? Jos se tukipyörä ei saa auraa kannatella.Sarkaauroista oli puhe mutta säädöt pitää olla kohallaan oli vaikka sata siipeä aurassa joko tajusit.Tää on selvästi SASsin itsensänolaamisiltojen huippu koko kirjotushistorian aikana.SUUUNNATTOMAN HILLITÖNTÄ VATSAAN KOSKEVAA HULLUMAISEN HULVATONTA HUUUUUUTONAURUA!!!!Loimaan huutajalla on taas kohtaus päällänsä,katsokaa muuten ohjeet kynnöstä mm. fiskarsin kynnä oikein oppaasta ja maatalouskoulujen oppaista niin viisastutte sen tukipyörän kanssa.Yksi etu mikä tulee vielä tukipyörän käyttämättömyydestäon luiston huima väheneminen ei tule sitä jankon tiivistymää ja traktori vetää roheesti ja kulutttaa vähemmän polttoainetta.Nostolaitteella voi ohjata työsyvyyttä mielin määrin ja tarvittaessa esim . kovettuneissa päisteissä voi kyntää kunnolla .Sen kummemmin sassin juttuihin puuttumatta,haluaisin nähdä sen fakiirin joka kyntää 5-siipisillä kääntöauroilla ilman tukipyörää
Lainaus käyttäjältä: SKN - 26.10.16 - klo:20:14Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:40Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:31Lainaus käyttäjältä: Köntys - 26.10.16 - klo:19:29Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:19Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.Nii sulla oli 3-siipinen sarka-aura?Vaikka aurassa olisi 12 siipeä säännöt ovat samat.Älä nyt jaksa naurattaa, **tun taneli Voitte käyttää tukipyörää mutta seuratkaa sitä ettei se kannattele auraa sen takia se ei siellä ole.No miksi se sitten on?No sen takia että tyhmäkin voi kyntää jotenkin siis sellainen joka ei osaa auraa säätää eikä traktoriaan sen eteen oikein.Kuinka sinä kynnät sillä puolihinattavalla 12 siipisellä? Jos se tukipyörä ei saa auraa kannatella.Sarkaauroista oli puhe mutta säädöt pitää olla kohallaan oli vaikka sata siipeä aurassa joko tajusit.Tää on selvästi SASsin itsensänolaamisiltojen huippu koko kirjotushistorian aikana.SUUUNNATTOMAN HILLITÖNTÄ VATSAAN KOSKEVAA HULLUMAISEN HULVATONTA HUUUUUUTONAURUA!!!!Loimaan huutajalla on taas kohtaus päällänsä,katsokaa muuten ohjeet kynnöstä mm. fiskarsin kynnä oikein oppaasta ja maatalouskoulujen oppaista niin viisastutte sen tukipyörän kanssa.Yksi etu mikä tulee vielä tukipyörän käyttämättömyydestäon luiston huima väheneminen ei tule sitä jankon tiivistymää ja traktori vetää roheesti ja kulutttaa vähemmän polttoainetta.Nostolaitteella voi ohjata työsyvyyttä mielin määrin ja tarvittaessa esim . kovettuneissa päisteissä voi kyntää kunnolla .
Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:40Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:31Lainaus käyttäjältä: Köntys - 26.10.16 - klo:19:29Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:19Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.Nii sulla oli 3-siipinen sarka-aura?Vaikka aurassa olisi 12 siipeä säännöt ovat samat.Älä nyt jaksa naurattaa, **tun taneli Voitte käyttää tukipyörää mutta seuratkaa sitä ettei se kannattele auraa sen takia se ei siellä ole.No miksi se sitten on?No sen takia että tyhmäkin voi kyntää jotenkin siis sellainen joka ei osaa auraa säätää eikä traktoriaan sen eteen oikein.Kuinka sinä kynnät sillä puolihinattavalla 12 siipisellä? Jos se tukipyörä ei saa auraa kannatella.Sarkaauroista oli puhe mutta säädöt pitää olla kohallaan oli vaikka sata siipeä aurassa joko tajusit.Tää on selvästi SASsin itsensänolaamisiltojen huippu koko kirjotushistorian aikana.SUUUNNATTOMAN HILLITÖNTÄ VATSAAN KOSKEVAA HULLUMAISEN HULVATONTA HUUUUUUTONAURUA!!!!
Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:40Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:31Lainaus käyttäjältä: Köntys - 26.10.16 - klo:19:29Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:19Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.Nii sulla oli 3-siipinen sarka-aura?Vaikka aurassa olisi 12 siipeä säännöt ovat samat.Älä nyt jaksa naurattaa, **tun taneli Voitte käyttää tukipyörää mutta seuratkaa sitä ettei se kannattele auraa sen takia se ei siellä ole.No miksi se sitten on?No sen takia että tyhmäkin voi kyntää jotenkin siis sellainen joka ei osaa auraa säätää eikä traktoriaan sen eteen oikein.Kuinka sinä kynnät sillä puolihinattavalla 12 siipisellä? Jos se tukipyörä ei saa auraa kannatella.Sarkaauroista oli puhe mutta säädöt pitää olla kohallaan oli vaikka sata siipeä aurassa joko tajusit.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:40Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:31Lainaus käyttäjältä: Köntys - 26.10.16 - klo:19:29Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:19Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.Nii sulla oli 3-siipinen sarka-aura?Vaikka aurassa olisi 12 siipeä säännöt ovat samat.Älä nyt jaksa naurattaa, **tun taneli Voitte käyttää tukipyörää mutta seuratkaa sitä ettei se kannattele auraa sen takia se ei siellä ole.No miksi se sitten on?No sen takia että tyhmäkin voi kyntää jotenkin siis sellainen joka ei osaa auraa säätää eikä traktoriaan sen eteen oikein.Kuinka sinä kynnät sillä puolihinattavalla 12 siipisellä? Jos se tukipyörä ei saa auraa kannatella.
Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:31Lainaus käyttäjältä: Köntys - 26.10.16 - klo:19:29Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:19Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.Nii sulla oli 3-siipinen sarka-aura?Vaikka aurassa olisi 12 siipeä säännöt ovat samat.Älä nyt jaksa naurattaa, **tun taneli Voitte käyttää tukipyörää mutta seuratkaa sitä ettei se kannattele auraa sen takia se ei siellä ole.No miksi se sitten on?No sen takia että tyhmäkin voi kyntää jotenkin siis sellainen joka ei osaa auraa säätää eikä traktoriaan sen eteen oikein.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:31Lainaus käyttäjältä: Köntys - 26.10.16 - klo:19:29Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:19Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.Nii sulla oli 3-siipinen sarka-aura?Vaikka aurassa olisi 12 siipeä säännöt ovat samat.Älä nyt jaksa naurattaa, **tun taneli Voitte käyttää tukipyörää mutta seuratkaa sitä ettei se kannattele auraa sen takia se ei siellä ole.No miksi se sitten on?
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 26.10.16 - klo:19:29Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:19Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.Nii sulla oli 3-siipinen sarka-aura?Vaikka aurassa olisi 12 siipeä säännöt ovat samat.Älä nyt jaksa naurattaa, **tun taneli Voitte käyttää tukipyörää mutta seuratkaa sitä ettei se kannattele auraa sen takia se ei siellä ole.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:19Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.Nii sulla oli 3-siipinen sarka-aura?Vaikka aurassa olisi 12 siipeä säännöt ovat samat.Älä nyt jaksa naurattaa, **tun taneli
Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:19Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.Nii sulla oli 3-siipinen sarka-aura?Vaikka aurassa olisi 12 siipeä säännöt ovat samat.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:19Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.Nii sulla oli 3-siipinen sarka-aura?
Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:22:11Lainaus käyttäjältä: kylmis - 26.10.16 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:22:06Lainaus käyttäjältä: +200 - 26.10.16 - klo:21:59Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: +200 - 26.10.16 - klo:20:25Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:20:21Lainaus käyttäjältä: SKN - 26.10.16 - klo:20:14Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:40Lainaus käyttäjältä: -Joomies- - 26.10.16 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:31Lainaus käyttäjältä: Köntys - 26.10.16 - klo:19:29Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:19:19Selvästi näkee nyt sen että kaikilla homma on hukassa tukipyörä on kaikkeen syyllinen se on turha,olen kyntänyt viimeiset vuosikymmenet ilman tukipyörää se on ruuvattuna ylös vain painona.Jos aura on kunnossa ja oikein säädetty tukipyörä on viraton niin kuin auran perusäännöissä sanotaan tukipyörän tehtävä on vain kevyesti joskus tapailla maan pintaa EI kannattaa auraa,jos näin on aura ei ole säädetty kunnolla tai se ei ole maapuoleltaan eikä teristään lyönnissä.Tukipyörän käyttö johtaa siihen että kovettuneen maan kohdalla aura alkaa nousemaan maasta pois ja tulee niitä anturan tiivistymiä ja voidaan kyntää päin p...... säädetyllä auralla.Nii sulla oli 3-siipinen sarka-aura?Vaikka aurassa olisi 12 siipeä säännöt ovat samat.Älä nyt jaksa naurattaa, **tun taneli Voitte käyttää tukipyörää mutta seuratkaa sitä ettei se kannattele auraa sen takia se ei siellä ole.No miksi se sitten on?No sen takia että tyhmäkin voi kyntää jotenkin siis sellainen joka ei osaa auraa säätää eikä traktoriaan sen eteen oikein.Kuinka sinä kynnät sillä puolihinattavalla 12 siipisellä? Jos se tukipyörä ei saa auraa kannatella.Sarkaauroista oli puhe mutta säädöt pitää olla kohallaan oli vaikka sata siipeä aurassa joko tajusit.Tää on selvästi SASsin itsensänolaamisiltojen huippu koko kirjotushistorian aikana.SUUUNNATTOMAN HILLITÖNTÄ VATSAAN KOSKEVAA HULLUMAISEN HULVATONTA HUUUUUUTONAURUA!!!!Loimaan huutajalla on taas kohtaus päällänsä,katsokaa muuten ohjeet kynnöstä mm. fiskarsin kynnä oikein oppaasta ja maatalouskoulujen oppaista niin viisastutte sen tukipyörän kanssa.Yksi etu mikä tulee vielä tukipyörän käyttämättömyydestäon luiston huima väheneminen ei tule sitä jankon tiivistymää ja traktori vetää roheesti ja kulutttaa vähemmän polttoainetta.Nostolaitteella voi ohjata työsyvyyttä mielin määrin ja tarvittaessa esim . kovettuneissa päisteissä voi kyntää kunnolla .Sen kummemmin sassin juttuihin puuttumatta,haluaisin nähdä sen fakiirin joka kyntää 5-siipisillä kääntöauroilla ilman tukipyörää Niin lukihäiriö näkyy taas olevan monella käyttäkää tukipyörää mutta oikein sen tarkotus ei ole säätää kyntösyvyyttä muuta kuin joskus kannatella auraa.Tukipyörällä säädetään kyntösyvyys.On ihan eriasia jotku esim 3 siipiset sarkaaurat vrt 5 siipiset käännöt.ps.Katos sassi,jotkut kyntää paris vuodes enemmän kuin sä elinaikanas.Joten kokemusta löytyy hiukan enemmän kuin sulta pps. Kun fältit ja traktorin asetukset on oikein säädetty,ei maalajin muutos aiheuta mitään toimenpiteitä traktorikuskille Osaatko ollenkaan lukea sanon nyt viimeisen kerran käyttäkää jos haluatte sitä mutta aura kulkee jos on säädöt ok ja kunto ok oikeassa syvyydessä joskus voi tukipyörä tavata maata voimakkammin.Joku ehdotti vatupassia mitä ihmettä sieltähän auran viimeisen siiven maapuolen kohdalta näkee onko aura suorassa eli sen pitää pikkuisen piirtää vaon pohjaan uraa silloin on ok.Kannattaa varmaan mennä auran valmistajan ohjeilla eteenpäin, siellä kun pitäisi olla tietoa siitä kuinka heidän vehkeensä pelaa oikein.Ne ohjeet on tehty perustyhmälle eli jokainen jotenkin osaa rääpiä auralla.Muistaakseni olet itse vaatinut moneen otteeseen lukemaan käyttöohjekirjan ohjeet.
Osaatko ollenkaan lukea sanon nyt viimeisen kerran käyttäkää jos haluatte sitä mutta aura kulkee jos on säädöt ok ja kunto ok oikeassa syvyydessä joskus voi tukipyörä tavata maata voimakkammin.Joku ehdotti vatupassia mitä ihmettä sieltähän auran viimeisen siiven maapuolen kohdalta näkee onko aura suorassa eli sen pitää pikkuisen piirtää vaon pohjaan uraa silloin on ok.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:22:06Osaatko ollenkaan lukea sanon nyt viimeisen kerran käyttäkää jos haluatte sitä mutta aura kulkee jos on säädöt ok ja kunto ok oikeassa syvyydessä joskus voi tukipyörä tavata maata voimakkammin.Joku ehdotti vatupassia mitä ihmettä sieltähän auran viimeisen siiven maapuolen kohdalta näkee onko aura suorassa eli sen pitää pikkuisen piirtää vaon pohjaan uraa silloin on ok.Vastaa nyt ihan rehellisesti: Oletko koskaan kyntäny kääntöauralla missä on neljä siipeä (puolellaan) tai enemmän?
Mul on tapana pitää työntövartta vain hieman silleen että se ei vedätä. Jontikassa on aika paska nostokorkeus kääntöauroille enkä viitti työntövartta lyhentää joka nostolla.
Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:22:26Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:22:06Osaatko ollenkaan lukea sanon nyt viimeisen kerran käyttäkää jos haluatte sitä mutta aura kulkee jos on säädöt ok ja kunto ok oikeassa syvyydessä joskus voi tukipyörä tavata maata voimakkammin.Joku ehdotti vatupassia mitä ihmettä sieltähän auran viimeisen siiven maapuolen kohdalta näkee onko aura suorassa eli sen pitää pikkuisen piirtää vaon pohjaan uraa silloin on ok.Vastaa nyt ihan rehellisesti: Oletko koskaan kyntäny kääntöauralla missä on neljä siipeä (puolellaan) tai enemmän?Ei tälläinen ei perintötukitilallinen pysty tuollaisia auroja ostamaan.Katso uudelleen miten tuolla vastasin en jaksa jokaiselle toistaa lue !
Jos ei ole omakohtaista kokemusta, niin kuinka pätevä on neuvomaan toisia?
Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:22:30Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:22:26Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:22:06Osaatko ollenkaan lukea sanon nyt viimeisen kerran käyttäkää jos haluatte sitä mutta aura kulkee jos on säädöt ok ja kunto ok oikeassa syvyydessä joskus voi tukipyörä tavata maata voimakkammin.Joku ehdotti vatupassia mitä ihmettä sieltähän auran viimeisen siiven maapuolen kohdalta näkee onko aura suorassa eli sen pitää pikkuisen piirtää vaon pohjaan uraa silloin on ok.Vastaa nyt ihan rehellisesti: Oletko koskaan kyntäny kääntöauralla missä on neljä siipeä (puolellaan) tai enemmän?Ei tälläinen ei perintötukitilallinen pysty tuollaisia auroja ostamaan.Katso uudelleen miten tuolla vastasin en jaksa jokaiselle toistaa lue !Mitä helvettiä vasten sä tulet tänne ketjuun huutelemaan tukipyörän tarpeettomuudesta sarka-aurassa, kun ei tässä ketjussa oltu siihen mennessä puhuttu yhtään mitään sarka-auroista? Tai et sä alunperin edes eritellyt että vain sarka-auroissa tukipyörä olisi tarpeeton. Tosin en niilläkään kyntäis ilman tukipyörää jos siipiä on 4 tai enemmän.
Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:23:07Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:22:30Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:22:26Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:22:06Osaatko ollenkaan lukea sanon nyt viimeisen kerran käyttäkää jos haluatte sitä mutta aura kulkee jos on säädöt ok ja kunto ok oikeassa syvyydessä joskus voi tukipyörä tavata maata voimakkammin.Joku ehdotti vatupassia mitä ihmettä sieltähän auran viimeisen siiven maapuolen kohdalta näkee onko aura suorassa eli sen pitää pikkuisen piirtää vaon pohjaan uraa silloin on ok.Vastaa nyt ihan rehellisesti: Oletko koskaan kyntäny kääntöauralla missä on neljä siipeä (puolellaan) tai enemmän?Ei tälläinen ei perintötukitilallinen pysty tuollaisia auroja ostamaan.Katso uudelleen miten tuolla vastasin en jaksa jokaiselle toistaa lue !Mitä helvettiä vasten sä tulet tänne ketjuun huutelemaan tukipyörän tarpeettomuudesta sarka-aurassa, kun ei tässä ketjussa oltu siihen mennessä puhuttu yhtään mitään sarka-auroista? Tai et sä alunperin edes eritellyt että vain sarka-auroissa tukipyörä olisi tarpeeton. Tosin en niilläkään kyntäis ilman tukipyörää jos siipiä on 4 tai enemmän.Mä jo tämän taisin ennemminkin jossain Sassin sotkemassa ketjussa kirjoittaa. SAS haluaa antaa koko ajan vääränlaisia ja vaarallisia ohjeita joka ketjussa, että meillä viljelijöillä menisi kaikki asiat päin persettä. Sitähän sen sääennusteetkin on, kurjuutta ja vaikeuksia ennustaa ja toivoo...
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 26.10.16 - klo:23:21Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:23:07Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:22:30Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 26.10.16 - klo:22:26Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:22:06Osaatko ollenkaan lukea sanon nyt viimeisen kerran käyttäkää jos haluatte sitä mutta aura kulkee jos on säädöt ok ja kunto ok oikeassa syvyydessä joskus voi tukipyörä tavata maata voimakkammin.Joku ehdotti vatupassia mitä ihmettä sieltähän auran viimeisen siiven maapuolen kohdalta näkee onko aura suorassa eli sen pitää pikkuisen piirtää vaon pohjaan uraa silloin on ok.Vastaa nyt ihan rehellisesti: Oletko koskaan kyntäny kääntöauralla missä on neljä siipeä (puolellaan) tai enemmän?Ei tälläinen ei perintötukitilallinen pysty tuollaisia auroja ostamaan.Katso uudelleen miten tuolla vastasin en jaksa jokaiselle toistaa lue !Mitä helvettiä vasten sä tulet tänne ketjuun huutelemaan tukipyörän tarpeettomuudesta sarka-aurassa, kun ei tässä ketjussa oltu siihen mennessä puhuttu yhtään mitään sarka-auroista? Tai et sä alunperin edes eritellyt että vain sarka-auroissa tukipyörä olisi tarpeeton. Tosin en niilläkään kyntäis ilman tukipyörää jos siipiä on 4 tai enemmän.Mä jo tämän taisin ennemminkin jossain Sassin sotkemassa ketjussa kirjoittaa. SAS haluaa antaa koko ajan vääränlaisia ja vaarallisia ohjeita joka ketjussa, että meillä viljelijöillä menisi kaikki asiat päin persettä. Sitähän sen sääennusteetkin on, kurjuutta ja vaikeuksia ennustaa ja toivoo...Antaa sitten vielä niin ympäripyöreät neuvot, että aina on joku takaportti josta voi paeta kun huomaa ettei tätä nyt ostettukaan. Ja tuo itsensä jatkuva jalustalle nostaminen, lievää narsismia ilmassa.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 26.10.16 - klo:22:04Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:22:00Loimaan molottaja huutaja ei muuta osaa kuin tosia ivata ja haukkua yhtään kunnollista rakentavaa kommenttia ei tänä iltana ole tullut sieltä molottajan turvasta !Taas loimaan huutaja nolasi itsensä ei voi kuin ihmetellä miten typerä voi olla.Suosittelen, että syöt joka päivä magnesiumia (mieluiten sitraattia) ja B-vitamiinia. Keho ja sielu voivat paremmin, jääräpäisyys ja jäpittäminenkin vähenevät. Samalla tuo agresiivisuus vähenee ☺☺☺Onko sinun mielestä tuo turvankiskonta ihan ok ihan jokaisessa loimaan huutajan vastauksessa ei minusta ole !
Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.10.16 - klo:22:00Loimaan molottaja huutaja ei muuta osaa kuin tosia ivata ja haukkua yhtään kunnollista rakentavaa kommenttia ei tänä iltana ole tullut sieltä molottajan turvasta !Taas loimaan huutaja nolasi itsensä ei voi kuin ihmetellä miten typerä voi olla.Suosittelen, että syöt joka päivä magnesiumia (mieluiten sitraattia) ja B-vitamiinia. Keho ja sielu voivat paremmin, jääräpäisyys ja jäpittäminenkin vähenevät. Samalla tuo agresiivisuus vähenee ☺☺☺
Loimaan molottaja huutaja ei muuta osaa kuin tosia ivata ja haukkua yhtään kunnollista rakentavaa kommenttia ei tänä iltana ole tullut sieltä molottajan turvasta !Taas loimaan huutaja nolasi itsensä ei voi kuin ihmetellä miten typerä voi olla.