Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe EHDOTON EI !  (Luettu 3530 kertaa)

carhu

  • Vieras
Vs: EHDOTON EI !
Miksi hulttioinvestointeja pitää tukea!

Miksi ei pitäisi tukea. Täysin ulkopuolisten aiheuttama poliittinen kriisi jonka sivutuotteena syntyneen kauppa pakotemanöverin maksajiksi meinataan laittaa suommalainen maanviljelijä. >:( Tuo on taas sitä mitään ymmärtämättömän kokomusta päättäjän maatalouspolitiikkaa. ;D ;D

carhu

  • Vieras
Vs: EHDOTON EI !
Mun mielestä yli 55 v ukkojen ei pidä enää neuvoa nuorempien viljelijöiden tekemisiä kun itse on eletty ihan toisenlaisessa ajassa . 8)

 Jokainen sukupolvi tekee samat virheet. Näinhän sen pitää evoluution mennä. Ihmiskunta jalostuu, kun tyhmin jää tilalle ;)

Kiitos samoin  ... ;D

 Ootkos jääny. Mä en jääny, läksin.  ;)

 Mitenkään aliarviomatta kykyjäsi.Viisaasti teit. ;) ;D ;D

 Ilman muuta. Eihän kyvyistä oo kiinni, vaan tahdosta. Kotona on niin kiva olla äikän helmoissa.  ;D

 Vaatii rohkeutta lähteä, vaan  paaljon enemmän jäädä. ;) :D :D

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Joko kissanpoikien simmut aukeaa
Jos olisi Kokoomuslainen maa- ja metsätalousministeri, ei asioiden hoito olisi näin typerää.

  En oikein osais kuvitella Stupidoakaam MM-ministeriksi..
  Se olis veeti-eemelinkin havahduttava siihen että kokoomuskaan ei ole sellainen puoue mitä se oli meidän nuoruudessamma 5-6 -ja vielä 70-luvullakin, silloin olivat vielä isänmaallisiakin ja pitivät Suomen itsenäisyyttä tärkeänä, vaikka silloinkin eräs taho olsi tahtonut liittoutua ulkovaltoihin, nyt ovat itse ajaneet suomen autonomian muitten määräysvallan käsiin muutaman koijarin pyrkyryyden takia..

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26135
  • vastustan
Vs: Joko kissanpoikien simmut aukeaa
Jos olisi Kokoomuslainen maa- ja metsätalousministeri, ei asioiden hoito olisi näin typerää.

  En oikein osais kuvitella Stupidoakaam MM-ministeriksi..
  Se olis veeti-eemelinkin havahduttava siihen että kokoomuskaan ei ole sellainen puoue mitä se oli meidän nuoruudessamma 5-6 -ja vielä 70-luvullakin, silloin olivat vielä isänmaallisiakin ja pitivät Suomen itsenäisyyttä tärkeänä, vaikka silloinkin eräs taho olsi tahtonut liittoutua ulkovaltoihin, nyt ovat itse ajaneet suomen autonomian muitten määräysvallan käsiin muutaman koijarin pyrkyryyden takia..
perin kummallista jotta nuo kokoomuksen opposiitiovuodet muistuu mieleen kuitenkin vanhemmalle kansalle vuosikymmeninä jolloin kaikki oli hyvin ja taitaa niissä muistoissa jotain perää olla ihan valtiontalouden lukujenki pohjalta :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Joko kissanpoikien simmut aukeaa
]perin kummallista jotta nuo kokoomuksen opposiitiovuodet muistuu mieleen kuitenkin vanhemmalle kansalle vuosikymmeninä jolloin kaikki oli hyvin ja taitaa niissä muistoissa jotain perää olla ihan valtiontalouden lukujenki pohjalta :-\ :-\ :-\ :-\
[/quote]

 Sellastahan se tahtoo olla aina, kulloiseenkin menoon tyytymättömät kannattavat oppositiota, senjälkeen kun pääsevät valtaan asioista päättämän muuttukin ääni kellossa,, otetaan vaikka persut esimerkiksi..
  Tämä nykysuomettuminen tekee sen, nyt kun on Suomi saatu liittoutumaan, että kotimaan asiat ja etu on jäänyt taka-alalle Bryselin nuolemisen ja sieltä hyvien virkojen kyttäämisen taakse.

carhu

  • Vieras
Vs: EHDOTON EI !

Ainahan se on ollutsamanlaista.Päättäjät päättää mitä päättää ja kansa napisee,ne jotka napisee. :)

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: EHDOTON EI !
Mun mielestä yli 55 v ukkojen ei pidä enää neuvoa nuorempien viljelijöiden tekemisiä kun itse on eletty ihan toisenlaisessa ajassa . 8)

 Jokainen sukupolvi tekee samat virheet. Näinhän sen pitää evoluution mennä. Ihmiskunta jalostuu, kun tyhmin jää tilalle ;)

Kiitos samoin  ... ;D

 Ootkos jääny. Mä en jääny, läksin.  ;)

tyhymin poeka jiä kottiin. vuan tuosson kyllä poikkeus vahvistana siännön.  ;D ;D ;D ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: EHDOTON EI !
ja kun kattoo noita suurimpia tilallisia suomessa niin kait se tyhmin on jääny pitämään taloa ja hoitaa sitten sen yli tuhannen hetaarin tilaa kuin omaansa...?

carhu

  • Vieras
Vs: EHDOTON EI !
 Jo juurikin heissä on esimerkkiä muillekkin. Ei ole ollut kepu,mtk ja maitoviljelijät esteenä heidän yrittämisessään. :D :D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: EHDOTON EI !
moni jopa keränny edellämainituista hyödyt iteleen....                           mutta kun jotku ei vaan osaa, niin sitten nillitystä jakoon.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: EHDOTON EI !
Jo juurikin heissä on esimerkkiä muillekkin. Ei ole ollut kepu,mtk ja maitoviljelijät esteenä heidän yrittämisessään. :D :D

   Juu, ei enää, mutta aika tehokkaasti estivät tilakoon järkeistämistä EU:hun liittymiseen asti..

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Joko kissanpoikien simmut aukeaa
Jos olisi Kokoomuslainen maa- ja metsätalousministeri, ei asioiden hoito olisi näin typerää.

Kasvituotanto paininut koko EU-ajan hinnanlaskujen kanssa, kustannusten yhä noustessa, sikamiehet jo tovin, mutta tissinkoittaja vasta tapailee ensiaskeleitaan markkinataloudessa.
Jos heti ollaan housut kintuissa on vika tyystin muualla kuin"romahtaneissa" markkinoissa.

Onhan niitä ollut jo kaksikin. Koskinen taisi nukkua, jossain viraston uumenissa ja Orpollakin into lopahti, kun pääsi tutustumaan mm. omien kansanedustajakollegoidensa hyväksymiin lakeihin ja asetuksiin. Huomasi, että oma päätöksenteko oli sitonut kädet kaikista uudistuksista jo ennakolta.
Vähemmästäkin turhautuu.

Eli ei pelkkä puoluekanta takaa onnistumista.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: EHDOTON EI !
Mun mielestä yli 55 v ukkojen ei pidä enää neuvoa nuorempien viljelijöiden tekemisiä kun itse on eletty ihan toisenlaisessa ajassa . 8)

 Jokainen sukupolvi tekee samat virheet. Näinhän sen pitää evoluution mennä. Ihmiskunta jalostuu, kun tyhmin jää tilalle ;)

Kiitos samoin  ... ;D

 Ootkos jääny. Mä en jääny, läksin.  ;)

tyhymin poeka jiä kottiin. vuan tuosson kyllä poikkeus vahvistana siännön.  ;D ;D ;D ;D

Eikö tuo lie sepe ajettu pois kotoa, kun siellä on kyllästytty katkeraan nillitykseen. Mut että hänestä tuommoinen demari on tullut, se on ikävätä  :(
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Joko kissanpoikien simmut aukeaa
Jos olisi Kokoomuslainen maa- ja metsätalousministeri, ei asioiden hoito olisi näin typerää.


Että vielä nykyäänkin löytyy joku pölhö, joka kuvittelee puolueissa olevan oikeasti jotain eroa... Pittää olla sinisilmäistä porukkaa nuo kokkareen kannattajat.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

carhu

  • Vieras
Vs: EHDOTON EI !
Jo juurikin heissä on esimerkkiä muillekkin. Ei ole ollut kepu,mtk ja maitoviljelijät esteenä heidän yrittämisessään. :D :D

   Juu, ei enää, mutta aika tehokkaasti estivät tilakoon järkeistämistä EU:hun liittymiseen asti..

 Hyviä syitähän aina löytyy.Veturista puhkesi kumi  sanoi alokaskin syyksi, kun lomalta myöhästyi. ;D