Kuten kerroin, kaikki paluutulavuusvirta pitää mennä ensin keulasäiliöön. Sieltä se virtaa vaihteiston voitelupaluuseen.
Kun keulapumppu on kytketty päälle ohjaamosta, tulee keulapumpou kaveriksi siinä vaiheessa kun hammaspyöräpumpun tuotto ei enää riitä. Ts. paine-ero Danfossin pumpoupääsyssä laskee alle 14 bar.
Nyt jos nokkapummppu ei aina ole mukana voi syynä olla tuo sähköohjaus, tai pumpun ohjauksen patruunaventtiilin kela.
Kytke nyt kuitenkin ensin kaikki paluut menemään keulasäiliön kautta. Se on järjestelmän toiminnan elinehto.
Kuormaajan paluu on tilapäisesti suoraan täyttökorkkiin, koska haetaan syytä siihen mikä aiheuttaa tuoton putoamisen, paine säilyy. Ilmeisesti nokkapummppu kytkeytyy toisinaan itsestään pois päältä, vian aiheuttajaa ei ole löydetty. Aloitus viestin tilanne ei ole toistunut.